Säärikarvojen sokerointi

Vähän sattuu. Mutta mulla ei ainakaan kintut pysy siistinä läheskään sitä 4 viikkoa minkä lupaavat. 2 viikon jälkeen on jo karvat kasvaneet ja pahimmassa tapauksessa vielä ihon alle. Ja uuteen sokerointiinhan pitää olla väh. 5mm pituisest karvat, joten se kasvatusaika sitten kuljetaan joko karvaisilla kintuilla tai pitkissä housuissa.
 
Mun mielestä sattuu vähemmän kun epilointi.
Itellä on aika, krhm, paksut ja sinnikkäät karvat,
mutta hyvin pysy kolme viikkoa veks.
Ainoo ero mikä omalla kohalla oli ihan vaha vahauksen kanssa oli se, että sääret selviytyi ilman mustelmia kidutuksesta eikä tullut yhtään sisäänkasvanutta karvaa jotka on mulla aina ollut todellinen ongelma (jopa sheivaus saa karvat kasvaan sisäänpäin).

Että kyllä mä suosittelen :)
 
Mulla myös on paksut karvat säärissä. Silloin kun en ajele niin sääret voi näyttää miehen sääriltä karvoituksen takia. Sokerinnissa taas revitään mikä on tuskallista. Epilointi heikentää ja vähentää karvoja ajan myötä. Eikä tule niin kalliiksi kuin kosmetologilla käyminen. Mutta jokainen tekee mitä haluaa.

Mä olen aika laiska ajelemaan säärikarvoja. Niitä ei näe kukaan edes kesällä ulkona. Mulla on aina farkut tms.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä