Ketju JO-faneille

vierailija
Katsopa joitain sivuja taaksepäin niin siellä on todisteet. Ei tuon kirjoittajan sanomia. Vaan tämän ketjun puolustajien.
Täällä ketjussa en ole nähnyt vielä yhtään niin ilkeäkielistä kommenttia mitä muualla välillä näkee. Ehtiihän niitä tietysti tännekin tulla ja myös trollit voi kirjoittaa niitä. Itse huomasin taas tänään, että samat henkilöt taitaa luoda sellaista negatiivista ilmapiiriä milloin missäkin. Kompostissa oli toissailtana kamala meno ja ihmettelin kun vauvallakin oli vähän samansuuntainen tänään. Kävin kuitenkin äsken lukemassa kompostissa ja siellähän olikin ollut leppoisaa. Eli kompostin edellisillan porukka oli siirtynyt varmaan liven ajaksi vauvalle. Näin mä sen näen. Päivästä en tiedä kun en silloin vauvan ketjua lukenut.
 
vierailija
Oho, noi OTP on myyneet yllättävän isoja keikkapaikkoja, enemmän kuin JO joissakin maissa: Wassermanin sivuilta: "EU highlights include 1600 tickets in Cologne & Berlin, 1400 in Poznan & Warsaw, 600-800 in Oslo / Stockholm / Milan / Paris. "
Mutta onko myyneet täyteen? Vai onko vaan buukattu samalla tavalla kuin Joksujen kevään kiertueellekin?
 
vierailija
Onpa kamala ketju. Nyt paljastui, että kuka näissä kaikissa ketjuissa käy levittämässä negatiivista tunnelmaa. Ei tarvitse tänne toista kertaa enää tulla. Pysyn vauvalla ja puutarhassa, toivottavasti te pysytte täällä.
 
vierailija
Täällä ketjussa en ole nähnyt vielä yhtään niin ilkeäkielistä kommenttia mitä muualla välillä näkee. Ehtiihän niitä tietysti tännekin tulla ja myös trollit voi kirjoittaa niitä. Itse huomasin taas tänään, että samat henkilöt taitaa luoda sellaista negatiivista ilmapiiriä milloin missäkin. Kompostissa oli toissailtana kamala meno ja ihmettelin kun vauvallakin oli vähän samansuuntainen tänään. Kävin kuitenkin äsken lukemassa kompostissa ja siellähän olikin ollut leppoisaa. Eli kompostin edellisillan porukka oli siirtynyt varmaan liven ajaksi vauvalle. Näin mä sen näen. Päivästä en tiedä kun en silloin vauvan ketjua lukenut.
Siis toissailtainen meno oli kamalaa? Just. Eli kun oltiin rehellisen kriittisiä Joksuja kohtaan eikä vaan sokeasti kuolattu ja ihasteltu, jep jep. Ihanko aikuiset täällä fanittaa? Näin sokean uskollista meininkiä ei kyllä luulis olevan muuta kun teineillä.
 
vierailija
Ihan vaan kysyn että mistä te tiedätte että ketkä täällä eilen kirjoitteli. Ette mitenkään joten ette voi täällä kirjoittelijoita syytellä yhtään mistään, koska ihan hyvin on voinut olla joitakin ulkopuolisia
 
vierailija
Ihan vaan kysyn että mistä te tiedätte että ketkä täällä eilen kirjoitteli. Ette mitenkään joten ette voi täällä kirjoittelijoita syytellä yhtään mistään, koska ihan hyvin on voinut olla joitakin ulkopuolisia
Just. Aina on ulkopuolinen asialla. Helppo syytellä aina ulkopuolista trollia, koska sehän ei koskaan ole omista joukoista. Ja kummasti tosiaan trollaus Vauvalla alkoi, kun tämä ketju hiljeni.
 
