Jokos on joululahjoja ostettu?

  • Viestiketjun aloittaja tonttuli
  • Ensimmäinen viesti
toiselle kummipojalle on ostettu jo lahjat. isovanhemmille ne on tekeillä. toiselle kummipojalle pitää vielä ostaa se iso ja mahtava rekka :D

omalle pirpanalle on ostettu jo pari lahjaa ja pari on vielä hankkimatta. ukon turjakkeelleki on jo mietitty mitä ostan, pitää vaan käyä joku päivä hakemassa :D

kavereiden kesken on sovittu ettei ostella lahjoja muille ku lapsille. miullaki tuota krääsää on niin paljon että ei oikiasti tarvitte mitään.
 
koppis
Alkuperäinen kirjoittaja tonttuli:
;)
Ei sillä että odottaisin innolla joulua...........
Ajattelin kohtapuoliin tilata Anttilasta tytölle Muumitalon ja miehelle kaukoputken ( vaikka maksaaki paljon mut onneks saa osamaksulla..). Taidan aloittaa kerranki ajoissa lahjojen haalimisen kun aina menee ihan viime tippaan :)
Huhuu! Ootko tonttuli vielä täällä? Paljonko muumitalolla on hinta nettianttilassa?
 
jarna
Suunnilleen kaikki ostettu.Miehelle Kalevala Korun isännän kirves-riipus , neule, t-paita .2 boxerit ja sukat, hiusten suojasuihke.

Pojalle Simpson-sukat ja -paita, Legoja, Geomac-pakkaus

Tytölle My Pets-salkku, Geomac-pakkaus, baby Brattz twins ja pukujuhla-Bratz,pikkupöksyjä

Vauvalle pari lelua

Isoille lapsille yhteinen lautapeli

Ystävälle eko-shampoota,Weledan kasvovoidetta ja luomu-kahvisuklaata.

Parille ystävälle vielä paketit puuttuu.
 
tonttuli
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Alkuperäinen kirjoittaja tonttuli:
;)
Ei sillä että odottaisin innolla joulua...........
Ajattelin kohtapuoliin tilata Anttilasta tytölle Muumitalon ja miehelle kaukoputken ( vaikka maksaaki paljon mut onneks saa osamaksulla..). Taidan aloittaa kerranki ajoissa lahjojen haalimisen kun aina menee ihan viime tippaan :)
Huhuu! Ootko tonttuli vielä täällä? Paljonko muumitalolla on hinta nettianttilassa?
Näyttäis olevan 69e..Mut kattelin että oliskohan ollut ellos tms niin oli hinta 59e.

 
Salama McQueen
Jotain on jo hankittuna, lapsille ja sukulaisille.

Kaamea keksiminen on, mä inhoan turhaa sälää ja tahtoisin mieluummin ostaa jotain "järkevää" ja toivottua. Nuo herkkukorit vois kyllä olla hyvä idea, laitetaan korvan taakse!

Mä ostan mielelläni lahjoja kyllä, itse en tarvitse ainuttakaan.
 
En ole ostanut. Joulun viettäisin mieluusti ilman ostovimmaa, eikä minulla ikinä ole semmoista ollutkaan. Lahjoja kuitenkin kaipaavat, lapset lähinnä..ja hieman ollaan yhdessä mietitty mitä tonttu voisi tuoda. Pojalle toivoisin voivani hankkia City-legoista isomman rakennelman, tyttärelle Barbi-juttu -tarkemmin en ole keksinyt mikä niistä -mutta kertoi tarvitsevansa barbeja ja tarvikkeita. Isännälle toivoisin voivani hankkia kellunta/pilkkihaalarin, hyvälaatuisen. Koko voi olla ongelma, se on iso mies. Kummilapsellemme haluaisin ostaa vaatetta, koska leluista tietävät vanhemmat itse parhaiten ja en tahdo lisätä krääsätaakkaa. Sisarelleni ja veljeni sakille ostan jotain sievää lisää sisustukseen. Muut osaavat olla ilman ja minä itsekin.
 
koppis
Alkuperäinen kirjoittaja jarna:
Suunnilleen kaikki ostettu.Miehelle Kalevala Korun isännän kirves-riipus , neule, t-paita .2 boxerit ja sukat, hiusten suojasuihke.

