Inhokki-hahmosi Salkkareissa?

Minusta Peppi, kun se vehtaa baarissa Sergein selän takana ja muutenkin on semmoinen lumppu ja aina naama norsunvitulla. Sitten toinen on se uusi Katariina. Ärsyttävä sössöttäjä, entinen oli paljon parempi.
 
"wieras"
Mun mielestä se uus Katariina on just hyvä! Toki kestää vähän ennenkun tottuu että se on Katariina.

Inhokki on ehkä Sebastian. Mun mielestä se vaan on ihan pirun tylsä tyyppi, eikä oikeen koskaan tuo salkkareihin mitään uutta, jännää, erikoista, tai mitään muutakaan. Sellanen mitäänsanomaton.
 
"Maj"
Roolihahmona en kyllä sympatiseeraa Isabellaa. Se on niin omahyvänen ja epärehellinen.
Katariinan vaihto "ei niin kauniiseen" vaivaa kovasti. On ihan kuin toinen henkilö. Pahasti epäonnistunut vaihdos. Toivonkin, että Katariina kirjoitetaan ulos sarjasta. Sais lähtee vaikka Somalimaahan lääkäriksi.
 
"wieras"
Siis miten niin Katariinan vaihto "ei niin kauniiseen"? Onko teidän mielestä oikeasti uusi Katariina "ei niin kaunis"? Mun mielestä uusi Katariina on aivan älyttömän kaunis ja tuo paljon enemmän iloa silmälle kuin entinen...
 
"Maj"
[QUOTE="wieras";29724942]Siis miten niin Katariinan vaihto "ei niin kauniiseen"? Onko teidän mielestä oikeasti uusi Katariina "ei niin kaunis"? Mun mielestä uusi Katariina on aivan älyttömän kaunis ja tuo paljon enemmän iloa silmälle kuin entinen...[/QUOTE]

Näinhän se menee.
 
Spencer Hastings
Serveri. Aina kitisemässä ja ilkeilemässä, kamala pentu.
Elias. Onko sillä muita ilmeitä kuin se otsaa kurtistava, kitisevä pikku bitch?
Katariinan uuden näyttelijän luulin olevan kokenut ja vähän ammattitaitoisempi.. Fail.
Katariina nyt muutenkin on ollut aina typerä puumalumppu, uus näyttelijä vaan lisää sitä vitutuspanosta.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

Yhteistyössä