Onko tämä asia joka olisi pitänyt vain tietää?

  • Viestiketjun aloittaja aaaapeee
  • Ensimmäinen viesti
aaaapeee
Olen kaksi kuukautta käynyt eräässä leikkipuistossa lapsen kanssa ja nyt muutaman kerran sinne on osunut samaan aikaan päiväkodin lapsia ja on siellä minun lisäksikin ollut muita vanhempia.
Tänään minut käännytetiin portilta hyvin tylysti pois ja ilmoitetiin puiston olevan heidän käytössä 17.00 asti. Asiasta ei ole misään lappua. Tuli vaan mielenn kerta minulle oltiin niin töykeitä, että onko tämä vaan asia joka pitäisi tietää? Kuuluuko puistosta poistua jos sinne tulee päiväkoti viettämään iltapäivää?
 
"mauri"
Onko leikkipuisto päiväkodin alueella tai pihassa? Jos ei ole niin puisto on yleistä aluetta eikä heillä ole mitään valtuuksia häätää sua sieltä pois. Ensi kerralla voit kohteliaasta vain todeta, että haista homo vittu ja antaa lapsesi leikkiä.
 
  • Tykkää
Reactions: Ilkeä Harmaa
[QUOTE="mauri";29939935]Onko leikkipuisto päiväkodin alueella tai pihassa? Jos ei ole niin puisto on yleistä aluetta eikä heillä ole mitään valtuuksia häätää sua sieltä pois. Ensi kerralla voit kohteliaasta vain todeta, että haista homo vittu ja antaa lapsesi leikkiä.[/QUOTE]

Komppaan, en kuitenkaan sanoisi naista homoksi, vaan tyytyisin johonkin telaketju feministi tyyliseen ilmaisuun. Tai ihmettelisin isoon ääneen miten täti päiväkodin tädiltä puuttuvat omat lapset, ja sitten olisin ihmettelemättä jonkun henkilöön menevän pikkusolvauksen kautta.
 
[QUOTE="mauri";29939935]Onko leikkipuisto päiväkodin alueella tai pihassa? Jos ei ole niin puisto on yleistä aluetta eikä heillä ole mitään valtuuksia häätää sua sieltä pois. Ensi kerralla voit kohteliaasta vain todeta, että haista homo vittu ja antaa lapsesi leikkiä.[/QUOTE]

Voi sieltä häätää pois, jos kunta on päättänyt, että puisto toimii tiettynä aikana päivästä päiväkodin pihana. Kaikilla päiväkodeilla ei ole välttämättä omien tilojensa yhteydessä pihaa lainkaan.
 
aaaaapeee
Tien toisella puolella on päiväkoti, mutta siinä puistossa ei ole lapun lappua jossa ilmoitettaisiin ettei siellä saa muut olla päivisin, en olisi alunperin mennyt jos olisi ollut. Olen siellä vuosi sitten käynyt kerran eikä sillonkaan asiasta ollut mitään mainintaa.
Muut hoitajat eivät ole sanoneet mitään vaikka ollaan juteltu, tänään oli täti jota en ole ennen nähnyt. Emme ole häiriöksi vaan oma lapsi leikkii aika paljon omissa oloissa, kun on vähän pienenpi kuin muut.
 
vierras
Jos on ihan yleinen leikkipuisto, niin kuulostaa kyllä oudolta, mikäli siellä ei ole edes mitään kylttiä ilmoittamassa tollaisesta. Mä ainakin soittaisin sinne kunnan perhe- ja sosiaalipalveluyksikköön ja kysyisin asiasta ja jos näin tosiaan olisi, niin sanoisin että laittaisivat sitten myös jonkun kyltin asiasta sinne puistoon.
Eihän tollaisesta muuten voi tietää.
 
mun puistoajoista on jo kauan, mutta silloin ainakin siellä puiston ilmoitustaululla oli viikko-ohjelma jossa kerrottiin jos se ei ole tiettyyn aikaan yleisessä käytössä
 
vierassss
Tänään minut käännytetiin portilta hyvin tylysti pois ja ilmoitetiin puiston olevan heidän käytössä 17.00 asti. Asiasta ei ole misään lappua.
Taitaa olla joku yksityinen päiväkoti, joka ei ole viitsinyt kustantaa itselleen omaa leikkipihaa? Onko kyse siis asukaspuistosta, julkisesta kaupungin leikkipuistosta vai mistä?

Jos kyseessä on päiväkodin oma piha, niin silloin toki se on vain heille aukioloaikana.
 

Yhteistyössä