Hakutulokset

  1. joppana

    Saiskos ruokaisten salaattien ja pikkulämpimien ohjeita!

    Makaroni Kinkku/makkara Suolakurkku Purjo Tonnikala Riisi Purjo Herne Tilli ja yrttisuola
  2. joppana

    Onko teillä avioehtosopimus? Miiksi on? Miksi ei?

    Tein sen netistä löytämääni valmiiseen pohjaan. Jäi kuitenkin tulostamatta ja allekirjoittamatta.. Odottaa kait seuraavaa suurta kärhämää isännän kanssa... ;)
  3. joppana

    Onko teillä avioehtosopimus? Miiksi on? Miksi ei?

    Meidän piti tehdä, mutta on jäänyt... Olen kyllä tehnyt ja tallentanut ne tähän koneelle, mutta on jäänyt sitten siihen.. Tarkoitus olisi kyllä saada asia vietyä ihan loppuunsaakkakin. Syy siihen on mulla ennen avioliittoa oleva omaisuus ja mieheni "tyhjätaskuisuus".. ja ehkä vähän mun tuleva...
  4. joppana

    Matkakuumetta... kohteen valinta apuja..?

    Oltas menossa syksyllä isommalla porukalla, elo-lokakuun, aikoihin etelään. Kertokaahan kokemuksia ja vinkkejä mikä maa ja paikka ois hyvä pienten lasten kanssa. Lasten iät ois n.1, n.2 ja n4. Meille aikuisille pitäs olla rantaa, kylpylää, kulttuuria, nähtävää ja hierontaa... ;) Taitaa olla...
  5. joppana

    10kk, antibioottikuurilla ja nuha iski..?!

    :laugh: Hups jäi pilkku välistä.. Tarkoitin ikää! Pahoitteluni!
  6. joppana

    10kk, antibioottikuurilla ja nuha iski..?!

    Niin luulen joutuvani tekemään. Esikoisella kävi samoin n.1v ja vasta kolmas kuuri auttoi kun lääkeaine vaihdettiin ja sen jälkeen ei tulehduksia oo ollut. Ihmettelen vain kun yleensä nuha paranee, kun kuurin aloitta ja nyt se iskee sen aikana.. :ashamed:
  7. joppana

    10kk, antibioottikuurilla ja nuha iski..?!

    Tiedän kyllä että kuureja määrätään turhaankin ja osa tulehduksista paranee itsestään, mutta paha hoitamaton tulehdus vaikuttaa esim. kuuloon. Katselin poikaa reilun viikon kiukkusena ja kärttysenä, haroi myöskin korviaan, enempää en jaksanut vaan menin hakemaan hälle kuurin..
  8. joppana

    10kk, antibioottikuurilla ja nuha iski..?!

    Sanokaa ny joku jotain.. kohta on pakko mennä kun lapset herää..
  9. joppana

    Tuleeko lapselle kovat traumat jos sitä on imetetty tietokoneen äärellä?

    esikoisen kans tein aikoinani samoin! =) Tuskin jäi traumoja.. ;)
  10. joppana

    10kk, antibioottikuurilla ja nuha iski..?!

    korvatulehduksen takia jo toista kertaa peräkkäin, vaikka pyysin lääkäriltä tehokkaampaa lääkettä sain jälleen amoxinia... :/ Nyt kesken kuurin iskee kova nuha :( Ei taida taaskaan purra lääke, kun mun järjen mukaan ei nuha iske kuurin aikana.. VAI?
  11. joppana

    Mitä ihmeellistä on Reimatec-hanskoissa kun maksaa niin paljon?

    Vaikka itse "dikkaan" kyseisestä merkistä totean, että ainakin meillä toppahanskat eivät pidä käsiä lämpiminä.
  12. joppana

    näytätkö ikäiseltäsi?

    Toivonmukaan hieman nuoremmalta..
  13. joppana

    tuliko sulla maitoa helposti ja paljon?

    Tuli. Ekan kohdalla "liiankin" kanssa ja tokan kohdalla tasasemmin, mutta riittävästi.
  14. joppana

    mitä marinoiduista possusuikaleista tekis?

    kypsennän ja laitan joukkoon ruokakermaa, sen kanssa perunoita tai muusia. Väliin kypsennän ja lisään nuudeleiden joukkoon.
  15. joppana

    Marrasvauvat 2007 HELMIKUU´08

    Heips pitkästä aikaa! On jääny edelleen tää kanava taka-alalle. Meillä menee oikein kivasti. Jäbä painaa jo yli 9kg!!! Eli maitoa kyllä piisaa.. Pituutta oli viimeksi 62.5cm. Ihan mennään täysimetyksellä loppuun asti, jos vain mahdollista, eli sinne puoleen vuoteen. Alina-sisko täyttää...
  16. joppana

    HELMIKUU 2006

    Kiitoksia onnitteluista ja Onnea myös vauvan saaneille!! Poika tosiaan tuli ja ei mikään pieni. Kasvaa hurjaa vauhtia koko ajan. Nyt on jo 6kg.. Elämä on nyt niin tohinaa täynnä että tietsikalla istuskelu on tosi vähäistä. Hyvää Joulua Kaikille!!
  17. joppana

    Marrasvauvat 2007 JOULUKUU

    Heips! Tieto mun synnytyksestä on tullutkin jo tänne, vaikka ite en oo sitä kertonut.. :o Nooh, tosiaan pojan sain isäinpäivänä ja meno on ollut sen verran haipakkaa että tietokoneella istuskelu on jäänyt todella pieniin. Kaikki meni hyvin ja synnytys oli tällä kertaa nopea. Poika ja äiti voi...
  18. joppana

    G:Pakastimestasi tällä hetkellä löytyvät 5 tuotetta?

    Kaikennäköisiä kasviksia/vihanneksia. Suolalihaa, jauhelihaa ja pihvejä. Jäätelöä. Marjoja. Leipiä ja makeita leivonnaisia.
  19. joppana

    Jokos on joululahjoja ostettu?

    Suurin osa on jo hankittu. Saan kohta perheelisäystä, eikä ole kiinnostusta mennä pienen vauvan kanssa mihinkään jouluostosrymäkkään... Lisäksi tuli edullisemmaksi hankkia lahjat syksyn alesta!!! Nm: pennin venyttäjä ;) :D

Yhteistyössä