vierailija
Just. Aina on ulkopuolinen asialla. Helppo syytellä aina ulkopuolista trollia, koska sehän ei koskaan ole omista joukoista. Ja kummasti tosiaan trollaus Vauvalla alkoi, kun tämä ketju hiljeni.
Mä en nyt ihan ymmärrä näitä syytöksiä, tämähän on tosi hiljainen ketju melkein koko ajan. Esim. eilen klo 14-19 välillä tuli tänne vain pari-kolme viestiä. Mä ainakin valmistauduin liveen ja katsoin sen täysillä siihen keskittyen. Mut ihan sama, ei mua kiinnosta jos joku väittää trolliksi. Jotain/joitain nyt selvästi harmittaa tämän ketjun perustaminen ja täällä ja muissa ketjussa pitää valittaa asiasta jatkuvasti. Ei mulla tulisi mieleenkään mennä syyttelemään Kääriä-ketjulaisia trolleiksi tai mennä sinne valittamaan että se keskustelu pitäisi käydä puutarhassa tai kompostissa. Pysyn sieltä poissa kun ei kiinnosta, muut voisi tehdä saman täällä.
 
vierailija
Siis toissailtainen meno oli kamalaa? Just. Eli kun oltiin rehellisen kriittisiä Joksuja kohtaan eikä vaan sokeasti kuolattu ja ihasteltu, jep jep. Ihanko aikuiset täällä fanittaa? Näin sokean uskollista meininkiä ei kyllä luulis olevan muuta kun teineillä.
Ihan sivusta, kaikki muu valitus huipentui toissa iltana siihen, et osa rupesi valittaan siitä ettei joksut olleet sinä iltana laittaneet stooria jalkapallosta ollenkaan. Siis vaadittiin stooria jalkapallosta bändin sivuilla. Ihan kaiken voi näköjään kääntää niitä vastaan. Ne vielä laittoi jalkapallo stooria myöhemmin.
 
vierailija
Mä en nyt ihan ymmärrä näitä syytöksiä, tämähän on tosi hiljainen ketju melkein koko ajan. Esim. eilen klo 14-19 välillä tuli tänne vain pari-kolme viestiä. Mä ainakin valmistauduin liveen ja katsoin sen täysillä siihen keskittyen. Mut ihan sama, ei mua kiinnosta jos joku väittää trolliksi. Jotain/joitain nyt selvästi harmittaa tämän ketjun perustaminen ja täällä ja muissa ketjussa pitää valittaa asiasta jatkuvasti. Ei mulla tulisi mieleenkään mennä syyttelemään Kääriä-ketjulaisia trolleiksi tai mennä sinne valittamaan että se keskustelu pitäisi käydä puutarhassa tai kompostissa. Pysyn sieltä poissa kun ei kiinnosta, muut voisi tehdä saman täällä.
Tahallaan ne syyttelee, tuo on trollausta
 
vierailija
No mä en ees ollut täällä yöllä kun nukuin niin siksi kysyin vaan
Luepa vaikka eilisen illan osalta, vähemmän täällä mitään ilkeilyä oli kuin muissa ketjuissa, niin kuin joku sanoi aiemmin, tämä ketju nyt vaan hiertää jotakin jostain syystä ja siksi yrittää mustamaalata tätä. Mutta ei väliä, ohitetaan ja jatketaan juttua.
 
vierailija
Onkohan Joksut muuten menossa sinne JJ’s BBQ -paikkaan Salossa syömään matkalla Turkuun? :D Nyt ei välttämättä ole niin kiire päällä jos tulevat vaikka päivää ennen tänne. Sieltä saattais tulla jotain sisältöä kun sen paikan omistaja on tosi aktiivinen somettaja ja Bojan oli laittanut sille Whatsapp-viestitkin.
 
