Mies, 9 asiaa, joilla et tee vaikutusta naiseen

  • Tykkää
Reactions: Eternal Sleep
Joskus ottanut jonkun kuvan soirosta, kuvauslaitteena vanha nokian kännykkä joka jesarilla kiinni mikroskoopissa, ja uskoakseni tatti oli mikroskoopin linssin alla. Kuva teki vaikutuksen, mutta todellisuus muistutti kylmää maksalaatikkoa kitalaen polttavilla rusinoilla.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ilkeä Harmaa;29940003:
Joskus ottanut jonkun kuvan soirosta, kuvauslaitteena vanha nokian kännykkä joka jesarilla kiinni mikroskoopissa, ja uskoakseni tatti oli mikroskoopin linssin alla. Kuva teki vaikutuksen, mutta todellisuus muistutti kylmää maksalaatikkoa kitalaen polttavilla rusinoilla.
:LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
mä olen kerran saanut pippelin kuvan, se oli hodarisämpylän välissä. Hauskaa tässä on se, että kuva tuli miehen veljeltä ja väärään numeroon. Lupasin olla täysin lahjottavissa jos pitää olla hänen vaimolleen hys hys tämmösistä harrastuksista
 
"Jaa-a"
[QUOTE="harmaa";29939957]Niin mäkin. :D Nykyään niitä tosin tulee harvoin mutta ei me kauaa ehditty aikanaan tapailla kun ensimmäinen heppi ilmestyi puhelimeen. :D[/QUOTE]

Ihan tosi? Lähetteleekö jotkut tollasia?
 
erggi
Ikäänkuin miehen ainoatehtävä elämässä on yrittää mielyttää teitä ja miehen ihmisarvo on suoraan verrannollinen kuinka paljon torttua saa. Mulla ainakin muutakin tekemistä.
 

Yhteistyössä