Hakutulokset

  1. Elisa Day

    Mitä olette mieltä käytettyjen pikkareiden myymisestä?

    Ja oletteko itse joskus kokeilleet? Itse nuorempana harrastin tuota, ihan hyvät kaljarahat siitä sai. Vaikka toki se hieman huvitti (ja ällötti) että joku pervo haistelee käyttämiämi kalsareita.. :D (Mitäpä sitä ei toisaalta olisi rahan eteen tehnyt köyhänä nuorena..)
  2. Elisa Day

    Olenko minä muka ilkeä?

    (Viitaten aiempaan keskusteluun.) En mielestäni (ainakaan oikeassa elämässä). Pyydän anteeksi nimimerkiltä "Ei muistella pahalla" kun loukkaannuit siitä kuvasta. Et ole minua loukannut, enkä tarkoita että olisit sen näköinen. Mielikuva tuli sekavista keskustelunaloituksistasi. Mutta oli miten...
  3. Elisa Day

    Minkä näköisiä palstalaiset ovat mielikuvissasi (kuvia)?

    Tässä alkuun muutamia sellaisista joiden kuvaa en muista nähneeni.. Lispetti: Päätön: Kepsis: ammattivalittaja: Laittakaa omia mielikuvianne. :)
  4. Elisa Day

    Joko olette päivittäneet vapun duckfacet?

    Oletteko muistaneet? Oli ilmestynyt faceen eilisen jäljiltä monia kauniita humalaisia duckface-kuvia. :)
  5. Elisa Day

    Mikä h*lvetin PUSKURIRAHASTO?!

    Siis onko tuo joku palstamammojen uusi muotisana joka pitää tunkea joka keskusteluun? Kun joku mainitsee, että ei ole varaa ostaa jotain niin heti on joku räkyttämässä että eikö teillä ole PUSKURIRAHASTOA? :laugh:
  6. Elisa Day

    Tykkäättekö värikkäistä jutuista (esim. sisustuksessa)?

    Tuli mieleen, kun uusimmassa Pirkka-lehdessä oli niin hienot verhot (olisiko ollut Vallila-merkkiset). Itse tykkään paljon kaikista jutuista, joissa on paljon värejä. Sellaiset, jotka yleensä miellyttää lapsia. :D En kyllä juuri ole kiinnostunut sisustuksesta, mutta mieluummin valitsem aina...
  7. Elisa Day

    Uskallatko myöntää, että et voi käyttää alkoholia, koska fu pysty..

    ..hallitsemaan juomistasi? Tämä kysymys siis vain niille, joilla kyseinen ongelma (ei jeesustelulle). Minä en nykyään käytä juurikaan alkoholia, ainoastaan joskus "sauna-siiderin". Enempää en halua ottaa, koska en oikeasti osaa ollenkaan hallita sitä juomista, vaan juon yleensä sammumiseen asti...
  8. Elisa Day

    Tympii kun pitäisi aina peesailla (fb-asiaa)..

    Minulla on fb:ssä eräs kaveri, jonka käytös ihmetyttää.. Monesti kun olen kommentoinut jotakin hänen kirjoitusta (esim. tilapäivitystä) omasta näkökulmastani, minut jätetään keskustelun ulkopuolelle. Eli jokaisesta asiasta tulisi olla samaa mieltä hänen kanssa, että on ns. mukana keskustelussa...
  9. Elisa Day

    Liivit hölskyville tisseille

    Olisiko vinkkiä suuri rintaisilta? Olen tässä yrittänyt liikkua ja aloittanut mm jumpan, mutta minua ärsyttää, kun tissit hölskyy kuin viimeistä päivää hypellessä. Urheiluliivejä yleensä käytän, mutta ei tunnu kovin paljoa auttavan asiaa..
  10. Elisa Day

    Inhokki-hahmosi Salkkareissa?

    Minusta Peppi, kun se vehtaa baarissa Sergein selän takana ja muutenkin on semmoinen lumppu ja aina naama norsunvitulla. Sitten toinen on se uusi Katariina. Ärsyttävä sössöttäjä, entinen oli paljon parempi.
  11. Elisa Day

    TV-mainos joka on vaikuttanut positiivisesti ostokäyttäytymiseesi?

