Hakutulokset

  1. J

    Mitäs palstalle?

    Onkos täällä enää vanhoja tuttuja ollenkaan? Kovin näyttää porukka vaihtuneen tai sitten on nickit vaihtunu vaan :) No "savannan" tietysti tunnistin ykspäivä kun tässä pyörähdin mutta "Onks tytsii näkyny??" :popcorn: Kauankohan mä oon ollu poissa?Itekkään enää muista
  2. J

    Tyhjennys tähystystä varten (moviperp) kokemuksia?

    Juon nyt toista litraa moviprepiä.. Noin 1 litra ja 2dl juotu ja suoli tyhjä niin että ison huikan jälkeen vessaan ja vettä vaan.. Pitääkö silti juoda tuo toinen litra kokonaan?Vaikka siis selkeästi suoli on tyhjä? Mulla mienaa tulla jo yrjö tuosta litkusta :$ Ihme kyllä nälkä ei ole...
  3. J

    Siis MITÄ tämä on!Aloitin pillerit (cerazette)

    Siis apua :D Aloitin viikko sitten syömään cerazette pillereitä jotta saadaan mun kierto säännölliseksi.Tarkoituksena laitattaa kierukka heti kun ne menkat nyt tulisivat edes vähän sinnepäin mitä on laskettu. Nyt 3 kertaa siirretty tuota aikaa.. No,voipi olla että ei kierukkaa tuu jos nää...
  4. J

    voisko joku "suomi-englanti sanakirja" auttaa?

    Meidän tulotin antaa virhekoodia ja löysin englannin kielisen ohjeistuksen entistä laitteeseen. Yleensä selviydyn näistä itse mutta tää veti hiljaseksi.. en ymmärtänyt sanaakaan,eli "The FINE Cartridge may not be installed properly, or the Cartridge may not be the compatible with this...
  5. J

    Muita läskejä paikalla?

    kiva itseihno taas päällä..sori vaan toi otsikko |O pojan syntymän jälkeen (3v sitten) painoin 87kiloa. aloitin pojan ollessa vuoden vanha tiputtamaan painoa ja siinä onnistuinkin kivasti.Vuoden aikana tippui 17kiloa,lopetin kaiken skeidan ahtamisen.siis pitsat yms. joita harrastin...
  6. J

    Uus astianpesukone ei toimi !

    käytiin eilen hakee tällanen kone hobbarista Osta Hobby Hallista: Whirlpool ADP 7570 IX -astianpesukone, rosteri + viinilasiteline + viinilasit (toivottavasti linkki toimii) laitettiin asiaankuuluvasti ohjeiden mukaan se seinään mutta mikään ohjemlma ei suostu lähetmään päälle! |O onko...
  7. J

    Muita tupakoinnin lopettaneita? (liikunta asiaa)

    Lopetin siis tupakoinnin monen vuoden sauhuumsien jälkeen. Nyt kuuakusi ilman enkä enää vanhaan vois ryhtyä (tulee oksennus refleksi pelkästä ajatuksesta). kertaakaan en ole katunu ja liibalaaba..eli koen oelvani savuton ja nautin siitä. eilen sitten hyppäsin pyörän selkään ja valitsin...
  8. J

    mies lähti korva-nenä-ja kurkkutautien polille äsken..

    kävi viimeviikolla kitarisojensa kanssa lääkärissä,sai lähetteen tuonne polille,aika olis ollu huomenna mutta tänään oli jo niin vaikeeta että päätti lähteä sinne päivystykseen. ennen kun soitti sinne niin katsoin sen suuhun..risat oli ihan yhdessä,vaikka ukko yritti miten liikuttaa kieltä tai...
  9. J

    sain eilen ajokortin :)

    ihan kiva juttu mutta törmäsin todellisuuteen..liikenteessä on ihan sikana *ulkkuja ! :o Juu oli niitä ajotunneillakin keskustassa pyörimässä mutta se autokoulu lätkä on varmasti karistanut suurimmat pois siitä läheltä. ajelin manskua ihan rajotusten mukaan niin tullaan perseen taakse...
  10. J

    suomi toisena kielenä-ryhmä pk:ssa

    Onko kenenkään muun lapsi tuollaisessa ryhmässä päiväkodissa? Kokoontuu kait kerran pari viikossa. Poika kun alkoi käymään siellä niin johan rupes puhetta tulemaan,aijemmin oli tosi epävarma puhumisen suhteen, pojalla ikää kohta 3v. isänsä puhuu bosniaa ja minä tietty suomea.
  11. J

    Lapsi vaihtaa päiväkotia juhannuksen jälkeen..

    ja MULLA on paha mieli :snotty: hyvä etten itkee tihrusta kun joutuu "jättämään" ne ihanat hoitajat.tosin osa niistä siirtyy syksyllä toiseen ryhmään. tän on pakko olla jotain hormonaalista tai sitten musta on vaan tullu tosi tunteellinen. saatiin iltahoitopaikka toisesta päiväkodista.nyt...
  12. J

    It's over..

