Onko typerä syy olla matkustamatta?

Minulla on muitakin syitä, mutta suurin on tämä.. En halua mennä minnekään lomalle, koska olen varma että "romahtaisin henkisesti" kun joutuisin palaamaan takaisin tänne. Haluaisin kyllä kovasti asua jossakin muualla, lämpimässä, koska vihaan Suomen ilmastoa. Mutta en voi sietää ajatusta siitä, että menisin jonnekkin unelmieni asuinpaikkaan ja joutuisin lähtemään sieltä pian pois. :p
 
täh
Kuulostaa kolmetoistavuotiaan ajatuksilta. Suosittelen että vedät nyt pikimmiten pääsi pois perseestä, kasvat aikuiseksi ja alat vähän oikeasti tarkastelemaan maailmaa eri kanteilta.
 
rebbe
Ainakin kun on pidempään "unelmiensa kohteessa", hyvin todennäköisesti huomaa, ettei se ihan unelmaa olekaan. ;) Itse asuin reilun puoli vuotta unelmieni maassa ja aika monessa asiassa ehti Suomea tulla ikävä. Kyllä oli mm. asioiden hoitaminen tehty siellä vaikeaksi ja jäykäksi, vaikka olin muuta kuvitellut.
 
minä,
Minulla on muitakin syitä, mutta suurin on tämä.. En halua mennä minnekään lomalle, koska olen varma että "romahtaisin henkisesti" kun joutuisin palaamaan takaisin tänne. Haluaisin kyllä kovasti asua jossakin muualla, lämpimässä, koska vihaan Suomen ilmastoa. Mutta en voi sietää ajatusta siitä, että menisin jonnekkin unelmieni asuinpaikkaan ja joutuisin lähtemään sieltä pian pois. :p
Mene sellaiseen paikkaan missä on huonommin kuin suomessa.
Niin sitten on kiva palata:)
 
"koi"
Mun syy miksi en halua matkustaa on se, että voisin kuvitella että viikko tai kaksi vieraassa paikassa alkaisi ahdistamaan ja haluaisin nopeasti kotiin. Jos koko perhe olisi mukana se voisi olla helpompaa :)

Myös ajatus siitä mitä kaikkia tauteja, ötököitä yms. siellä on ja ruoan ja juoman miettiminen myös (mitä siis voi syödä ja vettä ei hanasta voi juoda)
Kuulostaako nämäkään kovin hyviltä syiltä :D
 
vierac
Näin se menee kuules. Joka vuosi 2-3 kertaa palaan ahdistuksen kera takaisin Suomeen. Täällä on rumaa, kylmää, kallista ja tympeää asua. Se ainakin kirkastuu matkoilla.
 

Yhteistyössä