mä oon ihan varma etten ole yksin täällä kotona!

tää on ihan hullua.
ksokaan en ole ketään "nähnyt" mutta läsnäolon tunne on vahva.
Tiedätte kun joku kävelee luokse niin siitä kuuluu sellanne humina (en osaa selittää,ääni jokatapauskessa).
sellasia tulee ihan yhtäkkiä,samoin kuuluu samanlainen sirinä kun putki tv:stä kuuluu avattaessa.
Eilen kun tiskasin ja pesin kylppäriä niin kokoajan tuntui että joku seisoo siinä vieressä.
Yöllä säpsähdän hereille (unta näkemättä) ja aina on kova tarve tuijottaa eteenpäin ihan kun siellä olisi joku.

tää on ihan hullua ja sekoan kohta..ja tämä tapahtuu vain meillä kotona,muualla saan olla rauhassa.

onko muilla ollut tämmöstä?meitin että onkohan joku mun läheinen tässä matkassa mukana :whistle:
 
juu tiedän tunteen..

mä olin kerran suihkussa ja olin ihan satavarma et ulko-ovi kävi ja sit joku käveli vessan ohi..kuului toi samanmoinen humina ja se tunne et joku meni ohi..

suihku jäi siihen ja soitin ukolle et kävikö kotona.. ei ollu käyny.. oli hilkulla etten soittanu johonki huoltoyhtiöön et kävikö ne..
 
Ego
Kerran tuli puheeksi niin tässä tän aamuinen meiltä.
Lapsi nukkumassa ja mä kahvilla. Kuulu kova tömäys ja lapsen huuto (lyhyt) ja itkua.Sain kaamee laakit ja juoksin makkariin, luulin että lapsi oli jotaa kaatanu (ei siel kyl oo mitään kaadettavaa) mutta kukas sitä nyt sellasta ajattelee kun saa hepulit lapsen huudosta.
Niih, juoksin makkariin ja lapsi istuu siellä ja kysyy että kuka huusi? Sanoin vaan että käy nukkumaan takas. Menin sitten käymään joka huoneessa että mikä se hurja tömäys oli. Kaikki ihan oli o.k.
Täytyy vaan laittaa lapsen "piikkiin" tää asia, vaikka selitystä ei oo nyt hommalle. Mutta ei tarvi miettii sitä sen enempää.
Mutta jesses että mä pelästyin!! :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
juu tiedän tunteen..

mä olin kerran suihkussa ja olin ihan satavarma et ulko-ovi kävi ja sit joku käveli vessan ohi..kuului toi samanmoinen humina ja se tunne et joku meni ohi..

suihku jäi siihen ja soitin ukolle et kävikö kotona.. ei ollu käyny.. oli hilkulla etten soittanu johonki huoltoyhtiöön et kävikö ne..
joo se on outo tunne kun tiedostat jonkun läsnäolon mutta alitajuistesti kuitenkin tiedät ettei kukaan ole kotona!
se on pelottavaa mutta silti jotenkin mielenkiintoista.
Tänä aamuna kun oon tässä sohvalla istunu niin mulla on kokoajan tunne että mua tuijotetaan.
onkohan suomessa joitain meedioita jotka tekis kotikäyntejä :whistle:
olis kiva tietää onko täällä joku netinen asujas,mun äiti tai isä..vai joku muu.
ei mua ainakaan pelota,että se on varmaan joku tuttu :heart:
 
vieras
Ensimmäinen merkki sekopäisyydestä :) Mielikuvitus teille tekee tepposia, ei sellaiset ihmiset koskaan koe tuollaista, jotka eivät usko mihinkään yliluonnolliseen. Opiskelkaa tiedettä sen sijaan että luette horoskooppeja ja katsotte jotain hömppäsarjoja.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja chrissy:
juu tiedän tunteen..

mä olin kerran suihkussa ja olin ihan satavarma et ulko-ovi kävi ja sit joku käveli vessan ohi..kuului toi samanmoinen humina ja se tunne et joku meni ohi..

suihku jäi siihen ja soitin ukolle et kävikö kotona.. ei ollu käyny.. oli hilkulla etten soittanu johonki huoltoyhtiöön et kävikö ne..
joo se on outo tunne kun tiedostat jonkun läsnäolon mutta alitajuistesti kuitenkin tiedät ettei kukaan ole kotona!
se on pelottavaa mutta silti jotenkin mielenkiintoista.
Tänä aamuna kun oon tässä sohvalla istunu niin mulla on kokoajan tunne että mua tuijotetaan.
onkohan suomessa joitain meedioita jotka tekis kotikäyntejä :whistle:
olis kiva tietää onko täällä joku netinen asujas,mun äiti tai isä..vai joku muu.
ei mua ainakaan pelota,että se on varmaan joku tuttu :heart:

joo meil täälä ei oo tapahtunu mitään sen erikoisempaan mutta on kans kokemusta "vierailijoista "

mä meen kk päästä katsomaan Marja Pennasta.. pitää meediotilaisuuden. Odotan kovasti et millanen on:D
 
taitaa
olla aika varata lääkärille aika. Harhoja ilmeisesti. On sairaudesta kyse eikä mistään muusta. Kuolleet makaa montussa eivätkä tulee ketään kyttäämään kenenkään kotiin. Hae apua itsellesi.
 
ainii,ja sitten tulee kylmät väreet ilman että menee iso kananlihalle..siis karvat nousee psytyyn ja tuntuu sellanen pieni tuulenvire mutta ei puistata :eek:
pitää varmaan mennä kallonkutistajalle :snotty:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ensimmäinen merkki sekopäisyydestä :) Mielikuvitus teille tekee tepposia, ei sellaiset ihmiset koskaan koe tuollaista, jotka eivät usko mihinkään yliluonnolliseen. Opiskelkaa tiedettä sen sijaan että luette horoskooppeja ja katsotte jotain hömppäsarjoja.
Menkää töihin, ettette tuu ihan mökkihöperöiksi. Ihmisen mieli on voimakas...
 
mun vanhan koulukaverin tytöllä on samanniminen mielikuvituskaveri mummolassa kuin kaverin siskolla oli aikoinaan ja koskaan tästä ei ole puhuttu ääneen..

mä uskon et edesmenneet pystyvät tulla halutessaan ns. vierailulle.. kyse ei ole jumiutuneesta hengestä.
 
vieras
Täällähän on todella hölmöä porukkaa, oikein ryhmässä kasvatetaan toisten pelkoja ja aletaan nähdä mitä sattuu. Pelottavia nämä ihmiset joita on niin helppo höynäyttää.
 
Lue enemmän, luule vähemmän
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ensimmäinen merkki sekopäisyydestä :) Mielikuvitus teille tekee tepposia, ei sellaiset ihmiset koskaan koe tuollaista, jotka eivät usko mihinkään yliluonnolliseen. Opiskelkaa tiedettä sen sijaan että luette horoskooppeja ja katsotte jotain hömppäsarjoja.
Menkää töihin, ettette tuu ihan mökkihöperöiksi. Ihmisen mieli on voimakas...
"Ruoki päätäsi, hemmottele sitä hyvällä ravinnolla, muuten nälkäisen mielesi täyttää ties mikä mömmö jota siihen jostain päin tungetaan" -Esko Valtaoja-
 

Yhteistyössä