Jokos on joululahjoja ostettu?

  • Viestiketjun aloittaja tonttuli
  • Ensimmäinen viesti
tonttuli
;)
Ei sillä että odottaisin innolla joulua...........
Ajattelin kohtapuoliin tilata Anttilasta tytölle Muumitalon ja miehelle kaukoputken ( vaikka maksaaki paljon mut onneks saa osamaksulla..). Taidan aloittaa kerranki ajoissa lahjojen haalimisen kun aina menee ihan viime tippaan :)
 
Juu, sukulais- ja ystäväperheiden lapsille tilasin me&I-vaatteita ison paketillisen, ja silti muutama jäi vielä ilman lahjaa :D joten yhden päivän otan tuossa ensi kuussa varmaannkin, ja lähden miehen kanssa ostoksille =) omat lapset saavat kirjat, yöpaidat ja sitten yhden isomman toivomansa lelun =)
 
Lapselle on "romut" ostettu ja muutapa en hänelle ostakkaan. Miehelle en osta yhtään mitään kun se ei kuitenkaan muista tänäkään jouluna ostaa mitään tai muutenkaan muistaa niin olkoot. Yhdelle kummilapselle ole ostanut ja kahdelle laitan rahaa kun ei kuitenkaan halua muuta. Sit väserrän lahjakoreja joihin laitan viiniä, suklaata ja jotain muuta pientä joten kyllä mulla taitaa aika ookoo tilanne olla
 
On tullut ostettua lapsille sellainen 4 dvd muumi paketti, sit piirrustus juttuja, vielä aion hankkia legoja ja jotain vaatetta ja tietty suklaatakin. Synttäritkin on joulukuussa ja sinne ois tarkoitus ostaa noille puokkiin muumitalo. :)
 
Vieras
Joululahjoja osamaksulla?
No, kukin tavallaan.

Pojalle ostettu kirja ja muovailuvahasetti. Tänään tilasin kauko-ohjattavan Salama Mgqueenin. Sitten vielä legoja ja pari autot leffan pikkuautoa.
Miehelle en osta mitään, kun ostetaan yhteiseksi uusi digikamera.

Sitten vielä muille vino pino lahjoja, onneksi on jo tiedossa että mitä.
 
Olen ostanu jo aikas paljon. Aina, kun käyn isommissa kaupungeissa, missä on valinnan varaa enemmän ja mieleistä sattuu löytymään, niin ostan.

Ja olen jo antanutkin osan joululahjoista, sillä kun olen nähnyt kauempana asuvia ystäviäni, olen heille jo paketit antanut. Ei tartte sitten joulukuun puolivälissä seisoskella kylän ainoassa postissa ja odotella hiki hatussa omaa vuoroaan, milloin pääsee postittamaan kasan paketteja =)
 
vieras
pari pienempää on habkittu. en jaksa niitä viikko tolkulla säilytellä kaapeissa tilaa viemässä, siksi hankin vasta viime tipassa lahjat ja saan antaa ne lähes samantien jakoon sukulaisille sun muille.
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:
Miehelle en osta yhtään mitään kun se ei kuitenkaan muista tänäkään jouluna ostaa mitään tai muutenkaan muistaa niin olkoot.
Silmä silmästä ja lahja lahjasta?
Mä ainakin annan lahjoja antamisen ilosta, enkä vastalahjan toivosta.

Kirjoja olen netistä tilannut, joulua silmällä pitäen.
Mä rakastan antamista, sen ei ole väliksi, vaikken itse saisi yhtään lahjaa.

 
Gluteus maximus
kummipojalle on jo lahja. Kun ei kerta kutsuttu syntymäpäiville niin annan sitten syntymäpäivälahjan joululahjaksi. Omille en osta mitään, kun saavat niin paljon sukulaisilta ja ovat niin pieniä, että eivät lahjoista paljon välitä. Ehkä miehen kanssa ostetaan joku iso yhteinen kiva. Ei olla niin pitkälle mietitty.
 

Yhteistyössä