Pojalle Simpson-sukat ja -paita, Legoja, Geomac-pakkaus

Tytölle My Pets-salkku, Geomac-pakkaus, baby Brattz twins ja pukujuhla-Bratz,pikkupöksyjä

Vauvalle pari lelua

Isoille lapsille yhteinen lautapeli

Ystävälle eko-shampoota,Weledan kasvovoidetta ja luomu-kahvisuklaata.

Parille ystävälle vielä paketit puuttuu.


Mistä löysit isännän kirves -korun? En löytänyt ainakaan Kalevala korun sivuilta sellaista.
 
koppis
Alkuperäinen kirjoittaja tonttuli:
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Alkuperäinen kirjoittaja tonttuli:
;)
Ei sillä että odottaisin innolla joulua...........
Ajattelin kohtapuoliin tilata Anttilasta tytölle Muumitalon ja miehelle kaukoputken ( vaikka maksaaki paljon mut onneks saa osamaksulla..). Taidan aloittaa kerranki ajoissa lahjojen haalimisen kun aina menee ihan viime tippaan :)
Huhuu! Ootko tonttuli vielä täällä? Paljonko muumitalolla on hinta nettianttilassa?
Näyttäis olevan 69e..Mut kattelin että oliskohan ollut ellos tms niin oli hinta 59e.

Kiitos! On aika kallis. Kärkkäisellä (ainakin Oulu ja Ylivieska) hinta on vain 54,90. En tosin pääse kyseisiin paikkoihin ennen joulua.
 
Suurin osa on jo hankittu. Saan kohta perheelisäystä, eikä ole kiinnostusta mennä pienen vauvan kanssa mihinkään jouluostosrymäkkään... Lisäksi tuli edullisemmaksi hankkia lahjat syksyn alesta!!! Nm: pennin venyttäjä ;) :D
 
WTF
meil on tiedos "köyhä" joulu... ostettiin asunto ja ei tietty ole varaa ostella lahjoja ku ennen. mut omat lapset (4kpl) saa lahjoja, mut muille ei ostella "pilvinpimein"... muutenkin koko joulusta on menny maku, ku siit on tullu enemmän kaupallinen. paitsi saihan jeesuskin lahjoja,mut ei varmaan hirveesti :saint:

joo siis lapset saa kukin n. 50? lahjoja ja miehelle en vissii osta mitään, annan sitte aattoyönä :LOL: . omille vanhemille jotain pientä ja miehen vanhemmat aiheuttavat hel**tillisen ressin... toki luulis heidän ymmärtävän et ku on otettu lainaa ni ei eka tuu mielee ostaa muille kaiken maailman hömppää, vaan et senki rahan sijoittaa ennemmi omalle perheelle??? vanhempien lasten kummit saa kalevala joulukoristeen ja pienemmät maalaavat taulut. siinä ne sitte oli... ja olen laskenu et rahaa menee väkisin 500? :headwall: :headwall: :headwall: :headwall: :headwall:
 
WTF
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja koppis:
Kiitos! On aika kallis. Kärkkäisellä (ainakin Oulu ja Ylivieska) hinta on vain 54,90. En tosin pääse kyseisiin paikkoihin ennen joulua.
Kärkkäiseltä voi tilata myös netistä. =)
Voiko!!! Jipii, heti katsomaan...
Voi pettymys, ei ollut muumitaloa!

kärkkäinen on ihana paikka!!! olen tilannut sieltä vaikka mitä, ennen postimyyntiä ja siellä on kerrassaan mahtavaa palvelua!!! käytän ylivieskan kärkkäistä!!!
 

Yhteistyössä