Hakutulokset

  1. Eternal Sleep

    Voiko aurinkoa ottaa stringeissä parvekkeella?

    Kyllä voi jos ei ole kerrostaloa lähellä. Mä en tykkää jos joku kyttäilee mua.
  2. Eternal Sleep

    Tiskirätit mikroaaltouuniin?

    Varmaan tuo toimii. Mulla on vain mikrokuitupyyhkeitä. Pesen ne pyykinpesukoneessa.
  3. Eternal Sleep

    Onko tämä asia joka olisi pitänyt vain tietää?

    Miten voi tietää jos siellä ei ilmoiteta asiasta mitenkään. Mä ottaisin selvää onko heillä yksinoikeus leikkipuistoon tiettynä aikoina. Ja jos ei ole niin voi voi..
  4. Eternal Sleep

    Mies, 9 asiaa, joilla et tee vaikutusta naiseen

    Ja minä. :D Kerran yksi mies sanoi tykkäävänsä blondeista. Mulla lopahti kiinnostus siihen. Ihmetteli kun mua ei kiinnosta seksi sen kanssa. Blondeja ei ole mitään vastaan mutta mä en ole blondi.
  5. Eternal Sleep

    Mies, 9 asiaa, joilla et tee vaikutusta naiseen

    Mies, 9 asiaa, joilla et tee vaikutusta naiseen - The Voice :p
  6. Eternal Sleep

    Jos sinua etuillaan kaupan kassajonossa, mitä teet?

    Tilattu ja maksettu valmis pitsa pitäisi saada heti.
  7. Eternal Sleep

    Miehen vapaus kulkea

    Et valita turhasta. Palkkaa joku hoitajaksi? Ja mies saa maksaa hoitajalle.
  8. Eternal Sleep

    Lapsen suusta

    haa haa..
  9. Eternal Sleep

    Säärikarvojen sokerointi

    Mulla myös on paksut karvat säärissä. Silloin kun en ajele niin sääret voi näyttää miehen sääriltä karvoituksen takia. Sokerinnissa taas revitään mikä on tuskallista. Epilointi heikentää ja vähentää karvoja ajan myötä. Eikä tule niin kalliiksi kuin kosmetologilla käyminen. Mutta jokainen tekee...
  10. Eternal Sleep

    Gallup: Seksikästä on isotissinen tiskaava ja pyörää korjaava nainen

    Mulle on ihan sama mitä seksikäs mies tekee. Se on sivuseikka kun katson miestä.
  11. Eternal Sleep

    Säärikarvojen sokerointi

    Mun mielestä epilaattori on parempi. Voi tehdä missä ja milloin vaan.
  12. Eternal Sleep

    Pidättekö mamuista? Entä pidättekö skineistä?

    No voi hellan lettas taas näitä viestejä kun pitää joka paikkaan laittaa missä mainitaan mamu. Nyt ei ole kyse tuosta.
  13. Eternal Sleep

    Onko kaikki naiset hulluja

    Tottakai kaikki suomen naiset ovat hulluja.
  14. Eternal Sleep

    Pidättekö mamuista? Entä pidättekö skineistä?

    En pidä öykkäreistä yms. sellaisista oli ulkomaalainen tai ei. Jengiläisistä en pidä ollenkaan. Joutaisivat hevon vittuun suomea pilaamasta.
  15. Eternal Sleep

    Gallup: Seksikästä on isotissinen tiskaava ja pyörää korjaava nainen

    Ihan miten vaan. Ei hetkauta mua mitenkään. Minusta mies ei ole seksikäs tehdessään kotitöitä. Mä olisin kaikkein mieluiten pieni tai normaalitissinen. Isoista on vain haittaa.
  16. Eternal Sleep

    Jos sinua etuillaan kaupan kassajonossa, mitä teet?

    Tuijotan pahasti ja sanon että ei saa etuilla. Ja sama englanniksi jos on tarvetta.
  17. Eternal Sleep

    Mukava lauantai tiedossa taas :/ mies ja urheilu

    Varmaan olen täällä plussalla huomenna. Ei ole mitään suunnitelmia. Asun yksin. Mene lasten kanssa ulos ja tehkää jotain kivaa. Antaa miehen rötvätä kotona.
  18. Eternal Sleep

    Helteet ja kesä isorintaisten naisten tissien

    Mä käytän toppeja vain kotona ollessa. Ulkona on sellaiset paidat mitkä peittävät sen minkä voi. Harmi että kesällä ei pysty pitää takkia päällä ulkona. Vituttaa se rintojen kyttääminen. :vampire:
  19. Eternal Sleep

    Sievisen Marilla on vanhemmat tukena,helppo siinä on erota.

    Jos toinen jättää niin pakostakin siinä ero tulee. Ei ketään voi pakottaa jäämään suhteeseen.

Yhteistyössä