Muistatteko tän olkkarin? Mitä mieltä rempan jälkeen?

  • Viestiketjun aloittaja yks anonyymeistä
  • Ensimmäinen viesti
Liisuk
Beige seinä ei sovi nyt enää ollenkaan. Lattia on sinänsä ihan kiva nyt, mutta tuo beige ja harmaa eivät istu keskenään. Tuo olkkarin järjestys on jotenkin huono. En oikein osaa sanoa mikä tuolla mättää.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28733399]Tykkään muuten kun sohvatyynyä ja vilttiä ei ole. Korvaisin ne kuviollisella tyynyllä, jossa väriä, mutta ei vaaleita sävyjä.[/QUOTE]
Tai siis mitään pastelleja. Esim. tuon tyylisiä vihreitä.
Chez Larsson
 
hmm...
Tulee mieleen jonkun nuoren parin opiskelijakämpän olohuone. MISSÄ ON VÄRIT?! Rakastan valkoista itsekin ja mulla on jokainen huonekalu valkoinen, matto valkoinen jne.. väriä on silti tapeteissa ja tekstiileissä..


VÄRIÄ VÄRIÄ VÄRIÄ JA SÄRMÄÄ!!! JOku boråsin kaunis tapetti seinälle, värilliset verhot tms..
 
"hmmm"
Järkyttäviä kommentteja. Mikä ihmeen halpis?

Kommenteista päätellen olisin odottanut jotain Sotkan lastulevy-wengeä tai sinistä sohvaa, mutta ihan tyylikästähän tuolla on. Ehkä en vaan ymmärrä sisustuksesta mitään?
 
"mitä ihmettä"
Miten täydelliset olohuoneet ja kodit teillä sitten on? Minusta tuo olohuone on kaunis ja harmoninen, ja kelpaisi itselleni aivan loistavasti. Kaikki eivät tykkää räikeästä vaan haluavat olohuoneen, jossa voi rauhoittua.
 
LG
Ei tarvitse olla räikeä ollakseen hyvällä maulla sisustettu. Ja tuosta olkkarista ei voi olla kade. Mä olen tarkka siitä mitä ostan kotiin. Mikä tahansa väri tai tyyli ei käy.
 

Yhteistyössä