Hakutulokset

  1. sunflower86

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI 2015

    sunflower86 plussasi marraskuussa 2015. Eli toinen lapsi syntyy kesäkuussa 2016 :) Kahden perättäisen keskenmenon jälkeen olen saanut jo yhden lapsen (02/2015) ja tämä toinen alkuraskaus sujunut hyvin ja np-ultrassa kaikki ok! :) Olen kiitollinen <3
  2. sunflower86

    Kesäkuun kullanmurut 2016 Joulukuussa

    Minutkin voisi lisätä, nyt kun uskallan jo iloita toisesta lapsesta! :) Eli sunflower86 29v. LA 27.6. ja 2. lapsi PKKS
  3. sunflower86

    // Helmivauvat 2015 - heinäkuu //

    Hannuliini Otan osaa ja voimia sinulle/teille <3
  4. sunflower86

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Pahoittelut Sarah85 menetyksestä <3 Minä olin nyt viikon Lapissa. Kyllä pelotti lähtiessä kun alaselkää jomotteli, että tulkeeko keskenmeno reissussa, mutta selkäkipu loppuikin sitten lähtiessä yönaikana ja reissu meni hyvin. Mitä nyt muutamat oksennukset aamulla ja illalla aina.. Tällä...
  5. sunflower86

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Kiitos Tsempeistä kaikille! <3 Noista saa niin iloa ja voimaa taas hetkeks eteenpäin! :) RouvaKampiakseli Eivät tutkineet mitenkään että mikä voisi olla syynä.. Nyt vasta jos tämäkin menee kesken, niin aloittaavat tutkimaan mistä johtuu.. Lääkäri sanoi, että sinulla on ollut vaan huonoa...
  6. sunflower86

    // Helmivauvat 2015 - kesäkuu //

    Tänään viikkoja 6+2. Keskenmenon pelko on kova, ja sietäähän se minulla ollakin.. Kun on kaksi keskenmenoa peräkkäin takana, niin prosentit kolmannellekin keskenmenolle on suuret.. Mutta toisaalta yhtä suurella todennäköisyydellä kaikki voi mennä hyvinkin.. Vu on minulla 1.7. Tosin eihän se...
  7. sunflower86

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    1.7. ois varhaisultra (sillon viikkoja 8+1) 2.7. eka neuvola.. Neuvolan täti kuulosti puhelimessa aika vakavalta tai sellaselta, kun sanoin että takana on kaksi keskenmenoa rv 11+5-6 No tottahan se on että keskenmeno riski on miulla nyt huomattavasti suurempi, mutta yhtä suurella...
  8. sunflower86

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    Hei voisko mulle päivittää tohon listaan nimimerkin oikein :) Kun ei oo subflower, vaan sunflower.. Miulla on viikkoja vasta 4+3 ja kerroin jo kaikille läheisille! :D Pakko oli koska takana kaksi keskenmenoa, niin tarviin kaiken tsempin heti alusta asti, ja sit kaiken mahdollisen tuen jos...
  9. sunflower86

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    Mie mietiskelen vielä varhaisultraa.. Kun ekassa raskaudessa en käynyt, ja meni kesken rv 11+6 ja toisessa kävin varhaisultrassa viikolla 7+6 ja sillon kaikki oli hyvin, mutta meni kesken taas rv 11+6.. Eli tavallaan ehdin turhasta jo iloita ja toivoa ja maksaa... Se ei näköjään turhaa ole se 12...
  10. sunflower86

    *Keskenmenon jälkeen kuumeilevat KESÄ 2014*

    Uhkarohkeana ilmoitan itseni plussanneisiin!! :) :) Edelliset meni kesken rv vkolla 11+5 mutta siitä huolimatta aion nauttia näistä alkuraskauden viikoista :) taas kerran!
  11. sunflower86

    ~ Helmivauvat 2015 ~

    Uhkarohkeasti ilmottaudun mukaan. Sunflower86/28v./1. lapsi/7.2.2015/PKSSK Minulla takana kaksi keskenmenoa viimevuodelta toukokuussa ja joulukuussa.. Molemmat meni kesken rv 11+6 joten PITKÄ on aika ennenkuin uskallan huokaista. Mutta ihan UHALLANIKIN nautin taas näistä alkuraskaudenkin...
  12. sunflower86

