Että mua vituttaa!

Vituttaa niin paljon, että tekis mieli viiltää vatsa taas auki... Vittu! Ja ihan ylimitoitettu vitutus aiheeseen nähden, mutta kai se on tätä kun on niin helvetin väsynyt, niin ei jaksais äidin änkyilyjä ja vääriymmärryksiä ja tunnin venaamisia autossa kun toinen on niiiiiiiiiin hidas käymään kaupassa ja vali vali siihen päälle, kun kortti ei toiminut ja sekin oli kassan vika ja ja ja ja...vitut.
 
vierailija
Mua kans vituttaa heti raskaimman kautta.
Kävelin tuolla rannassa yks päivä ja huomasin, että majava oli kaatanut pienen koivun.
Tänään kävin siellä rannassa taasen ja honasin, että kaupungin miehet olivat vieneet sen majavat kaataman puun pois, kyllä rupes vitutaan majavat puolesta, ku ei vittu anneta mitään arvoa puun kaatamiselle enää kaupungin puolesta.
Vieläkin paha maku suussa.
Pitää vissiin lähettää postia pormestarille.
 
vierailija
Mua kans vituttaa heti raskaimman kautta.
Kävelin tuolla rannassa yks päivä ja huomasin, että majava oli kaatanut pienen koivun.
Tänään kävin siellä rannassa taasen ja honasin, että kaupungin miehet olivat vieneet sen majavat kaataman puun pois, kyllä rupes vitutaan majavat puolesta, ku ei vittu anneta mitään arvoa puun kaatamiselle enää kaupungin puolesta.
Vieläkin paha maku suussa.
Pitää vissiin lähettää postia pormestarille.
No voi saatana. Muista äänestää seuraavissa kunnallisvaaleissa jotain majavaa.

Moderni toimiva yhteiskuntamme halvaantuisi alta aikayksikön ja pysähtyisi täysin jos eläinten oikeuksia kynsin ja hampain ajavat hysteeriset ja vauhkoontuneet mammat saisivat kaikessa tahtonsa läpi.
 
vierailija
No minä tulin sieltä rannassa takasi kotia, tulin hakemaan hohtimia.
Tiijäkkö mitä ne oli keksiny majavien pään menoksi? Usko tai älä, mutta ne oli pannu metalliverkkoja puitten tyvien ympärille.
Nykku majavat menee yöllä pimiäsä jyrsiin niitä puita niin ne jää hampaistaan kiinni niihin puihin.
Mutta minäpä meen nyt heti illalla, ennen ku tullee pimiä ja katkon ne rautalankaverkot pois niitten puitten ympäriltä.
Siksi minä tulin hakkeen ne hohtimet.
Mun pittää mennä nyt.
 
Vituttaa niin paljon, että tekis mieli viiltää vatsa taas auki... Vittu! Ja ihan ylimitoitettu vitutus aiheeseen nähden, mutta kai se on tätä kun on niin helvetin väsynyt, niin ei jaksais äidin änkyilyjä ja vääriymmärryksiä ja tunnin venaamisia autossa kun toinen on niiiiiiiiiin hidas käymään kaupassa ja vali vali siihen päälle, kun kortti ei toiminut ja sekin oli kassan vika ja ja ja ja...vitut.
Kuulostaa kyllä tosiaan siltä että olet nimenomaan väsynyt, koska sen että äiti on tunnin kaupassa ja kortti ei toimi, ei luulis enää illalla pännivän...vaikka perheenjäsenten tunaroinnit yleensä pännii eniten, ovat niin lähellä itseä.

Saatko öisin nukuttua?
 
Kuulostaa kyllä tosiaan siltä että olet nimenomaan väsynyt, koska sen että äiti on tunnin kaupassa ja kortti ei toimi, ei luulis enää illalla pännivän...vaikka perheenjäsenten tunaroinnit yleensä pännii eniten, ovat niin lähellä itseä.

Saatko öisin nukuttua?
Saan kyllä nukuttua, mutta mun pitäis nukkua suunnilleen kokoajan. Nukkunut nyt tässä parina yönä +15h molempina öinä ja oon silti niin uupunut koko ajan. Tänään oon lisäks ollu vatsataudissa...
 
  • Tykkää
Reactions: Echo

Yhteistyössä