Lapsi vaihtaa päiväkotia juhannuksen jälkeen..

ja MULLA on paha mieli :snotty: hyvä etten itkee tihrusta kun joutuu "jättämään" ne ihanat hoitajat.tosin osa niistä siirtyy syksyllä toiseen ryhmään.
tän on pakko olla jotain hormonaalista tai sitten musta on vaan tullu tosi tunteellinen.
saatiin iltahoitopaikka toisesta päiväkodista.nyt vaan vähän pelottaa että miten se vaihto sujuu ja kuinka tuo poika suhtautuu siihen :/

onko kellään kokemusta?joutuuko sitä taas kuuntelemaan sydäntäraastavaa itkua |O
 
Onko minkä ikäinen lapsi kyseessä?

Meillä oli tuossa maaliskuussa tilanne että tyttö joutui toiseen päiväkotiin mun työn takia. Tai siis oli eskarissa vanhassa päiväkodissaan ja iltapäivällä siirtyi sitten toiseen päiväkotiin.
Neiti on ehkä hiukan hiljaisen sorttinen joutuessaan uuteen paikkaan, mutta oli kivasti mennyt siellä. Eikä siitä visiitistä tullut sitten ihan niin pitkää kuin alun alkaen oli tarkoitus tulla

Meillä sopeutumista auttoi varmaan myös se, että olin itse kyseisessä päikyssä harjoittelussa helmikuussa ja tyttö oli pari kertaa mun mukana siellä kun oli iltapainotteisempi vuoro.

Usko vaan että kaikki menee hyvin ja eihän sitä tiedä vaikka kuinka mukavia hoitajia siellä uudessa päikyssä on. :hug:

Äläkä vaan näytä ite lapselle sitä että susta tuntuu pahalle viedä toiseen päikkyyn hoitoon, sitten varmasti tulee sitä sydäntäraastavaa itkua...
 
poika täyttää 3v
ja tosi sosiaalinen,tai oma-alotteinen jos vaan sille päälle sattuu.
täytyy vaan itse olla reipas.
me ei vaan keritä tutustumaan siihen uuteen paikkaan ollenkaan..ja poika joutuu ensin menemään vuoropäiväkotiin heinäkuuksi kun se uusi on kiinni.sitten elokuussa uuteen päiväkotiin.
mutta sitten taas vaikka pk siirtoa olis siirretty myöhemmäksi niin olis poika joutunu olemaan sen heinäkuun muutenkin vieraassa ympäristössä kun tuo oma pk on myöskin kiinni.
 

Yhteistyössä