Mitä ihmeellistä on Reimatec-hanskoissa kun maksaa niin paljon?

  • Viestiketjun aloittaja ihmettelee
  • Ensimmäinen viesti
ihmettelee
Onko ne oikeesti paljon parempia kun muut kun maksaa sen 30?? Kun aattelee et Jonathanit saa alle kympillä ja muitakin edullisempia kosteussuojattuja on? Onks se vaan se merkki mikä maksaa?
 
Mä myös katsoin, että onpa huikea hinta! Meillekin kun pitää kahdet ostaa (en kyllä meinaa Reimateciä ostaa). Viime vuonna ostin keskimmäiselle Reiman toppahansikkaat ja oli kyllä pettymys :/
Reimatec pukuna on taas pidetty meillä.
 
hymm
mä erehdyin kerran ostamaan reimatecin talvihanskat (maksoin 10e) j oli lapsilla käytössä pari kertaa ja pihalta lähettiin niinä kertoina nopeesti sisälle ku oli sormet ihan jäässä!
nyt on ollu jonatania tai remut enkä ikinä edes harkitse reimateciä
 
vieras
ovat todellakin hyvät! pitävät vettä, kestävät kulutusta ja ovat lämpimät! =)
Meillä ainakaan ei ole yhdetkään halvemmat hanskat nousseet lähellekään samaa tasoa!
 
vieras
Reimatecit on ollut todellinen pettymys, pitävät vettä jonkin aikaa, mutta kuluvat turhan nopeasti vuotaviksi oikeasta hoidosta huolimatta. Ei ne muutkaan kyllä kauaa vettä pidä. Ainoa poikkeus on ollut gore-tex rukkaset, jotka ovat monen vuoden käytönkin jälkeen pitäneet vettä. Ovat olleet hieman reimateccejä hintavammat, nyt nekin tuntuvat kadonneen kaupoista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
no eiks reimateceis oo saumatki teipattu tosin ku jonathaneis...

meillä käytössä reimatecit välikautena ja jonathanit talvisin.ja noi reimat kyl kestäny jo 1,5vuotta eikä edes kulumaa :D
On niissäkin, siinä tähti mallissa. Se siis vastaa täysin reimatecia ja hinta muistaakseni 9,50?.
 
mä ostin nyt talveks reimatecin hanskat kummallekin, kun noihin vk.hanskoihin oon ollut tyytyväinen! jonathanin hanskat oli viimevuonna ja niihinkin olin tyytyväiunen piti vettä, mutta en meiltä on sen verta matkaa lähinmpään jesperjunioriin että kyllä niillekin hanskoille hintaa tulisi ja sitä paitsi reimat oli pukuihin oikean väriset!
toisiksi hanskoikis ostin sit mammuttimarkkinoilta 5e.n lassiet..ajattelin niitä pakkashanskoikis..silloinahn ei vedenpitävyyttä tarvi!
 
ap
Minäkin ostin Reimatecit pojalle kun oli viime vuoden mallia 12?. Saa nähdä miten toimii. Mut en kyllä 30? maksais hanskoista! Jonathanit meillä toiminut hyvin, ei ole kastunu eikä kädet ole ollut kylmät, kylmemmillä keleillä lapaset alla. Eikä ole kulunut puhki. Nyt vaan mietin et millaset hanskat ois hyvät 1v:lle et pysyis käsissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
no eiks reimateceis oo saumatki teipattu tosin ku jonathaneis...

meillä käytössä reimatecit välikautena ja jonathanit talvisin.ja noi reimat kyl kestäny jo 1,5vuotta eikä edes kulumaa :D
On niissäkin, siinä tähti mallissa. Se siis vastaa täysin reimatecia ja hinta muistaakseni 9,50?.
ahaa..enpäs kuullutkaan tähti jonathaneista :D jos sit ens kevääks koklais niitä..

 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja naramari:
Miksi aina tota narinaa en maksaisi sitä tai tätä.Keneltä se on pois jos ostaa vaikka 50e hanskoja?
Laitoin et en maksaisi eli minä ite en maksaisi muut ostaa ja maksaa mitä haluaa. Eli jos mä maksaisin niin multahan se ois pois. Toiset taas narisee lasten kengistä, minä taas maksan niistä vaiks sen 80? mut kengät pitää olla hyvät ja uudet!
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ovat todellakin hyvät! pitävät vettä, kestävät kulutusta ja ovat lämpimät! =)
Meillä ainakaan ei ole yhdetkään halvemmat hanskat nousseet lähellekään samaa tasoa!
Mä en ReimaTEC hanskoita tiedä, kun meillä on ollut pelkät Reima-toppahanskat ja ne eivät pitäneet käsiä lämpiminä. Sitten ostin Tarjoustalosta jotkut 3? maksavat toppahanskat ja ne oli unelmat. Pitivät vettä ja kädet oli aina lämpimät.
 
Josa
Yhden ainoan kerran olen erehtynyt Reimatecin hanskat tytölle ostaan. Kaks kertaa palautin samanlaiset hanskat kun saumat repesivät muutaman käyttökerran jälkeen. Ommeltu liian täpärästi. No kolmannet hanskat olivat sit hiukan eri malliset, uudempaa, mallia ja kestivät kauemmin, mutta ovat kylmät ja eivät todellakaan pidä vettä. Enpä taida enää moisia ostaa.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja jenni87:
Alkuperäinen kirjoittaja poikienäiti:
no eiks reimateceis oo saumatki teipattu tosin ku jonathaneis...

meillä käytössä reimatecit välikautena ja jonathanit talvisin.ja noi reimat kyl kestäny jo 1,5vuotta eikä edes kulumaa :D
On niissäkin, siinä tähti mallissa. Se siis vastaa täysin reimatecia ja hinta muistaakseni 9,50?.
ahaa..enpäs kuullutkaan tähti jonathaneista :D jos sit ens kevääks koklais niitä..
Juu noi on hyvät ja teipatut nää tähti jonathanit, lisäksi ne on tehty condurasta (eli siitä kulutusta kestävämmästä materiaalista)
 
Greippi
Alkuperäinen kirjoittaja ja:
mä ostin cittarista norsupäiviltä lassien hanskat 5e/pari. on meillä reimatecin hanskat kans. mut ne kuluu ihan ältsin nopeesti puhki!
Nämä ovat muuten tosi hyviä hanskoja, ostin niitä myös kaksi paria. On ollut käytössä jo aiempina kahtena talvena eikä ole mitään valittamista.
 
Minä kyllä olen saanut hyvin nopeasti noista halvoista hanskoista palautetta päiväkodista, että ne kastuu. Kalliimmista (ja niitä on sitten muitakin kuin Reimatec, esim Rasavil tai Lego) ei ole valitettu yhtään mitään. Rasavilin peukalopotti on paras tähän asti...
 

Yhteistyössä