Muita läskejä paikalla?

kiva itseihno taas päällä..sori vaan toi otsikko

|O

pojan syntymän jälkeen (3v sitten) painoin 87kiloa.
aloitin pojan ollessa vuoden vanha tiputtamaan painoa ja siinä onnistuinkin kivasti.Vuoden aikana tippui 17kiloa,lopetin kaiken skeidan ahtamisen.siis pitsat yms. joita harrastin paristikkin päivässä (nyttemmin ajateltuna niin ällöttävää ja sairasta)

Vuoden päivät olen pitänyt painoa tässä 70-75kilossa.
hyvin on paino pysynyt samassa vaikken liiemmin ole syöisiin kiinnittänyt huomiota.Liikkunut olen säännöllisen epäsäännöllisesti,syönyt olen vähän miten sattuu mutta paljon lihaa ja kasviksia.
Tupakoinninkin lopetin tuossa pari kk sittenja nyt ajatteline ttä olis seuraavan 5-10kg vuoro.
Tai tarkoitus on näyttää 60kiloselta,tiedä vaikka lihasta saiskin lisää.

siis ongelma on se että näen itse itteni tosi lihavana,vaatteet päällä saa silotettua paljonkin mutta kuvat ei valehtele.
otin itsestäni tänään "läskikuvat" ja aijon 2kk välein ottaa uusia.

pituuttahan mulla on vaan 163cm

kalorilaskuriinkin liityin takasin että voin kartottaa tämänhetkisen tilanteeni.

onko muita jotka ovat laihduttaneet samanlaisista mitoista?:whistle:

niin ja nyt kun vielä ilmoja pitelee niin pitäs ulkona vedellä pitkiä aerobisia lenkkejä,pyörällä taikka hölkäten..ei vaan saa itteensä niskasta kiinni
 
Viimeksi muokattu:
Mä olin 163/86 ja nyt olen 163/75. Joskus vielä meinaan olla 163/60, mutta nyt mä syön jätskiä, eli en ihan lähiaikoina :D
no mäki söin,vaniljaa mansikoilla..mut vaan 100g jätskiä ja muutama hassu marja mauksi.

plaah..en oikeen tiedä paljonko tän kokosen pitäs edes painaa..joidenkin mielestä 50kiloa ja toiset sanoo että se 65kg riittää.
onhan se kiinni ihmisestä itsestäänkin

saahan sitä laihdutettua vaikka kahdessa kuukaudessa tuon 10kg mutta tarkotus olis näyttää "hyvältä" eikä niin että paikat roikkuu
 
joo..siis ruoka on tärkeysjärjestyksessä heti toisena mun elämässä :D
ei pitäs viettää koton aikaa ollenkaan niin ei tulis syötyä.
nuudelit ja raejuusto on hyvä näläntappaja mutta aika pahvilleahan tuo maistuu pidemmänpäälle.
yleensä syön lounaaksi töissä ja sitten kotona "kunnonruokaa"
 
No ei se nahka todellakaan roiku vielä mistään 10 kilon tiputuksesta.

Mutta fiksua tietysti antaa hoikistumiselle aikaa, eikä ottaa mitään tehodiettejä joiden jälkeen kilot palaa kun palaa itse syömään entiseen malliin. Elämäntaparemontti siis.
 
"vieras"
Samat fiilikset täällä :( nyt 162 cm/75kg. Vuosi sitten painoin 65 kg ja pääsemässä hyvään kuntoon, sitten menin töihin ja olen lihonut ainakin 10kg koska syön töissä (hyvät ruuat työpaikka ruokalassa) ja sitten teen perheelle ruokaa illalla ja syön taas. Liikunta minimissä, harmittaa niin kun päästin itseni taas tähän kuntoon ja joudun aloittamaan koko urakan alusta.

Nyt inhoan itseäni niin etten edes oikein saa motivaatiota aloittaa ruokavalion tarkkailua ja liikkumista. Läski mikä läski...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meritähti;22066597:
No ei se nahka todellakaan roiku vielä mistään 10 kilon tiputuksesta.

Mutta fiksua tietysti antaa hoikistumiselle aikaa, eikä ottaa mitään tehodiettejä joiden jälkeen kilot palaa kun palaa itse syömään entiseen malliin. Elämäntaparemontti siis.
mulla se jäi roikkumaan synnytyksen jälkeen,ja roikkuu edelleen nyt 17kilon tiputuksen jälkeenkin vaikka tässä on ollut 3vuotta aikaa.
mietin vaan että mitenhän roikkuu sitten kun on taas 10kg pois.

tässä on ruvennu kasvikset/hedelmät/marjat kuulumaan ruokavalioon sen ainaisen perunan ja pastan sijaan
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä