Pidättekö mamuista? Entä pidättekö skineistä?

  • Viestiketjun aloittaja Pessimisti
  • Ensimmäinen viesti
Suvaitsevaiset idiootit taas suureen ääneen kehumassa toisiaan.:D
öykkäröinti on idioottimaista, oli se ihminen kuka tahansa.
olen myös puuttunut toisin päin tapahtuneeseen ärsyttävään käytökseen, joten joo, katson olevani suvaitsevainen, idioottikin voin olla kun en ymmärrä aina ajatella omaa turvallisuuttani ajatella kun menen puolustamaan väärinkohdeltuja.
 
Blue
Yhtä lailla mamuissa on häiriköijiä mutta skinit (aatetta kannattavat) ovat poikkeuksetta roskasakkia kaikki.

Sen verran vaan sanon että ulkonäön perusteella ihmisen tuomitseminen on todella väärin. Väkivaltaisen näköinen ihminen voi olla ihan jotain muuta kuin sitä...
 
hiukan ristiriitaista
Yhtä lailla mamuissa on häiriköijiä mutta skinit (aatetta kannattavat) ovat poikkeuksetta roskasakkia kaikki.

Sen verran vaan sanon että ulkonäön perusteella ihmisen tuomitseminen on todella väärin. Väkivaltaisen näköinen ihminen voi olla ihan jotain muuta kuin sitä...
Ensin sä sanot skinien olevan roskasakkia ja sitten sanot ettei ketään saa tuomita ulkonäön perusteella.:D
 
Blue
[QUOTE="vieraana";29939176]Mä kasvoin nuoruuteni pienellä paikkakunnalla, jolla oli silloin 90-luvun laman aikaan paljon skinejä. Ei siellä montakaan mamua silloin ollut kuitenkaan, vain ihan yksittäisiä. Skinit kävivät sitten naapurikaupungissa rettelöimässä.

Kerran kuitenkin siellä omassa kunnassa kävi niin, että olin kävelemässä kotiin illalla, ehkä kahdeksan aikaan eli ei myöhään. Edelläni käveli eräs maahanmuuttajamies. Yhtäkkiä mun taakse lyöttäytyi neljän skinin ryhmä, osa oli mun koulukavereita eli yläastelaisia. Muistan sen pelon, olin siinä välissä, skinit pysyi reilun viiden metrin päässä mun takana ja se mamu noin viis metriä mun edellä. En osaa sanoa kumpaa pelkäsin enemmän, sitä että ne tekee mulle jotain vai sitä, että ne tekee sille toiselle jotain, ja ainoa apu on teini-ikäinen tyttö.

En tiedä oliko ne vaan pelottelemassa, aikoiko ne edes tehdä mitään. Ehkä ne odotti, että kävellään mun kodin ohi, kun tiesivät missä asun. Sitten se mamu olis ollut ihan omillaan.

Mentiin mun kodin ohi, enkä kääntynyt ovelle. Jatkoin sen mamun perässä kulkemista. Kun se puolen kilsan päässä meni sisälle johonkin taloon, käännyin ja lähdin kotiin. Skinit jäi siihen palloilemaan hetkeksi, lähtivät.[/QUOTE]

Rohkea ja fiksu veto sulta. Eihän voi tietää oisko mitään tapahtunutkaan, mutta tuolla tavalla voi -sinällään pienellä teolla- lisätä mahdollisuutta, että mitään ei satu =)
 
kuinka monta mamua?
Kehitysmaiden väestö lisääntyy kammottavaa vauhtia ja tämä ylijäämä väestö sitten valuu Eurooppaan. Kuinka monta miljoonaa mamua olette valmiit ottamaan Suomeen seuraavan 25 vuoden aikana?
 
kkkb
Jos joutuisin yöllä yksin metroasemalle niin mieluummin kohtaisin siellä "skini"-jengin kuin mamu-jengin.
En voi sille minkään, mutta jotenkin on noista nuorista tummista tyypeistä saanut sen kuvat että raiskaavat kyllä ihan kaiken liikkuvan jos vain ei ole todistajia paikalla :rolleyes:

Varmasti valkoihoisetkin näin voivat tehdä, ja osa tekeekin, mutta silti jotenkin ahdistaa se muslimien ajattelutapa että "naisia saa raiskata" ja "kristittyjä saa hakata/tappaa" jne.
 