    Mikä itselläsi on sellainen? Minä tykästyin joskus vuosia sitten Dove go fresh mainokseen, joka aiheutti niin positiivisen kuvan "raikkaudesta" että olen siitä lähtien ostanut noita tuotteita, vaikka ei ne varmaan ole sen kummempia kuin muutkaan. :D Useimmiten mainokset aiheuttaa enemmän...
  12. Elisa Day

    Onko typerä syy olla matkustamatta?

    Minulla on muitakin syitä, mutta suurin on tämä.. En halua mennä minnekään lomalle, koska olen varma että "romahtaisin henkisesti" kun joutuisin palaamaan takaisin tänne. Haluaisin kyllä kovasti asua jossakin muualla, lämpimässä, koska vihaan Suomen ilmastoa. Mutta en voi sietää ajatusta siitä...
  13. Elisa Day

    Miksi täällä vouhotetaan maailmansodasta?

    Hirveä paniikki tuntuu olevan kaikilla. Silti en ole samaa ilmiötä vielä huomannut muualla, ainoastaan tällä palstalla..
  14. Elisa Day

    Paras lastenlaulu mielestäsi?

    Mikä mielestäsi on paras lastenlaulu omiin korviisi? Minusta paras on "Ihme ja kumma". En pahemmin lastenlauluista välitä, (tuostakaan en edes lapsena tykännyt, vasta aikuisena mieli muuttunut) mutta tuo on mielestäni jotenkin hypnoottinen / mystinen. (olen varmaan vähän outo) :)
  15. Elisa Day

    Löysin hyvän blogin :D

    oskuvauva.blogspot.com Onkohan tuo tyyppi ihan tosissaan.. :D:D
  16. Elisa Day

    "Harrastin juuri seksiä" -päivitys fb:ssä.

    Kaikkea ne ihmiset jakaa tuolla fb:ssa.. Minulla on eräs pariskunta siellä kaverina, jotka jakavat aika ajoin tietoa siitä, että ovat juuri harrastaneet seksiä. Vihjaillen, kiertoteitse, mutta niin että tyhmempikin tajuaa. Mitähän ideaa tuossa on? Sama kuin julkaisisi jotakin "kävin juuri...
  17. Elisa Day

    Kauan Yves Rocherilta kestää paketin tulo?

    Jos olette tilanneet? Tilasin ensimmäistä kertaa (vissiin ei pysty seuraamaan sitä lähetystä 1. kerralla). Ja siitä on jo 3 viikkoa, eikä mitään ole kuulunut. Ei taida tulla mitään pakettia..
  18. Elisa Day

    Eristäytyvä persoonallisuushäiriö?

    Onko teistä kellään tuota otsikossa mainittua tai tunnetteko jonkun jolla on? Olisi mukava kuulla millaisia ihmisiä ovat? Olen yrittänyt pähkäillä omia tunne-elämän (yms.) ongelmia ja jotenkin tuo(kin) kuulostaa tutulta. Tutkimuksiin varmaan olisi syytä mennä mutta en ole saanut aikaiseksi. Olen...
  19. Elisa Day

    Olisikohan jossakin muussa (eu?)maassa parempi asua, kuin täällä Suomessa?

    Kertokaahan jos ketkä asutte muualla? Niitä hyviä ja huonoja puolia, millainen on työllisyys ym? Tämä lähinnä mielenkiinnosta, luultavasti en pääse muuttamaan Suomesta ikinä. Ellei sitten kymmenien vuosien päästä.
  20. Elisa Day

    Jumahtaako kellään teistä polvet näillä pakkasilla?

    Ihan hirveitä nämä ilmat. Minulla on nivelet, etenkin polvet ihan paskana. Eivät oikein koukussa voi olla, koskee ihan järkyttävästi ja eivät meinaa oieta enää. Olen kuin joku vanha mummo, vaikka ikää vasta alle 30..

Yhteistyössä