9kk itsetuhovapaa, mutta fantasioin siitä edelleen

Miten voisin lakata fantasioimasta itsetuhoisuudesta? Käyn terapiassa kyllä, mutta vieläkin haaveilen, että olisi mahdollisuus ja erityisesti hyvä syy olla vielä kertaalleen itsetuhoinen. Olen tehnyt niin aiemminkin ja melkein kuollut siihen. Olen kyllä onnistunut nyt vähän laihduttamaan, mutta tuo fantasia tuntuu olevan kokoajan mielessä haluna ja tavallaan haaveena, että voi kun voisi tehdä niin, mutta en halua sitä toisaalta, kun olen tullut jo niin pitkän matkan eteenpäin.
 
vierailija
Itsetuhoa kannattaa miettiä siltä kannalta, että haudassa ehtii taatusti maata tarpeeksi kauan.
Sitten kun siellä on pari miljardia vuotta maannut niin saattaa tulla ikävä niitä päiviä jotka olisi voinut olla vielä hengissä.

Jos ei muun vuoksi niin kannattaa pitää huolta, että yksikään kesäinen jäätelötötterö ei jäänyt syömättä.
 
Juteltiin aiheesta tänään terapiassa ja ilmeisesti syy siihen, että fantasioin siitä edelleen on se, että se on aikanaan tuonut minulle paljon positiivisia seurauksia, mutta enemmän silti niitä negatiivisia. Pitää vaan yrittää pitää ne negatiiviset seuraukset paremmin mielessä.
 

Yhteistyössä