Mitä olette mieltä käytettyjen pikkareiden myymisestä?

Ja oletteko itse joskus kokeilleet? Itse nuorempana harrastin tuota, ihan hyvät kaljarahat siitä sai. Vaikka toki se hieman huvitti (ja ällötti) että joku pervo haistelee käyttämiämi kalsareita.. :D (Mitäpä sitä ei toisaalta olisi rahan eteen tehnyt köyhänä nuorena..)
 
  • Tykkää
Reactions: Rätti Väsynyt
iloinen lintu
Onhan sitä harrastettu ja hyvin ne nuuskijat maksavatkin. Monet minigrip-pusseihin pakattu pikkarit on posti kuljettanut. Vieläkin tulee siihen kauppamailiini kyselyitä, mutta ei oikein enää viitsisi. Opintolainat maksettu ym. Joku oikein rassukka anelija saattaa saada yllätyksen.
 
Pikkareiden myynnistä olen mielipidettä seuraavasti: Siitä vaan.
Oikein huvitti avaus ja sen myötä muistelot kymmenen vuotta, ylikin, tapahtuneeseen kauppaan. Oli mukavaa tehdä kauppaa ja keskustella ostajien kanssa e-mailissa. Kauppa kävi ja rahaakin tuli ja vaihtui pikkarivarasto kiitettävällä nopeudella. Välillä myös rintsikatkin menivät.
Kovasti sitä on nykyään laiskistunut eikä viitsi edes kovin usein tarkistaa ostopyyntöjä, saati täyttää niitä asiakastoiveita.
 
vier ass
mua kiihottaisi ajatus että joku haluisi haistella mun alkkareita. Omalta ukolta joskus kysyin mitä hän ajattelee aiheesta, eikä kuulemma kiinnosta. Niin ei sitten.

Voisin ihan hyvin myydä, mutta tuskin xxl -kokoisia ostaisi.
 
"pieras"
Silloin alussa minulta kyseltiin myös niitä tikkareita ja enhän minä tajunnut mitä ne on. Selvisihän se ja pitihän sitä olla joskus asiakasystävällinen. Haluttiin pyöreitä ja lituskaisia. Mutta mitä välii, toimitus pelasi. En nyt enää kyllä moiseen alkaisi.
mitä ne on? Siis oikea tikkari jota on pyöräytetty värkissä?

Jännä, luulis että jos kiinnostaa se tuheron maku ja haju, niin tikkarin esanssihan peittää ne täydellisesti...
 
mielenkiinnosta
Miten te olette hoitaneet rahanvaihdon? Mä en ainakaan antaisi omaa nimeäni tuollaiseen mistään hinnasta kiinnijäämisen vuoksi. Jos tyyppi pistääkin tiedot nettiin jne.
 
Lyi
Mä harkitsin tätä viimeaikoina ihan todella, mutta sitten sain tietää ettei poste restantea saa enää tehdä valenimellä, joten se jäi. En tiedä, miten muuten hoitais rahavaihdon.. Omaa nimeä en ikinä kertois kellekään ostajalle, se on sen verta harvinainen.
 
Hienoin tarina tähän ammattiin liittyen:

Tunnustuksien luolassa, eräs neito, joka siivosi opintojen ohessa ravintoloita, myös kauppasi alushousujaan. Miten alushousuista tuli ns. käytettyjä. Eurolla tarjoustalosta, luututtiin miesten kusilaari kumitumput kädessä, kuivattiin, pantiin minigrip-pussiin ja 15€ eteenpäin...ei se ole hölmä joka pyytää vaan se joka maksaa :D
 
Spencer Hastings
On se kai ainakin ollut ihan kannattava bisnes :D Kaverini rahoitti opiskelijaelämäänsä noin. Kerran jopa myi 300 eurolla kustaan purkillisen, sillä rahalla liittyi sitten festariseurueeseen mukaan :D
Käsittääkseni kaupankäynti hoitui naamatusten. Ei mulla olis pokkaa, mut hyvä että toisilla on. Helppoa rahaa ja molemat osapuolet tyytyväisiä!
 
XXL_nainen
Itse olen myynyt käytettyjä alushousuja jonkun verran ja ihan niitä XXL-kokoisia. Kyllä mä olen saanut tuon hoidettua anonyymisti. Sähköpostiosoite jossa ei näy nimi, ostajille pelkkä tilinumero, rahojen tultua tilille lähetin miehille alushousut. Mies toki joutuu antamaan nimensä ja osoitteensa, mutta en mä antanut omaa nimeäni tms. missään vaiheessa.

Nyt on taas rahapulaa ja tilasin eilen halpoja puuvillaisia alushousuja ja aloitan "bisneksen" uudestaan. Tulee voittoa ihan kivasti kun käyttää halpoja alushousuja.
 
"vieras."
Itse olen myynyt käytettyjä alushousuja jonkun verran ja ihan niitä XXL-kokoisia. Kyllä mä olen saanut tuon hoidettua anonyymisti. Sähköpostiosoite jossa ei näy nimi, ostajille pelkkä tilinumero, rahojen tultua tilille lähetin miehille alushousut. Mies toki joutuu antamaan nimensä ja osoitteensa, mutta en mä antanut omaa nimeäni tms. missään vaiheessa.

Nyt on taas rahapulaa ja tilasin eilen halpoja puuvillaisia alushousuja ja aloitan "bisneksen" uudestaan. Tulee voittoa ihan kivasti kun käyttää halpoja alushousuja.
Kyllähän tilin omistajan nimi näkyy tiliotteessa ainakin Nordealla, kun maksaa Nordeaan. Näkyy jo heti verkkopankissa maksun yhteydessä.
 
Tietää
[QUOTE="vieras.";29856119]Kyllähän tilin omistajan nimi näkyy tiliotteessa ainakin Nordealla, kun maksaa Nordeaan. Näkyy jo heti verkkopankissa maksun yhteydessä.[/QUOTE]

Ehkä firmojen nimi näkyy, yksityisten ei.
Itsekin aikoinaan olen myynyt pikkareita. Tosin ostajat halusivat satiinisina.
 

Yhteistyössä