Mukava lauantai tiedossa taas :/ mies ja urheilu

  • Viestiketjun aloittaja Hellurei vaan
  • Ensimmäinen viesti
Hellurei vaan
Kelit on mitä mainioimmat ja olisi ihana ulkoilla ja tehdä kaikkea kivaa.

No lauantainahan on tiedossa jääkiekon välierät, kaksi peliä alkaen 14:30. Suomen peli klo 19 ja siihen sitten päälle vissiin joku iso jalkapallofinaali.
Kiva, mies grillaa ja vetää kaljaa kokoo päivän, varmaan huutaa lapsille että naama kiinni, isi katsoo nyt! Sen päälle joko lähtee varmaan baariin tai haluaa pillua!

Mitä teillä lauantaina?
 
"harmaana"
ihanaa, meillä samat suunnitelmat muuten mutta onneksi meillä ei ole lapsia, ne olis vaan tiellä. grilli kuumaks, vähän matsia ja olutta ja yöllä nussitaan ja kunnolla!
 
Hellurei vaan
Tuo kävi kyllä mielessä lähteä muksujen kanssa ulos mut mun mies ei todellakaan päästä meitä lähtemään! Viimeksikin kävi kiinni kun yritettiin mennä leikkipuistoon ilman miestä, tosin se oli ottanut jo siinä vaiheessa olusen jos toisen.
 
vierasa
"argh"
Saas nähdä mitä meillä tapahtuu huomenna. Varmaan suht rauhallista, kun jo tänään mennään ottamaan kuppia. Vähän ahdistaa kun mennään samaan paikkaan kuin minun mielenvikainen exä, mutta kun on tarpeeksi kavereita "minun puolella" niin ehkä ilta sujuu rauhallisesti :D

Huomenna varmaan on Suomen matsi päällä taustalla, mutta vaikka sinäänsä ne tulokset kiinnostavat niin ei kerta kaikkiaan jaksa katsoa kaikkia eriä, ihan liian puuduttavaa tuijottaa tuntitolkulla kun pojat luistelevat, tappelevat ja heittelevät kiekkoa toisilleen.
 
Vierasmiess
Tuo kävi kyllä mielessä lähteä muksujen kanssa ulos mut mun mies ei todellakaan päästä meitä lähtemään! Viimeksikin kävi kiinni kun yritettiin mennä leikkipuistoon ilman miestä, tosin se oli ottanut jo siinä vaiheessa olusen jos toisen.
Olisit varmaan akka lähteny pettämään miestäs, vieny lapset hoitoon ja kostoksi antamaan persettä ihan sama kelle vaan kun miehes vähän rentoutui matsin ääressä?

Kyllä rakastava perheen isä pitää omistaan kiinni.
 
"northern soul"
[QUOTE="Annaliina";29939365]Niin minäkin ajattelin tehdä, Mestarien liigan finaali on ainakin mulle henkilökohtaisesti yksi vuoden tärkeimpiä tapahtumia![/QUOTE]

Kuin myos. Ja tana kesana paasee viela hekumoimaan jalkapallon MM-kisoilla. Voi tata riemua. Pelkka ajatuskin saa perhoset lepattamaan vatsassa ja kammenet hikoilemaan. Ihanat MM-kisat, onneksi olette taas taalla.
 

Yhteistyössä