Helteet ja kesä isorintaisten naisten tissien

  • Viestiketjun aloittaja huhuhh
  • Ensimmäinen viesti
uuuuhh
Antaa esitellä. Mä näin eilen uimassa sellaisen naisen jolla todella voi sanoa olevan muotoja. Pikkasen ylipainoa mutta kantoi kyllä kroppansa niin hienosti siitä huolimatta etten ihmettele vaikka miehiä pörräisi haitaksi asti ympärillä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön;29936902:
mitäs kamalaa siinä on jos ei tuijottamaan jää. :confused:
Tottakai jää. Luonnollinen reaktio, että katse kiinnittyy johonkin silmää miellyttävään. Eikä sillä ole mitään tekemistä sen kanssa, että oma vaimo olisi ruma tai että olisi pettämässä
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka ja 4eliveto
jos miehet tuijottaa topeissa tissejä, niin kuin väitetään, mihin en itse sorru koska on epätodennäköistä että bongaisin paremmat kaksoset mitä rva:lla.

Mites palstamammat, katotteko tekin miehustaa jos mies tulee tiukoissa pyöräilytrikoissa, mankinissa, tai speedoissa kadulla vastaan?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29940829:
jos miehet tuijottaa topeissa tissejä, niin kuin väitetään, mihin en itse sorru koska on epätodennäköistä että bongaisin paremmat kaksoset mitä rva:lla.

Mites palstamammat, katotteko tekin miehustaa jos mies tulee tiukoissa pyöräilytrikoissa, mankinissa, tai speedoissa kadulla vastaan?
hyi musta tollaset on ällöttäviä miehellä, joten en todellakaan katso. mut naisia niukoissa vaatteissa vilkuilen kyllä :p
 
No hemmetti, pitänee vaihtaa sitten naisten vaatteisiin jos sais sit katseita, tähän asti mennyt toukokuun puolesta välistä elokuun puoleen väliin speedoissa, vyölaukussa ja arskoissa, olkista hellehattua unohtamatta, kelistä riippumatta. Näköjään kostuumista kiinni miten menee :D
 
"kiki"
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29940829:
jos miehet tuijottaa topeissa tissejä, niin kuin väitetään, mihin en itse sorru koska on epätodennäköistä että bongaisin paremmat kaksoset mitä rva:lla.

Mites palstamammat, katotteko tekin miehustaa jos mies tulee tiukoissa pyöräilytrikoissa, mankinissa, tai speedoissa kadulla vastaan?
:LOL:

Meillä oli kerran helteellä remonttimies korjaamassa terassia. Työkalujen lisäksi ainoa varustus oli speedot ja Piz Buin -pullo :D Piileskelin koko päivän yläkerrassa ja rukoilin, etteivät naapurit näe sitä ilmestystä ja luule mun mieheksi (oltiin just muutettu uuteen taloon).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29940852:
No hemmetti, pitänee vaihtaa sitten naisten vaatteisiin jos sais sit katseita, tähän asti mennyt toukokuun puolesta välistä elokuun puoleen väliin speedoissa, vyölaukussa ja arskoissa, olkista hellehattua unohtamatta, kelistä riippumatta. Näköjään kostuumista kiinni miten menee :D
joo kyllä sulla on ollu nyt ihan väärä asu :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29940829:
jos miehet tuijottaa topeissa tissejä, niin kuin väitetään, mihin en itse sorru koska on epätodennäköistä että bongaisin paremmat kaksoset mitä rva:lla.

Mites palstamammat, katotteko tekin miehustaa jos mies tulee tiukoissa pyöräilytrikoissa, mankinissa, tai speedoissa kadulla vastaan?
Tämmöset kadulla on vielä näkemättä, en tiijä mihin siinä katseparka kohdistuis :D
 

Yhteistyössä