Onko raskaus jatkunut verenvuodota huolimatta? Vko 6 alussa Neuvoja, tukea olisin kiitollinen

Plussattu vahvasti, viime viikon ma iltana hieman juimi vatsaa, vasemmalta, illalla tuli verta paperiin......soitin ti aamusta neuvolaan, sanottiin, että voi ottaa rauhallisesti. no alkoi ti aamupäivällä vuotamaan enemmän,sain ajan varhaisultraan, ultrassa lääkäri totesi, että kohdusta tulee verta, siellä näkyi kuitenkin "aihio", raskaus oli vasta noin vkolla 5+ niin ei voinut sanoa muuta tilanteesta, antoi lugesteron kuurin/200mg emättimeen per ilta, kohdun limakalvot kuulemma pehmeät ja turvonneet...

Ensi vkolla uusi ultra, mutta jokunen päivä pitäisi vielä kärvistellä.......pientä veristä vuotoa ollut päivittäin, hyvä jos siteeseen tulee, miltei aina vessassa käydessä pyyhkiessä, menkkamaista....kipuja ei ole ollut......raskausoireitaei juurikaan ole......mutta on näin alussa......vatsa ei ole niin pinkeä kuin viikko sitten ja rinnat ehkä silloin hieman aristivat - eivät enää, mahassa välillä juimii, voi olla lugesteronin vaikutusta myös......tiedä häntä.......

Eli oliko se siinä vai olisiko vielä toivoa..........?? muilla kokemuksia vastaavasta?
 
  • Tykkää
Reactions: Samapo
Tuntuu että hirveen monella tutulla ollut vuotoja raskauden alussa, mutta kaikki on siitä huolimatta mennyt hyvin!
Itselläni tänä vuonna kaksi keskenmenoa, ja kummassakin siis verinen vuoto oli taas paha merkki.. Toisessa alkoi tuhruttelu viikolla 7 ja loppui parin päivän jälkeen, mutta meni kesken vkolla 11+5. Toisessa raskaudessa vuoto alkoi vkolla 11+4 ja meni taas kesken vkolla 11+5. Eli minun kohdalla veri on aina näköjään kai merkki pahasta.. Monella muulla vain jostain hematoomasta.. Sitä itsekin toivoin, mutta toisin kävi..
 
Hei Sunflower86
Eli olikin kohdun ulkopuolella.....en tajua miten se pönttö lääkäri ei sitä viimeksi nähnyt.....eli pari tabua antoi, ei edes selittänyt kunnolla mitä ne ovat kertakäyttö muki kouraan ja 2 tabua ja ota nämä....- .....eli sanoi että lievä tapaus kun on jo tuossa "roikkumassa" ulkopuolella ja tulossa ulos.....pieni täpikkä.....eli ei onneksi m.johtimissa tms......eli tällä pitäisi mennä ohi......verikokeet otettiin, muutaman päivän päästä uudet ja jos 4 päivän pääästä jälkikontrolli......

kysyin miten jatko, uudelleen yritys, milloin niin sanoi vaan että no mitä siinä, yrittämään vaan heti .....minulla siis ollut vähäistä vuotoa......eli ei mitään odota vaikka kuukausi pari vaan vain että siitä vaan........yritin kysellä syitä ja jatkossa mitä pitäisi huomioida - vastaus oli se B-vitammini on hyvä(jota olen pupeltanut jo 3 kk).......just joo....

Tökerö tohtorisetä kyllä, mieli maassa mutta odotin tätä kyllä.....eli kun vuoto lakkaa niin peiton heiluttelua edessä......onneksi on mies joka tukee ja ymmärtää
 
Itsellä on kokemusta satunnaisista vuodoista tään raskauden aikana. Ensimmäinen näkyvämpi vuoto oli viikolla 9, sitten tuli kaksi kertaa reilusti vuotamalla 11+5 ja 12+3. Nyt olen menossa rv 14+4, tällä hetkellä on kaikki hyvin, mutta kieltämättä pelkään edelleen, ja jokaisella vessakäynnillä pelkää alkavaa vuotoa.

Toivottavasti sinulla on vuodosta huolimatta kaikki hyvin!
 

Yhteistyössä