Helteet ja kesä isorintaisten naisten tissien

• Viestiketjun aloittaja huhuhh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29940829:
jos miehet tuijottaa topeissa tissejä, niin kuin väitetään, mihin en itse sorru koska on epätodennäköistä että bongaisin paremmat kaksoset mitä rva:lla.

Mites palstamammat, katotteko tekin miehustaa jos mies tulee tiukoissa pyöräilytrikoissa, mankinissa, tai speedoissa kadulla vastaan?
Yyyyhhh... en kato. Mut jos on kireähkö paita tai paidatta ja hyvä kroppa niin sitten kyllä katson ja pitkäänkin ihan häpeilemättä. Vaikka ois oma ukko vieressä, sitä ei haittaa eikä mua haittaa et se kattelee naisia.

Speedot sun muut liian pienet jutut miehillä saa pään kääntymään päinvastaseen suuntaan.

hirnauskis!
Mä kyllä olen huomannut katsovani miesten jalkoväliä, ihan sama mitä on päällä. :D Kiinnitin,tähän huomiota, ku satuin katsomaan dokkarin jossa tutkittiin mm mihin ihmisten katse keskittyy vastakkaisen sukupuolen kanssa. Tadaa, pippeli kiinnostaa kyllä. :D

Eräs kesä tuli mies vastaan sellaisissa superlyhyissä pyöräilysortseissa ja hällä pippeli kurkkasi reilusti lahkeesta. Ai helvetti ku naurattaa vieläkin, vaikka tottakai hän sitä tahallaan esitteli.

Tissimies!!
Mun vaimolla Valtavat kannut. Ihan mahtavaa, varsinkin kesällä kun heiluvat kesällä kaikkien nähtävillä. Saavat katseita ja hyvä niin. Ei niitä piilottaakaan voi. Myös itse rakastan niitä kytätä.

Yhteistyössä