vierailija
Onkohan Joksut muuten menossa sinne JJ’s BBQ -paikkaan Salossa syömään matkalla Turkuun? Nyt ei välttämättä ole niin kiire päällä jos tulevat vaikka päivää ennen tänne. Sieltä saattais tulla jotain sisältöä kun sen paikan omistaja on tosi aktiivinen somettaja ja Bojan oli laittanut sille Whatsapp-viestitkin.
Vois hyvinkin olla, ainakin se olis sopivasti matkan varrella. Jännä ajatella että pian ne on Suomessa. Itselläkin täällä jo pakkaaminen reissuun käynnissä. 😊
 
vierailija
Vois hyvinkin olla, ainakin se olis sopivasti matkan varrella. Jännä ajatella että pian ne on Suomessa. Itselläkin täällä jo pakkaaminen reissuun käynnissä.
Mulla on kamala vaatekriisi ja kenkäkriisi vaikka lopulta noilla asioilla ei ole ikinä mitään väliä. 😅 Nappaan sit varmaan sunnuntaina ekat vaatteet jotka käteen osuu ja kengiksi vanhat kulahtaneet tennarit kun siellä on kuitenkin likaista.
 
vierailija
Mulla on kamala vaatekriisi ja kenkäkriisi vaikka lopulta noilla asioilla ei ole ikinä mitään väliä. Nappaan sit varmaan sunnuntaina ekat vaatteet jotka käteen osuu ja kengiksi vanhat kulahtaneet tennarit kun siellä on kuitenkin likaista.
Joo mäkin oon miettinyt tuota kenkäasiaa. Ehkä maiharit tai tennarit lähtee mukaan. Maiharit ois kivat mutta mietin onko liian kuumat jos tuleekin lämmin päivä.
 
vierailija
Tällä hetkellä näyttäis että sää onkin ihan mukava! 😊 Hyvä jos säästytään siltä sateelta, eikä hellekään välttämättä ois niin hyvä, kun ei pääse vilvottelemaan välillä. Toivoisin tietty että Joksuja on katsomassa mahdollisimman moni uusikin kuuntelija, en tiedä olisko siitä sateesta tavallaan hyötyä sen suhteen. Toisaalta jos ois kovin huono sää niin osa festarikävijöistä saattais luovuttaa ja lähteä kotiin aiemmin. Jos tuo ennuste säilyy niin varmaan moni on loppuun asti alueella.
 
vierailija
Joo mäkin oon miettinyt tuota kenkäasiaa. Ehkä maiharit tai tennarit lähtee mukaan. Maiharit ois kivat mutta mietin onko liian kuumat jos tuleekin lämmin päivä.
Jos on yhtään sateista edes edellisenä yönä niin laittaisin varmaan maiharit. 🤔 Mieluummin vähän hikiset jalat kuin kastuneet jalat ja maiharit kestää hyvin kuraa. Mun maiharit hajosi vähän aikaa sitten ja ainoat vaihtoehdot on kumpparit tai lenkkarit. 🥲 Täytyy varmaan ottaa molemmat ja jättää toiset narikkaan tilanteen mukaan.

Apuaaa, Joksut on Suomessa hetkenä minä hyvänsä! Mietin et laittoikohan Kris sen keikkamainosstoorin näin aikaisin kun sillä tuli pakatessa Suomi mieleen tms. 😅
 
vierailija
Jos on yhtään sateista edes edellisenä yönä niin laittaisin varmaan maiharit. Mieluummin vähän hikiset jalat kuin kastuneet jalat ja maiharit kestää hyvin kuraa. Mun maiharit hajosi vähän aikaa sitten ja ainoat vaihtoehdot on kumpparit tai lenkkarit. 🥲 Täytyy varmaan ottaa molemmat ja jättää toiset narikkaan tilanteen mukaan.

Apuaaa, Joksut on Suomessa hetkenä minä hyvänsä! Mietin et laittoikohan Kris sen keikkamainosstoorin näin aikaisin kun sillä tuli pakatessa Suomi mieleen tms.
Kris ei ole tainnut edes muita kesän keikkoja promota. Nyt promos ja ihan vaan tasavertaisuuden vuoksi kolmea tulevaa keikkaa vaikka ehkä Suomi oli ensimmäisenä mielessä :D /vitsi vai onko?
 
vierailija

Yhteistyössä