    **Keskenmenon jälkeen kuumeilevat TALVI/KEVÄT 2014**

    Miulla ensimmäisen keskenmenon jälkeen menkat muuttu tosi runsaaks! ja on ollu sitä sen jälkeen kokoajan (toinen raskaus ja keskenmeno oli välissä).. Mutta esim töissä piti tunnin välein käydä vaihtaa super plus tampoonia kun tuli jo läpi! :S mut onneks ei viittä päivää vuoda runsaasti, vaan se...
  13. sunflower86

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Onnellista uutta vuotta kaikille ja paljon vauvapölyä, myös itsekkäästi itselleni! :D Joulunaikana tuli luettua kirja Puolinainen (kirjoittaja) Eve Hietamies Suosittelen kaikille lukemista harrastaville, jotka on jo jollain tapaa päässyt yli omasta keskenmenon aiheuttamasta päällimmäisestä...
  14. sunflower86

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Loppuis jo nää km jälkivuodot ja alkais normi menkat ja sit pääsis edes siihen yrittämisen iloon kiinni!!! Eilen oli niin ahdistava ilta, kun kaikki ajatukset pyöri päässä.. Kaksi keskenmenoa vuodessa on kyllä miulle jo vähän liikaa.. mutta "kaikille annetaan vain sen verran mitä jaksaa...
  15. sunflower86

    Onko raskaus jatkunut verenvuodota huolimatta? Vko 6 alussa Neuvoja, tukea olisin kiitollinen

    Tuntuu että hirveen monella tutulla ollut vuotoja raskauden alussa, mutta kaikki on siitä huolimatta mennyt hyvin! Itselläni tänä vuonna kaksi keskenmenoa, ja kummassakin siis verinen vuoto oli taas paha merkki.. Toisessa alkoi tuhruttelu viikolla 7 ja loppui parin päivän jälkeen, mutta meni...
  16. sunflower86

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Herra antoi, Herra otti, kiitetty olkoon Herran nimi. Otammehan vastaan Jumalalta hyvää, emmekö ottaisi vastaan myös pahaa? Kiitos kaikille tuestanne, se merkitsee miulle niin paljon <3 Taivaassa meillä on jo kaksi lasta odottamassa. Ilman uskoa en tätä elämää varmaan enää jaksaisi. Mutta...
  17. sunflower86

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Herra antoi, Herra otti, kiitetty olkoon Herran nimi. Otammehan vastaan Jumalalta hyvää, emmekö ottaisi vastaan myös pahaa? Kiitos kaikille tuestanne, se merkitsee miulle niin paljon <3 Taivaassa meillä on jo kaksi lasta odottamassa. Ilman uskoa en tätä elämää varmaan enää jaksaisi. Mutta...
  18. sunflower86

    Keskenmeno ja elämä sen jälkeen

    Tässä minun tarinani: Me aloitettiin yrittämään vauvaa helmikuussa 2013. No heti maaliskuussa raskaustesti oli positiivinen.. :) Olimme onnesta soikeina ja olin niiin riemuissani! Kaikki sujui raskaudessa hyvin, (pahoinvointia ja muita raskausoireita lukuunottamatta) kunnes yhtenä iltana...
  19. sunflower86

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Miulta otettiin kilpirauhaskokeet tän raskauden alkupuolella ja ne oli normaalit.. En tiiä mistä nää johtuu.. Se erikoislääkäri, joka tutki, sanoi että siulla on vaan huonoa tuuria kun sattui peräkkäin kaksi keskenmenoa.. Että ei oo mitään syytä etteikö seuraava onnistuisi.. Saa nähä...
  20. sunflower86

    ~~Keskenmenon jälkeen kuumeilevat~~SYKSY/TALVI 2013-2014

    Sunflower86 27v. KM 5/2013 KKM 12/2013 Haaveissa esikoinen.

Yhteistyössä