Hammaslääkärit hoi! Mikä ihme tää on? kuva

https://drive.google.com/file/d/0B0q1cmYbDXpAcmFZNlpLQVI1RVk/view?usp=sharing

Tollanen ihme luupatti pistää ikenestä läpi. Tai siis ei se alunperin ollu paljaana, mutta kun ien siitä kipeyty ja tunsin heti siinä pinnan alla kovaa, niin raavin sen tosi ohuen ienkerroksen auki ja tollaselta se nyt päivää myöhemmin näyttää. Yritin repiä ton patin irti, mutta sain siitä vaan pienen osan irtoomaan, mikä näkyy tossa yläkulmassa. Ihan luulta se palanen mun mielestä vaikuttaa. Sellanen kova lituskainen valkoinen pala. Toiselle puolelle yläleukaa samaan kohtaan kehitty tollanen samanlainen pari vuotta sitten ja kun menin silloin hammaslääkäriin, niin se lääkäri yritti kans irrottaa sitä, mutta ei onnistunu ja laitto lähetteen kirurgille. Kirurgi sitten ei muka löytänyt siitä kohasta mitään luuta ja sano sen olevan vaan afta. Pari päivää myöhemmin sain sillon kiskastua siitä kohasta kans pienen luun palasen irti ja vasta sen jälkeen se kohta alko paranemaan. Siinä kohassa on nyt pieni kuoppa muistona.

Huomenna varailen aikaa hammaslääkäriin, mutta olis kiva jos kokemus olis tällä kertaa vähän parempi kuin viimeksi ja siksi kysynkin, että mikä toi voi olla ja mitä sille pitäis oikeaoppisesti tehdä? Ja mistä noi mun luupatit voi johtua? Mulla on muutenkin jotain vikaa ikenissä, kun en voinu vuosiin syödä mitään kovaa ruokaa tai ikeniin tulee haavoja. Nytkin toi kohta kipeyty koska söin vähän kovempia keksejä puoli pussia.
 
Viimeksi muokattu:
Viisaudenhammas puhkeamassa?
On se ehkä mahdollista, mutta sanoisin silti, että epätodennäköistä, koska toiselta puolelta, jolle tuollainen samanlainen ilmestyi, oli viisuri silloin jo poistettu. Lisäksi ihmettelen, jos saisin viisurista palasen irtoamaan niinkin helposti, mitä tuosta lähti. Myöskin luulen tuntevani viisurin lähempänä sen oikeaoppista puhkeamiskohtaa, kuin mitä tuo kohta on.
 

Yhteistyössä