Muutto edessä :(, mutta kolme viikkoa itsetuhoilematta kumminkin :)

Juuh elikkäs pakko hankkia oma asunto, kun tää nykyinen kämppä lähtee alta piakkoin :(. Ei hajuakaan miten tuun selviämään suuremmista asumiskustannuksista :/. Ja todennäköisesti joudun tässä välissä muuttamaan taas äidin luo, voi elämä... Noh yritän ajatella, et asiat kumminki järjestyy jotenki ja olla tyytyväinen, etten oo tehny mitään itsetuhoista kolmeen viikkoon.
 
"vvvv"
Nonni hieno juttu :) Ruuistakin saa rautaa, ja valkuaisaineita, myös kasvisruuista.

Kolme viikkoa on pitkä aika.
Ja ainakaan sun kirjotukset ei nyt ole olleet täyttä ahdistusta. Ihan eri ihmisen kirjottamia.
Kiva kuulla jos olo on yhtää helpottanu.
 
Voi kiitos teillekin :)! Koirilla on ollu vähän terveysongelmaa, mutta just nyt näyttää senkin suhteen paremmalta, tosin toi vanha on tuskin enää kauaa hengissä, mutta siihen oon kyllä ollu jo pitkään varautunu. Asunnoksi haettiin tukiasuntoa, mutta jonot vaan on valitettavan pitkiä tähän hätään. Mulla kyllä leviää kuuppa ihan totaalisesti jos joudun vielä asumaan äidin luona tässä välissä, mutta eipä sille oikein mitään voi, niin turha murehtia liikaa etukäteen. Ja joo rautaa saa toki ravinnostakin onneksi ihan hyvin.
 
HippuTAR
Tosi hienoa! Kyllä sä selviit.

Jos sulla sekoo maha raudasta niin ootko kokeillu sellasta ku Compiron fe? Mulla on maha/suolisto ollu vuosia huonos kunnos eikä oikein tahtonu kestää mitään rautavalmistetta. Kokeilin neljää tai viittä eri valmistetta, ei sopinu, 1-3 niin alko jo kauhee ripuli. Mutta tota compironia oon ny syöny reilu viikon ja toistaiseksi ei ole tullut mitään oireita siitä.
 
HippuTar Ei mun ees tarvii syödä enää rautaa, mutta jos tarvis, niin retafer kävis kyllä. Obsidan sen sijaan tuntuu aiheuttavan mulle pahoinvointia. En vaan oo jaksanu käydä hakemassa tota retaferia apteekista, kun ollu rahat vähissä ja sitä ei kela korvaa, vaikka mulla onkin resepti. Mutta nyt siis ei oo enää nähtävästi anemiaakaan.

Kai mä selviin, oon kumminki ilmeisen sitkeä. Kohta hoitokokoukseen erittäin freesinä, lue koko yön valvoneena.
 
Harvinaisen paska fiilis taas vaihteeks :(. Sain hoitokokouksessa kuulla kuinka huomionkipee ja tarvitseva mä oon, niin ettei mikään riitä mulle ja mun toiminta aiheuttaa ihmisissä suoranaista raivoa, jee... Lisäks yöllä yks kaveri teki mulle tosi paskan tempun eli petti lupauksensa olla hiljaa yhestä jutusta, joten sanoin et se on kusipää, josta se puolestaan veti hirveet raget ja uhkailut ja paljasti muille kavereille lisää mun asioita, jee... Muutenki oon hirveen vihanen ja ärtyny kokoajan. Vihanen äidille paskasta lapsuudesta, vihanen lääkäreille paskasta hoidosta. Plus ei mulla ole oikeesti mitään hajua kuinka mä tuun pärjäämään taloudellisesti suurempien asumiskustannusten kanssa. Vois kyl melkein varata sen yksisuuntaisen risteilyn, jolta ei oo paluuta. Metallisaha mukaan, niin näyttäis siltä, että kaide vaan petti ja koko juttu oli vaan traaginen onnettomuus.
 

Yhteistyössä