Tykkäättekö värikkäistä jutuista (esim. sisustuksessa)?

Tuli mieleen, kun uusimmassa Pirkka-lehdessä oli niin hienot verhot (olisiko ollut Vallila-merkkiset). Itse tykkään paljon kaikista jutuista, joissa on paljon värejä. Sellaiset, jotka yleensä miellyttää lapsia. :D En kyllä juuri ole kiinnostunut sisustuksesta, mutta mieluummin valitsem aina värikkään kuin jonkun tylsän yksivärisen..
 
ddddd
Periaatteessa tykkään ja edellinen asuntoni oli suht värikäs. Nykyinen sisustus on harmaata, valkeaa, mustaa, ruskeaa, beigeä ja tästä pidän kyllä enemmän.

Sanotaan niin, että vaihtelukin virkistää.
 
Spencer Hastings
Mitä värikkäämpi niin sen parempi. Mutta raikkaita ja vahvoja sävyjä pitää olla, ei sellaisia liian lämpimiä ja tunkkaisia marokko-värejä. Tai toimii nekin, jos niille on tasapainottavia värejä ympäristössä. Eikä liikaa samaa väriä.
 
Spencer Hastings
Mun voimaväri on aina ollut keltainen. Omassa asunnossa oli kaikki seinät keltaisia. Mies inhoaa sitä väriä, joten tässä asunnossa keltaista on vähän verhoissa, sohvatyynyissä yms.
Mä taistelin kanssa keltaisesta keittiöstä. Siitä tuli sininen :( Mutta ihan sama minkä kokoiseen tai muotoiseen asuntoon muutetaan seuraavaksi, sinne tulee se keltainen keittiö tai ruokailutila.
 
"V ieras"
Meillä on kalusteet enimmäkseen valkoista ja mustaa, mutta sitten löytyy pinkkiä, limen vihreätä, oranssia, punaista ja keltaista verhoista, tyynyistä jne.
Tyttären huone on katosta lattiaan vaaleanpunainen :)
 
"jåå-å"
Tykkään tykkään. Mutta mulla on TODELLA tarkka maku sen suhteen että minkä värinen väri saa olla ja mitkä värit saa olla yhdessä. Esim. missään nimessä en suostuisi mitään kirkkaan keltaista, limen vihreää, pinkkiä, neon keltaista, violettia, lilaa, yms yms yms talooni ottamaan. Mutta värejä silti ehdottomasti kyllä, yhdistettynä valkoiseen. Masentuisin jos joutuisin asumaan sellaisessa musta/valkea/hopea/beige/ruskea kodissa, yäks!
 
ddddd
[QUOTE="jåå-å";29826659]Masentuisin jos joutuisin asumaan sellaisessa musta/valkea/hopea/beige/ruskea kodissa, yäks![/QUOTE]

Onneksi sun ei tarvitse asua täällä, eikä tulla kylään. Pääasia, että itse viihdytään.
Ei kannata ottaa niin vakavasti sellaista asiaa kuin muiden sisustaminen/sisustus.

Väriä voi tuoda mm. kynttilöillä, tunnelmaa valaisimilla jne., kuten meillä tehty.
 
nohh
Onneksi sun ei tarvitse asua täällä, eikä tulla kylään. Pääasia, että itse viihdytään.
Ei kannata ottaa niin vakavasti sellaista asiaa kuin muiden sisustaminen/sisustus.

Väriä voi tuoda mm. kynttilöillä, tunnelmaa valaisimilla jne., kuten meillä tehty.
En vissiin ole muiden sisustuksia ottanutkaan vakavasti? :LOL: Ihan puhuin että jos OMA sisustukseni olisi sellainen, masentuisin. Sama se mulle on jos vierailen vaikka minkä värisessä kämpässä. Ei pidä itse loukkaantua toisten OMISTA mielipiteistä...
 
Tykkään! Aika pitkälti meillä on kalusteet valkoisia tai mustia, mutta verhot, tyynyt, pöytäliinat, pyyhkeet ja kukkaset on värikkäitä. Silloin kun asuin yksin oli kaikki lähinnä pinkkiä ja vihreää. Nyt ollaan kallistuttu enemmän vihreän puolelle.

Makuuhuone on kylläkin aika lailla musta-valko-harmaa, kun sitä en ole ehtinyt vielä sisustaa. Eipä siellä paljon muuta tehdäkään kuin nukutaan. Työ-/vierashuone on lähinnä miehen käytössä, joten siellä on hillitympiä värejä kuten tummaa violettia ihan herran oman maun mukaan. Omista jutuista olen ujuttanut sinne Samantha Foxin levyistä tehdyt taulut, mutta ne sopiikin sinne levyhyllyn viereen.
 
esim.
http://media.redcatsnordic.com/jotex/images/products/normal_2/10-14/10-1438.jpg

tästä suunnittelin tekävi sellasen isooooon taulun olkkariin.

https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQHwskSesDFYVPgp5qeyI2FwHwOkxyxcoW5sxcF4Cmc2rSh5lGM8Q

tässä on samaa kangasta kun meillä keittön pöytäliina..

eli tykkään väreistä, turkoosi ja keltanen on sellasia lemppareita
 
Pin
En hirveästi, pidän enemmän hillitystä harmaasta, valkoisesta, beigestä ja luonnonvalkoisesta. Tykkään sellaisesta, että valkkaan sillä hetkellä miellyttävän värin ja saatan joillain pienillä asioilla virkistää kodin ulkonäköä. Esim vaaleanpunaisia kukkia, kynttilät ja jokin tarjoiluastia/liina samaa väriä.

Nyt ostin liilat neilikat ja vaihdoin väriteemaan sopivat kynttilät pöydille.
 

Yhteistyössä