"Harrastin juuri seksiä" -päivitys fb:ssä.

Kaikkea ne ihmiset jakaa tuolla fb:ssa.. Minulla on eräs pariskunta siellä kaverina, jotka jakavat aika ajoin tietoa siitä, että ovat juuri harrastaneet seksiä. Vihjaillen, kiertoteitse, mutta niin että tyhmempikin tajuaa. Mitähän ideaa tuossa on? Sama kuin julkaisisi jotakin "kävin juuri paskalla.. ;)" -juttuja. Ketä oikeasti kiinnostaa lukea ihmisten kaikki henkilökohtaisimmat asiat ja vielä enemmän MIKÄ idea on levittää nettiin koko elämänsä seksin harrastuksesta lähtien? No, kunhan vain ihmettelen..
 
Seksi myy ja se on kiinnostava aihe.:)

Joitakin se ärsyttää ihan sairaasti, kai siitäkin on sitten vedettävä johtopäätöksiä.:confused:
 
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29582110:
no empä minä viittis siellä kertoo tollasia. mutta jos joku haluaa, niin kertokoon. eihän se oo mun häpee
Jep.

kaikilla meillä on oma taktiikkamme tosiaan mitä tulee paljasteluun, vilautteluun ja viestintäpolitiikkaan.

Täytyy sitten sulkea ne verhot itse, jos toinen päästelee too-much-information-linjalla.
 
"hmh"
^ Minua ei ärsytä tuo asia, ainoastaan ihmetyttää. Jos ärsyttäisi, niin piilottaisin nuo ihmiset aikajanalta.

Aivan, näin varmaan minäkin suhtautuisin.

Aika noloa... hymyilyttäis kyllä.

Mutta onhan meillä esim. toi meidän huippupoliitikko Jungner joka rakastuessaan laitteli lähes tuolloisia päivityksiä...

No se suhde on nyt ohi ja poliitikonurakin ajoittain vähän vastatuulessa, mutta aina näillekin löytyy kannattajakuntansa. Jotkut tykkää, mut hei ei meidän kaikkien tartte...
 

Yhteistyössä