    Noniin,kohta uusi tulevaisuus sinkku yh:na häämöttää horisontissa. enää en ota takaisin,vaikka mitä tekisi. ensin uhoaa " ehkä on aprempi ettei olla enää tekemisisssä kun vain alpsen asioissa" sitten 10min päästä "mieti vielä niitä meidän hyviä hetkiä ja unohda huonot,kyll äasiat voi vielä...
  13. J

    meillä on yhden miehen orkesteri..

    keittiössä nimittäin. Tänään alkoi keittiöremontti ja siellä se sorkkaraudan kanssa purkaa ja purkaa...ja purkaa. onneks kohta pääsee töihin,tuo ääni on aika kamala :whistle:
  14. J

    te joilla ripsipidennykset!!

    otin viimeviikolla ripsipidennykset ja nää on NIIIN hyvät!ei tartte laittaa ripsaria kun alaripsiin (ei laitettu alas pidennyksiä) suosittelen kaikille! paljon teidän ripset muuten maksoi?tai mitä ne maksaa ylipäätänsä? mulle teki mun ystävä ja hän sanoi että maksa kun jaksat,paljonhan ne...
  15. J

    Oliko kaupassa nakkia?!

    ketkä ovat käyneet tänään?löytyykö nakkia tai muita lihavalmisteita :whistle: Ja muistakaa hamstrata loppuviikkoa ajatellen :heart:
  16. J

    olen niin täpinöissäni!!

    sormet ristissä toivon ja rukoilen että saan sen uuden työpaikan. Kävin eilen haastattelussa ja se olis varmaan paras työpaikka IKINÄ =) Palkka vähän suurempi kun nyt,pari kertaa vuodessa paljon ylitöitä..firma jossa muutama ihminen töissä (kaikki vaikuttivat kivoilta ja ovat mun kanssa...
  17. J

    APUVA!meillä on remppa kuukauden päästä!

    Mä olin ihan kokonaan unohtanut |O kesäkuun 2 ekaa viikkoa me asutaan käytännössä makuuhuoneissa. Olkkari,eteinen sekä keittiö pitää olla tyhjänä. Laittavat laminaatit ja keittiön kokonaan uusiksi,sekä maalaavat. makkareihin pitäs kaikki saada,tuovat rempan ajaksi keittolevyn :laugh...
  18. J

    kuivaksi opettelusta

    Meillä alotettiin nyt se kuivaksi opettelu,tai ei siinä nyt mitään oepttelua ollut kun poika itse haluaa potalle ja ne tarpeet sinne tekee..meitin vaan kun tämä viikko on mennyt nyt hyvin,ilman vaippaa kotona ja päiväkodissa ne sisälläolo ajat.niin ja yöllä tietty vaippa. mutta msitä mä nyt...
  19. J

    Mulla on huomenna työhaastattelu mutta..

    rupesin nyt kunnolla miettimään tätä työasiaa. Mulla siis nyt 2vuorotyö,vuoroviikoin 6-14 ja 14-22 8aivan arsesta),mummo hoitaa poikaa iltavuoroviikon koska mies töissä 09-18/20 Nyt sitten olis osa-aikanen työ tarjolla,palkka hieman suurempi. Käteen jäisi 300e vähemmän mutta työajat olis...
  20. J

    mä oon ihan varma etten ole yksin täällä kotona!

    tää on ihan hullua. ksokaan en ole ketään "nähnyt" mutta läsnäolon tunne on vahva. Tiedätte kun joku kävelee luokse niin siitä kuuluu sellanne humina (en osaa selittää,ääni jokatapauskessa). sellasia tulee ihan yhtäkkiä,samoin kuuluu samanlainen sirinä kun putki tv:stä kuuluu avattaessa...

Yhteistyössä