Aikamoinen puutarha

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Olenkohan se vain minä, kun aiemmin ajattelin, että tämä Puutarha on semmoinen rauhan tyyssija. Aiemmin tulin tänne suojaan Vauvan ketjusta, mutta nykyisin harvemmin, kun täältä lyö silmille sitä sun tätä. Onko se tuo komposti sitten, kun tekee tämän, en tiedä.. Ja AASI näemmä olen.
 
vierailija
Olenkohan se vain minä, kun aiemmin ajattelin, että tämä Puutarha on semmoinen rauhan tyyssija. Aiemmin tulin tänne suojaan Vauvan ketjusta, mutta nykyisin harvemmin, kun täältä lyö silmille sitä sun tätä. Onko se tuo komposti sitten, kun tekee tämän, en tiedä.. Ja AASI näemmä olen.
Samat fiilikset myös täällä, paitsi mulla vaan vesihiisi sihisee hississä.
 
vierailija
Olenkohan se vain minä, kun aiemmin ajattelin, että tämä Puutarha on semmoinen rauhan tyyssija. Aiemmin tulin tänne suojaan Vauvan ketjusta, mutta nykyisin harvemmin, kun täältä lyö silmille sitä sun tätä. Onko se tuo komposti sitten, kun tekee tämän, en tiedä.. Ja AASI näemmä olen.
On pari vähän uudempaa trolliaihetta, joilla trollit saavat usein paremmin reaktiota täältä kuin Vauvalta. :/
 
vierailija
Olenkohan se vain minä, kun aiemmin ajattelin, että tämä Puutarha on semmoinen rauhan tyyssija. Aiemmin tulin tänne suojaan Vauvan ketjusta, mutta nykyisin harvemmin, kun täältä lyö silmille sitä sun tätä. Onko se tuo komposti sitten, kun tekee tämän, en tiedä.. Ja AASI näemmä olen.
Tosin täällä tää hitaampi tahti hieman suojelee ketjua, joten pahimmat trollit ei viihdy täällä, mutta toki Aidolta ei suojele mikään. Ja löytäähän tännekin tietenkin välillä muutkin pahanilman linnut. Alkuaikojen rauhaa voi vain muistella kaiholla, mutta sanoisin silti, että onhan tämä kuitenkin rauhallisempi paikka vauvaan verrattuna.
 
vierailija
Kolmas paikalla olija ilmoittautuu. Eli ne kuuluisat ainakin kolme löytyy myös tänään. Katselen tuleeko Ebulta harkkojen jälkeen mitään lisäinfoa Juustosta ja sitten yritän nukkua vähän.
 
vierailija
Ihanaa että tsemppiviestit on tavoittanut Kärpän 💚 toivottavasti valtava rakkauden määrä edes vähän lohduttaa.

Ja voipi itse asiassa olla että se jopa hieman huokaisee helpotuksesta että pääsi tuosta lössistä eroon.
 
vierailija
Joo siis aivan hirveä päivä ollut kyllä. Mutta nautadom on paras, se on tullut eilen ja tänään taas todettua
Luen suu auki näitä viestejä täällä ja yritän päästä kärryille kaikesta. Ehkä siunaus, että olin koko päivän aika hyvin poissa Internetistä eikä ollut mitään tietoa mistään. Siis ihana huomata, että järkeviäkin ihmisiä mahtuu vielä tähän fandomiin (nimettömiä ja nimimerkillisiä), mutta en nyt halunnut sitä tällä tavalla todeta. Tuntuu ihan pahalta unelta. Voisiko nyt oikeasti joku herättää, niin huomaisin olevani vuodessa 2023 ja jännittäväni finaalia ja sitä, kuinka Kärtsän käy ja voiko hän todella voittaa Loreenin ja miten käy ihanasti alkaneen ystävyyden suhteen slovenialaisen hurmurin kanssa?
 
vierailija
Mun piti mennä nukkumaan, mutta luin redditistä, että Juustoa koskevan päätöksen pitää tulla ennen harkkojen loppua, koska muu maailma saa alkaa äänestää jo pian! Tai sitten EBUn pitää siirtää äänestyksen alkamisen ajankohtaa.

T. Neljäs
 
vierailija
Kolmas paikalla olija ilmoittautuu. Eli ne kuuluisat ainakin kolme löytyy myös tänään. Katselen tuleeko Ebulta harkkojen jälkeen mitään lisäinfoa Juustosta ja sitten yritän nukkua vähän.
Hollannin mediassa oli juttu, jossa kerrotaan, että Ruotsin poliisi tutkii incidentiä, on kuulustellut asianosaisia ja selvittää onko kyseessä rikos. Varmaan sen takia asiasta ei ole juuri tihkunut lisätietoa ulospäin, kun tutkimukset on kesken.
 

Yhteistyössä