Hakutulokset

  1. Sirionful

    Olin taas itsetuhoinen :(

    Huoh, tuli taas oltua itsetuhoinen mattoveitsen kanssa... Kylppäri näytti jo joltain murhapaikalta... Mitenköhän mä saisin itteni taas takasin raiteille?
  2. Sirionful

    Tarviiko tätä käydä näyttämässä lääkärille?

    Tänään tullu haava. Tässä kuva: http://aijaa.com/1wPmJJ Onks toi nyt niin paha et pitää mennä lääkäriin? Mä en ikinä osaa arvioida näitä...
  3. Sirionful

    Että mua vituttaa!

    Vituttaa niin paljon, että tekis mieli viiltää vatsa taas auki... Vittu! Ja ihan ylimitoitettu vitutus aiheeseen nähden, mutta kai se on tätä kun on niin helvetin väsynyt, niin ei jaksais äidin änkyilyjä ja vääriymmärryksiä ja tunnin venaamisia autossa kun toinen on niiiiiiiiiin hidas käymään...
  4. Sirionful

    9kk itsetuhovapaa, mutta fantasioin siitä edelleen

    Miten voisin lakata fantasioimasta itsetuhoisuudesta? Käyn terapiassa kyllä, mutta vieläkin haaveilen, että olisi mahdollisuus ja erityisesti hyvä syy olla vielä kertaalleen itsetuhoinen. Olen tehnyt niin aiemminkin ja melkein kuollut siihen. Olen kyllä onnistunut nyt vähän laihduttamaan, mutta...
  5. Sirionful

    Kuulen taas ilkeän äänen pääni sisällä

    Tämä ääni kutsuu minua nimeltä ja haluaisi, että menen vessaan viiltämään vatsani auki :(. Välillä näitä harhoja tulee ja olen aika hukassa niiden kanssa. Juuri nyt on ollut vähän stressiä terapian hakemisten ja muiden pienten juttujen kanssa. Kuitenkin tällä kertaa tuo ääni tuli esiin, kun luin...
  6. Sirionful

    Näkö-, kuulo- ja tuntoharhoja

    Kuukausi sitten mulla oli ekat näkö- ja kuuloharhat ja oon siitä lähtien joutunu popsimaan antipsykoottia. Aluks se autto tosi hyvin, mut nyt on reilun viikon ollu taas harhoja ja annosta nostettiin. Nyt en sitten jaksakaan kuin nukkua tai maata sängyssä suunnilleen 20h vuorokaudesta ja siltikin...
  7. Sirionful

    Epätervettä painonpudotusta

    Pitkään aikaan ei ookaan tullut postattua. Moi niille, jotka ehkä muistaa mut :)! Oon pudottamassa painoa, mutta touhu ei tavalliseen tyyliini kuuluen ole kovinkaan tervettä. Toimivaa se tuntuu olevan kuitenkin, vaikka vasta viikko takana tätä kituuttamista, niin paino pudonnut jo 2kg. Päivässä...
  8. Sirionful

    Paska fiilis

    Tekisi mieli olla itsetuhoinen :(. Enkä jaksa ees kirjottaa enempää ainakaan tähän ekaan viestiin.
  9. Sirionful

    Hammaslääkärit hoi! Mikä ihme tää on? kuva

    https://drive.google.com/file/d/0B0q1cmYbDXpAcmFZNlpLQVI1RVk/view?usp=sharing Tollanen ihme luupatti pistää ikenestä läpi. Tai siis ei se alunperin ollu paljaana, mutta kun ien siitä kipeyty ja tunsin heti siinä pinnan alla kovaa, niin raavin sen tosi ohuen ienkerroksen auki ja tollaselta se...
  10. Sirionful

    Vaikein opiskeluala Suomessa, johon voi päästä sisään pelkästään yo-arvosanoilla?

    Niin mikäköhän se olisi? Tiedän, että ainakin Helsingin yliopistolle ja Aalto yliopistoon otetaan sisään porukkaa pelkästään YO-arvosanojen perusteella ainakin DI ja luonnontiedelinjoille, mutta mikäköhän linjoista olisi se haastavin sisäänpääsyn kannalta? Vai vetääkö joku muu yliopisto/AMK...
  11. Sirionful

    lasketaankohan tämä itsetuhoisuudeksi?

