Hakutulokset

  1. T

    Uskotteko lapsen sukupuolen olevan täysin sattumaa vai uskotteko uskomuksiin sukupuolesta?

    Meitä on 13 sisarusta. Kyllä olen lestaperheen lapsi siis :) Meitä on ensin viisi tyttöä, jonka jälkeen on syntynyt neljä poikaa, sitten yksi tyttö ja sitten vielä kaksi poikaa ja nuorimmainen tyttö. Mun siskollani on kolme poikaa, jonka jälkeen on saanut kaksi tyttöä ja nyt odottaa...
  2. T

    Onko muita perheitä, jossa vanhemmat eivät halua pitää yhtä aikaa lomaa?

    Ei lomailla yhtä aikaa. Ollaan molemmat aina jotenkin tosi kiukkuisia, jos kaikki meluaa yhtä aikaa kotona. Mun mies on myös juuri tuollainen stressaaja lomalla, niin mieluusti lomailen yksin. Silloin kukaan ei koko ajan kiukkuile. Arkena kaikki menee hyvin :) Kerran pidettiin yhtä aikaa loma...
  3. T

    Minkä kokoinen tontti olisi sinun unelmatalossasi?

    Joku pari tuhatta neliötä olisi riittävä. En halua mitään isoa plantaasia riesakseni. Haluan, että tontille mahtuu kunnollinen autokatos kahdelle autolle + varasto ja haluan, että nurmikenttää temmeltää ja mahdollisuus niille kukkapenkeille, mutta ei sitä tilaa silti tarvi erityisen paljon olla...
  4. T

    Pitkästä aikaa. Mitä sisustusjuttuja inhoat ja mitä sisustushypetyksiä et ymmärrä yms?

    - kuormalavapöydät ja muut kuormalavoista tehdyt huonekalut - Alkoholi esillä - Eero Aarnion ponyt, puppyt ja muut aikuisilla ihmisillä - korkeakiiltoisuus ei iske. Etenkään keittiönkaapeissa. - Se ikean jättisuuri kukkalamppu (maskros vai mikä se on )
  5. T

    Meno "hienolla asuinalueella", vähän ahdistaa

    Minä vietin elämäni ensimmäiset 19 vuotta Helsingin kantakaupungissa. En ole ikinä kuullutkaan mistään huumeratsioista?! Ihan normaaleja ja kivoja perheitä luokkakavereilla oli. Sen huomasin, että rikkaiden perheiden lapset olivat usein sellaisia keskitasoa koulussa, vähän rauhallisempia kuin...
  6. T

    olllanko me mielestäsi rikkaita ? millainen on rikas ihminen ?

    Suurin osa Vuittoneista on feikkejä ja experttikään ei välttämättä sielä s-marketissa erota, onko feikki vai ei. Väitän, että esimerkkitapauksessasi 98%:lla on feikkilaukku. Toisaalta merkkilaukut ovat kalliita. Merkkilaukkuja NOIN PÄÄASIASSA on hyvätuloisilla. Mä tykkään kalapuikoista. Jos...
  7. T

    Flamingo vai serenea 8v kanssa?

    Flamingo on kiva paikka kyllä, mutta viikonloppuna ei kannata mennä. Silloin se todellakin on TÄYNNÄ!
  8. T

    Mikä siinä Älvärissä nyt on niiiin kauheaa ja laadutonta ja surkeaa?

    Kun me etsimme meille sopivaa talomallia, moni rakennusalan ammattilainen sanoi, että ei missään nimessä Älvsbytaloa. Yksi sanoi, ettei ole käynyt yhdessäkään terveessä älvarissa. Kuudelta älvarin omistajalta kysyttiin, mitä mieltä ovat olleet talostaan. Kaksi suositteli taloa ja olivat...
  9. T

    Mitä talovalmistajia pidät laadukkaina ?

    Kannustalot tuodaan elementteinä paikalle. Se on varmaan miinusta. Lisäksi kannustalot eivät kovin energiatehokkaita taida olla. Meillä on Aurora 144.
  10. T

    Paljonko teillä on autolainaa? Oletan, että 30t on ihan normi?

    BMW 320 ja diesel. On miehen auton lähinnä ja siitä on lainaa varmaan juuri ap:n mainitsema 30.000? Mulla on Toyota auris ja siitä on lainaa jou 18.000 kai...
  11. T

    Kaikkien mediaanipalkka on muuten 2776€ ja tämä tieto 11/2012

    Parturi-kampaaja, vakituinen työpaikka. Tuntipalkka on keskimäärin 10e/h... Eli aika pieni. Ei liene kellekään silti ylläri, että kampaajien palkka on olematon :) Mies on tehdasduunari ja jotakin 2300e palkka..
  12. T

    Miehellä unohtui FB auki ja... Mitä mun pitäisi ajatella?

    Sanot miehelle, että hän saa päättää. Teidän liitto satuttaa lopulta kaikkia, myös lapsianne, jos mies jää siihen vain siksi, että on lapset ja ei jaksa erota ja sisimmässään kaipaa lissua.
  13. T

    Muistatteko tän olkkarin? Mitä mieltä rempan jälkeen?

    Tuo koti on muuten ihan kivasti laitettu, mutta tuo olkkari on ihan hirveä halpis! En tarkoita, että pitäisi olla kallista, mutta tuo olkkari nyt vaan näyttää halvalta.. Beige ja harmaa ei sovi yhteen.
  14. T

    Tarvitsiko teidän keittiönne kaappauksen?

    Joskus omatuntoni kolkuttaa, kun katson kaappaus keittiössa ohjelmaa. Teen kyllä kotiruokaa ja ihan terveellistä, mutta aina samaa.. Inhoan ruuan laittoa :(
  15. T

    Ammattisi ja autosi?

    Hallintotieteiden maisteri, maanmittaustoimistossa työskentelen. Mulla volkkarin Polo ja se on aika vanha, ehkä -99.
  16. T

    Alkaisitko suhteeseen jossa mies on sinua PALJON pidempi 190cm?

    Ei se suhdetta estäisi. Pituus ei ole mikään ratkaiseva tekijä. Olen itse 169cm ja ihannepituus miehelle olisi 176cm-186cm. Esteettisesti 190cm tai pitempi mies ei viehätä mua, mutta tuokin nyt on vähän lainausmerkkeihin laitettava asia.
  17. T

    Sisko elvistelee velkarahoillaa ja hävettää hänen puolesta. Viitsinkö sanoa mitään?

    Jos siellä työpaikalla muut rakentavat taloa tai asuvat keskustan hienoissa uusissa kerrostaloissa, niin ehkä sun sisko tuntee itse kateutta ja huonommuutta? Ehkä tietää, ettei kerrostalokaksio vedä vertoja omakotitalolle ja paikkaa sitten tätä hehkuttamalla miestään ja merkkilaukkujaan? Sun...
  18. T

    Mitä mieltä pariskunnan isoista ikäeroista?

    Mutta kyllä sitä aikuisetkin keskenään elävät niin eri maailmoissa. 10-vuotta ihmisen elämässä tekee paljon. On ihan eri asia olla 25 kuin 35. En tarkoita, etteikö olisi olemassa täydellisiä pareja, joilla ikäeroa on esim. 20-vuotta. Minä olen 26-vuotta ja kyllä mä olen nelikymppisten...
  19. T

    Mitä mieltä pariskunnan isoista ikäeroista?

    No tuo nyt ei ole mikään ikäero edes.

Yhteistyössä