Pessimisti
Ilmeisesti tämän pystyi ymmärtämään niin, että liputan aina muiden kansallisuuksien edustajien puolesta, riippumatta heidän persoonastaan. Maahanmuuttajissa ja pakolaisissa on rikollisia, en minä sitä kiistä. Se ei kuitenkaan oikeuta menemään kenenkään työpaikalle ja käyttäytymään kuin apina.

Ihmiset on yksilöitä. Muuta en viitsi sanoa kun se kaikuisi kuuroille korville kuitenkin.
 
Jos joutuisin yöllä yksin metroasemalle niin mieluummin kohtaisin siellä "skini"-jengin kuin mamu-jengin.
En voi sille minkään, mutta jotenkin on noista nuorista tummista tyypeistä saanut sen kuvat että raiskaavat kyllä ihan kaiken liikkuvan jos vain ei ole todistajia paikalla :rolleyes:

Varmasti valkoihoisetkin näin voivat tehdä, ja osa tekeekin, mutta silti jotenkin ahdistaa se muslimien ajattelutapa että "naisia saa raiskata" ja "kristittyjä saa hakata/tappaa" jne.
Siihen saattaa liittyä se, että olet itsekkin ehkäpä kaukasialainen, jolloin skinit tuskin ovat uhka sinulle?
Tuli vaan mieleen... ottamatta kantaa siihen, kumpi olisi pahempi porukka.
 
kkkb
Siihen saattaa liittyä se, että olet itsekkin ehkäpä kaukasialainen, jolloin skinit tuskin ovat uhka sinulle?
Tuli vaan mieleen... ottamatta kantaa siihen, kumpi olisi pahempi porukka.
Täysin totta. Oletettavasti tummaihoinen nainen näkis tämän juuri päinvastoin. Vaikka harvemmin esim. noiden kebab-mestojen työntekijöiden vaimoja tai tyttölapsia näkyy missään, saavatko musliminaiset edes liikkua ihmisten ilmoilla ihan vapaasti?

En sanoisi että "pidän" kummastakaan vaihtoehdosta enempää tai vähempää, mutta jotenkin vain luotan siihen että valkoiset vain ovat juuri minulle mukavempia. Eivät ole koskaan minulle ennenkään tehneet mitään vaikka tällaisessa pienessä rasistisessa pikkukaupungissa asunkin. Sitä vastoin (nuorempana ja hoikempana) nuo turkkilaispizzerioiden pojat olivat kyllä todella ahdistavia, vaikkeivät sinäänsä tehneet muuta kuin ehdottelivat ja vislailivat ym.
 
Pessimisti
En sanoisi että "pidän" kummastakaan vaihtoehdosta enempää tai vähempää, mutta jotenkin vain luotan siihen että valkoiset vain ovat juuri minulle mukavempia. Eivät ole koskaan minulle ennenkään tehneet mitään vaikka tällaisessa pienessä rasistisessa pikkukaupungissa asunkin. Sitä vastoin (nuorempana ja hoikempana) nuo turkkilaispizzerioiden pojat olivat kyllä todella ahdistavia, vaikkeivät sinäänsä tehneet muuta kuin ehdottelivat ja vislailivat ym.
Enpä tiedä tekeekö se vielä skineistä hyviä tyyppejä, jos vaikka eivät sinua ihonvärisi vuoksi kiusannetkaan. Tilanne olisi luultavasti toinen, jos sattuisit olemaan pigmentiltäsi tummempi, vaikka muilta osin sama ihminen olisitkin.

