Hakutulokset

1. K

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus yritän linkittää tähän Aijaan kuvan, jospa aukeaisi tuolta linkin kautta lataamalla: https://aijaa.com/lVwoyK Kuvassa on Apteekin ultralla ylhäällä dpo12, alhaalla dpo14, vahvistuminen päivien välillä oli tosi pientä eikä taida näistä kuvista edes näkyä. "Vasta" dpo20 sain...
  2. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Ootko ollut @LaTiLa lääkäriin yhteydessä? Voisiko olla, että keskenmeno ei oo ollut ihan täydellinen vaan sinne on jäänyt jotain materiaalia vielä, joka aiheuttaa nyt vuotoa ja testeihin haamuja. Kävisin ehkä tsekkauttamassa, ettei vaan tule mistään tulehdusta tai muuta. :)
  3. K

Joulukuiset 2020

@Hypsy Jospa se olisi vain sitä. :confused: Viimeksi, kun oon sykkeen kuullut, niin kuului heti kun sain anturin edes iholle. Nyt tuntuu että molempina päivinä kävin koko alavatsan läpi sentti sentiltä, eikä vain löydy. Itseltäni kyllä löysin tosi symmetrisesti jotkut verisuonet alavatsan...
  4. K

Joulukuiset 2020

Juuri sanoin, etten oo doppleria paljoa käyttänyt. Heti perään oon kahtena päivänä kokeillut, mutta sykettä ei löydy ollenkaan. :confused: Toisaalta ihan hyvä, että ensiviikolla on se neuvola, olikohan ma tai ti. Melko kurjaa, jos on sydän sammunut heti nt-ultran jälkeen... No, neuvolaa odotellessa.
  5. K

Toiveissa vauva 2021

@Kasikuus Kuva ei näy täälläkään, mutta :love: :love: ❤️❤️!
  6. K

Toiveissa vauva 2021

Mulla oli ekan raskauden aikana taaksepäin kallistunut kohtu, mutta vatsa oli silti ihan valtava. :LOL: Nyt kohtu on tosi voimakkaasti eteenpäin kallistunut, ultrat rv 6+6 ja 10+6 on olleet ilmeisesti jopa hankalia tehdä, kun on niin voimakkaasti eteenpäin. Mutta on se sieltä jo suoristunut...
  7. K

Joulukuiset 2020

Mekään ei tässä välissä olla menossa mihinkään ultraan. Toki niitä on jo kolme takana, kun oli varhaisultra km:n takia ja ennen nt-ultraa hurja verenvuoto, jota tutkittiin myös ultralla. Kotidoppler on, mutta en oo nyt jostain syystä sitäkään kamalasti käyttänyt. Mies ei oo halunnut kuulla...
  8. K

Joulukuiset 2020

Täälläkin nt-ultrassa kaikki kunnossa. :) Vähän on vatsa jo kasvanut, muttei kyllä tuolta mahaläskien alta minnekään näy, omiin käsiin vain tuntuu. Nyt on 14+4 ja parina päivänä on ollut harjoitussupistuksia. Liikkeitä ei kyllä vielä tunnu, kovasti yritän niitä pitkin päivää kuulostella, mutta...
  9. K

Helmikuiset 2021

Oletko tehnyt viikkodigiä? Noiden perustestien kanssa on ihan normaalia, että kun hormonin määrä virtsassa on tarpeeksi korkea, siitä tulee ns. liian väkevää ja viiva alkaakin taas haalistua. En ole itse kokeillut, mutta oon kuullut, että vedellä laimentamalla saisi sitten taas niitä vahvempia...
  10. K

Joulukuiset 2020

Jos joku vielä kaipaa fb-ryhmään mukaan, niin tän päivän aikana viestiä @Snanniska tai @Hypsy :)
  11. K

Keskenmenon jälkeen kuumeilevat 19-20

Mullekin lääkäri sanoi, että yleinen ohjeistus on että odottaisi yhdet kuukautiset väliin jotta kierto olisi selkeämpi, mutta että uutta putkeen vain heti jos siltä tuntuu, näkeehän sen raskauden keston sitten ultralla. Ja niinhän me tehtiin. :LOL: Tänään rv 13+1 ja perjantaina nt-ultra. :love...
  12. K

Joulukuiset 2020

Muistuttelen, että viikko aikaa liittyä mukaan fb-ryhmään. :) Meitä on nyt 37, mukavan kokoinen (ja mukava!) pieni ryhmä siis. Oon nukkunut nyt pari viikkoa tosi huonosti, herään noin neljän aikaan ja torkun loppuyön, jos torkun. Pimennysverhot on, mutta en tiedä johtuisiko silti...
  13. K

Glukoosikoe ja korona

Täällä oli yhteen terveyskeskukseen tehty erillinen huone sänkyineen odottaville sokerirasituskokeessa kävijöille. Aion varata tuohon labraan ajan kun sen aika on, vaikka muuten käytän toisen toimipisteen palveluja.
  14. K

Tammikuiset 2021

Joulukuisten ketjussa on niin hiljaista, että pyörin kommentoimassa muita ketjuja. :LOL: Mutta tässä vertailuksi mun dpo12 ja dpo14 tästä joulukuisesta, apteekin ultralla. Leffaviivatkin tuli, mutta siitä en näemmä oo säästänyt kuvaa. :confused: Mutta oletettavasti jokunen päivä tuosta. Edit...
  15. K

Toiveissa vauva 2021

Neuvolasta neuvotaan kyllä tyroksiinin kanssa kun sinne soitat ekaa ajanvarausta. :) Ei ole automaattisesti annoksen tuplaus, mulla oli ennen raskautta annos 100 mikrog ja sitä nostettiin yhdellä tabletilla eli 125 mikrog. Nyt rv 11+6 kontrolloitiin arvot ja kaikki oli raskaudenaikaisissa...
  16. K

Toiveissa vauva 2021

Mun täytyy tuosta "tulee jos on tullakseen" todeta, että meillä mies varmasti luulee, että tärpit on todellakin vaan tulleet ja vahingossa osuneet kohdilleen. Mutta ehei. :LOL: Ekan kanssa mulla oli apuna vain Flo, toka ja kolmas tärppi oli tikutettuja. Tai kolmannessa jouduin lopettamaan...
  17. K

Joulukuiset 2020

Hyvä muistutus @Hypsy :) Ei tunnu kivalta ajatella, että jotkut vain taustailisivat ja lukisivat juttuja, mutta eivät itse jakaisi mitään. Toistaiseksi ryhmä on ihanan lämminhenkinen ja aktiivinen ja varmasti pysyykin sellaisena. :love: Taidanpa silti välillä kirjoitella taas tännekin...
  18. K

Joulukuiset 2020

Meitä on alle 40 hlö ja muistaakseni sovittiin, että max 50 otetaan mukaan. On salainen ryhmä, ei näy ulkopuolisille jäsenyys mitenkään. :)
  19. K

Joulukuiset 2020

Ollaan juteltu fb-ryhmän puolella, että laitetaan ovet säppiin kuun lopussa. Vielä pääsee siis mukaan parin viikon ajan. :)
  20. K

Toiveissa vauva 2021

Olisi hyvä olla ajoissa, mutta voivat myös dpo0 hyvin keretä. :) Meillä oli tässä keväällä reissun takia ainoa talletus dpo0 muutama tunti oviskipujen eli ilmeisen munasolun irtoamisen jälkeen, ja tällä hetkellä rv 9+5 sen tuloksena menossa. Mä täällä taas oon kurkkimassa, miten 2020-ketjusta...

Yhteistyössä