Siis MITÄ tämä on!Aloitin pillerit (cerazette)

Siis apua :D

Aloitin viikko sitten syömään cerazette pillereitä jotta saadaan mun kierto säännölliseksi.Tarkoituksena laitattaa kierukka heti kun ne menkat nyt tulisivat edes vähän sinnepäin mitä on laskettu.
Nyt 3 kertaa siirretty tuota aikaa..

No,voipi olla että ei kierukkaa tuu jos nää pilsut tekee musta tälläsen!Oon heti aamusta jo hyvällä päällä,aijemmin olin kun p:hen ammuttu karhu ja 8 tunnin yöunienkaan jälkeen en ollut pirteä vaan entistä väsyneempi.Nyt siis pirteä ja olo on elinvoimainen :D

Sitten,kun pillerit lisää selosteen mukaan haluttomuutta..PAH!
Mä en mitään muuta tekiskää kun sitä ja kokoajan..näen siitä untakin :O


Siis onkohan mun hormoonit itestään olleet jotenkin sekaisin kun pillereillä tälläinen vaikutus?vai onko tää vaan joku vaihe jonka jokainen käy kun pillerit alottaa?
Joskus teininä syönyt pillereitä ja ne teki musta sillon ihan hirviön..
Pitäsikö mun unohtaa kierukka jos näillä on näin positiivinen vaikutus muhun?


Niinjuu,hei vaan kaikille taas,jybis on takasin pitkän tauon jälkeen :D
 
"vieras"
Eii kai cerazette kiertoa säännöllistä, pikemminkin voi tulla vuotoa myös väärään aikaan?
Mulle ei oo tullut mitään oireita cerazetten alottamisen jälkeen, tosin imetän vielä ja se saattaa sekoittaa.
 
Onko joku sellanen hormoni jonka puute aiheuttaa justiin haluttomuutta,apeutta ja sellasta yleistä mielentilan laskua.
Aijemmin tuntui ettei MIKÄÄN kiinnostanu,väsytti vaan kokoajan jne. ja mikään ei periaatteessa oo muuttunu paitsi se että noita pillereitä oon nyt syöny..
 

Yhteistyössä