Mulla oli yläasteella rinnakkaisluokalla sellainen skinhead wannabe, joka jostain syystä mielisteli mua yhteisillä tunneilla. Kehui mm. mun rystysiä, että "noilla kun löis nii varmaan kuolis." Hän myös nautti kovasti heikompiensa kiusaamisesta. Jos olisinkin ollut vähän hänen kohdelistaansa sopivampi uhri niin olisiko hän yhä hännystellyt vai olisinko ollutkin kiusattavana? Veikkaan jälkimmäistä.
 
kkkb
Enpä tiedä tekeekö se vielä skineistä hyviä tyyppejä, jos vaikka eivät sinua ihonvärisi vuoksi kiusannetkaan. Tilanne olisi luultavasti toinen, jos sattuisit olemaan pigmentiltäsi tummempi, vaikka muilta osin sama ihminen olisitkin.
En voi sille minkään että ajattelen yleensä ensin minun ja perheeni turvallisuutta. Ja sen takia olen sitä mieltä että luotan enemmän näihin "skineihin" ynnä muihin muka koviksiin. Harvemmin esim. uutisissa lukee siitä miten joku skini yhtäkkiä tulee puskista ja sitoo ja raiskaa lenkkeilevän naisen. Tai tulee puukkoa heilutellen uhkailemaan koiranulkoiluttajaa, ja lyö jos ei satu olemaan siinä pissalenkillä rahaa taskussa jne jne. Ehkä osasyynä tähän epäilevään ajattelutapaani on mediat jotka mässäilevät aika paljon noiden mamu-hyökkäysten kanssa. Ehkä skinit sun muut tekevät ilkitöitään jossain, mutta siitä ei vain kerrota missään?

Ja joo, ymmärsin että aloituksessa on vastakkain a) työssäkäyvät ja mukavat ulkomaalaiset, ja b) juopuneet ja tyhmät rasistit.
mutta itse nyt olen pistänyt vastakkain valkoihoisen roskasakin ja tummaihoisen roskasakin.
 
En voi sanoa että tykkään tai inhoan mamuja\skinejä.
Ihminen yksilönä ratkaisee.

Molemmista ryhmistä olen törmännyt typeriin, öykkäröiviin, väkivaltaisiin idiootteihin.
Ja toisaalta taas molemmista ryhmistä tunnen mukavia ihmisiä. Yksi yyber rasisti on ystävänikin, mutta olemme sopineet ettemme puhu hänen aatteistaan tms. koska itse en voi sietää\käsittää rasistista ajattelu tapaa.

Ammattikoulussa oli eräs tyttö jonka kanssa kaveerasin vaikken heidän kulttuurinsa uskontoa ja tapoja voinut käsittää enkä hyväksyä.
 
etpä taida olla...
Ilmeisesti tämän pystyi ymmärtämään niin, että liputan aina muiden kansallisuuksien edustajien puolesta, riippumatta heidän persoonastaan. Maahanmuuttajissa ja pakolaisissa on rikollisia, en minä sitä kiistä. Se ei kuitenkaan oikeuta menemään kenenkään työpaikalle ja käyttäytymään kuin apina.

Ihmiset on yksilöitä. Muuta en viitsi sanoa kun se kaikuisi kuuroille korville kuitenkin.
Oletko joskus tehnyt aloituksen raiskaavista mamuista?
 
En usko, että on ollu skini tuo, jonka ap on nähny. Suutaan voi paukuttaa kännissä aina ja varsinkin noi jotka on lasku humalassa. Luulen, että ollu ihan joku tavallinen Pertti, jolla ollu huono ilta. On vetässy pääsä kaljuks jne.

Nimittäin ite tiedän ja tunnen monta skiniä, niin eivät todellakaan kännissä mitenkään itteeän ja aatteitaan ala pakko syöttää muille, eivätkä myöskään mamujen kanssa tahallisesti ole hakemassa/hakeutumassa tappeluun. Toki on ollu tilanteita, että ovat olleet tappelemassa, mutta syyt ollu semmosia, että ovat puolustaneet suomalaisia ja noissa tilanteissa ovat sitten käyttäneet väkivaltaa. Nää jotka tiedän ja tunnen ovat kohteliaita, eivät mainosta suureen ääneen sitä, mitä ovat, ei tuputa aatteitaan eivätkä myöskään ala vaan jauhamaan, että moi, oon skini hei. Ottavat tiukasti kantaa mamuihin vaan jos heidän kanssaan alkaa siitä keskustelemaan ja kyselemään mielipiteitä mamuista jne. Noista skineistä löytyy ihan kouluttautuneitakin ja käyvät ihan töissä, että ei voi mun mielestä leimata junteiksi. Ehkä skinit ärsyttää sen takia näitä suvaitsevaisuus hifistelijöitä, että ovat oikeessa.
 

Yhteistyössä