    Mulle tuli ihonalainen verihyytymä ja koska en halunnut kärvistellä sen kivun kanssa ainakin kolme tuntia päivystyksessä, niin poistin sen itse. Pikku viilto, vähän puristelua ja plop se oli ulkona ja kipu on nyt huomattavasti siedettävämpää. Aamulla katson vuotaako haava vielä. Laskeekohan...
  12. Sirionful

    Tehdäänkö "älä missään nimessä googlaa tätä" ketju?

    Voin aloittaa: Fournier’s gangrene Jatkakaa olkaa hyvät :popcorn:
  13. Sirionful

    3,5kk itsetuhoilematta

    Vaikeeta on ollu, varsinki ihan viimeaikoina ja halut olla itsetuhoinen on ollu aika tapissaan välillä, mutta selvinnyt olen "kuivilla" ainakin vielä toistaiseksi :). Odottelen vieläkin omaa kämppää ja aika moni muukin asia on vetänyt mieltä todella matalaksi, mutta onneksi mulla on mun koirat...
  14. Sirionful

    Yli kuukausi itsetuhoilematta

    Juu elikkäs kuukauden rajapyykki tuli vastaan viimeisestä itsetuhoisuus episodista. Ensin meinasin kuolla itse tekoon, sen jälkeen jälkiseuraamuksiin ja viime viikolla harkitsin vakavasti itsemurhaa, mutta täällä sitä vielä porskutetaan. Pari hommaa pitäisi vielä tälle yöllä saada tehtyä...
  15. Sirionful

    Muutto edessä :(, mutta kolme viikkoa itsetuhoilematta kumminkin :)

    Juuh elikkäs pakko hankkia oma asunto, kun tää nykyinen kämppä lähtee alta piakkoin :(. Ei hajuakaan miten tuun selviämään suuremmista asumiskustannuksista :/. Ja todennäköisesti joudun tässä välissä muuttamaan taas äidin luo, voi elämä... Noh yritän ajatella, et asiat kumminki järjestyy jotenki...
  16. Sirionful

    Tänään kaksi viikkoa täynnä ilman itsetuhoisuutta

    Kai se jonkinnäköinen saavutus tässä tilanteessa on, varsinkin kun nää kaks viikkoa on ollu tosi vaikeita vähän joka kantilta. Ei oo kyllä erityisesti ees tehny mieli tehdä enää mitään itsetuhoista, paitsi yhtenä iltana. Vähän masennusta tuntuisi pukkaavan päälle nyt vaihteeksi ja yksinäisyyttä...
  17. Sirionful

    Kokeiltu kahta uutta lääkettä, kumpikaan ei sovi :/

    Mulla siis pahaa itsetuhoisuutta ja nyt on kokeiltu kahta uutta lääkettä ja kumpikaan ei mulle sopinut sivuvaikutusten vuoksi :/. Ensin kokeiltiin neuroleptiä, mutta se sai mun kädet tärisemään niin paljon, etten halunnut sitä jatkaa, ja vaikka annostusta pienennettiin, niin silti kädet tärisi...
  18. Sirionful

    eBay vinkkejä jakoon

    Itse aktiivisena eBay tilaajana mielelläni kuulisin, mitä te muut ootte sieltä ostaneet? Ja jos joku etsii jotain, aikalailla mitä vaan, niin voin yrittää auttaa. Oon jo aika haka etsimään sieltä ne helmet ja parhaat tarjoukset. Kun eipä tässä muutakaan tekemistä oikein ole. Niin ja eBay on...
  19. Sirionful

    Kun en jaksa jotain tunnetilaa

    Niin otan lääkkeitä sen verran liikaa, että saan varmasti nukuttua, mutta ettei kumminkaan tarvitse apua kutsua. Ainakin toistaiseksi olen osannut olla sen verran monipuolinen valinnoissani, ettei riippuvuuksia ole syntynyt ja sen verran kohtuullinen annostuksissa, ettei pysyvää vahinkoa ole...

Yhteistyössä