Hakutulokset

  1. oli karkki

    Jos miehestä ei kuulu kolmeen päivään mitään

    mulle tulee vaan mieleen, että ehkä mies on ollut kiireinen?
  2. oli karkki

    PMMP, tykkäätkö?

    tykkään tosi tosi paljon, ja edellinen levy (veden varaan) oli aivan loistava. myös rakkaalleni on munmielestä hyvä, sanotuksiltaan ainakin. jotenkin se tuo sen rakkauden arkisen, jopa raadollisen puolen esille. uusi levy muutne on jäänyt hiukan pliisuksi. en tykkään olenkaan siitä biisistä...
  3. oli karkki

    katsotaanko taas, mitä muistetaan toisista palstaajista!

    damn! olen harrastanut yhdentoista kanssa! no aina ei voi voittaa, lutka mikä lutka.. aiheseen: tytsi: tanssii ja teki itselleen sambamekon, tuntee polyamorisia henkilöitä mummeliisa: suurperheellinen, onnellisen oloinen ihminen littledeath:kärsinyt jostain mt ongelmista? venakko...
  4. oli karkki

    Onko ystävilläsi samankaltainen poliittinen suuntaus kuin sinulla?

    Poliittinen kanta ei mulle varsinaisesti ole keskeinen asia ystävyydessä, mutta arvot ovat. ja arvot liittyvät politiikkan, esimerkiksi rasistin ystävä mun olis vaikea olla. Itse olen jonkin sortin vihervasemmistolainen, ja politiikka on mulle tärkeää. Lähimmät ystävät taitavat olla...
  5. oli karkki

    miten saada itsensä psyykkisesti rentoutumaan?

    itse käyn kävelyllä, joogaan, liikun ja valokuvaan. ongelma on vaan se että burnouttinen ja suorituskeskeinen mieleni stressaa nykyään tollasestakin tekemisestä, ni ei se sit paljoa rentouta.
  6. oli karkki

    Mistä kaikesta olette valittaneet naapureillenne/tekisi mielenne valittaa?

    Olen kerran valittanut sähkökitaran äänekkäästä soitosta n 12 aikaan yöllä. olisi edes soittanut hyvin ni olisin saattanut kestää vaikka aamulla täytyy herätä. sama naapuri pitää nykyään myös yön yli jatkuvasti juhlia, ja seinien läpi kuuluu kännistä juttelua ja naurua ja räkätystä ja sitä...
  7. oli karkki

    Esittäydyitkö kun tulit palstalle?

    En ole esittäytynyt, enkä ole ajatellu että pitäis. :) tosin en myöskään palstaile paljoa, esittäytyisin varmasti jos tää olisi elämäni pääsisältö.
  8. oli karkki

    Kaksi palstailijaa, ketkä haluaisit tavata - ja miksi?

    haluisin tavata sen rasistilinkittäjän, olis kiva nähdä milainen elämäänsä pettyny avohoitopotilas siellä on takana. palstailen niin vähän, ettei mulla oikein ole suurempaa sidettä kehenkään :/
  9. oli karkki

    Kolmen kimppa?

    toisilla suhde kaatuisi kimppakivaan, eikä sitä silloin tehdä. toisilla ei. pettäminen on toisaalta paljon muutakin kuin seksiä se on yhdessä sovitun rikkomista ja luottamuksen pettämistä. mun mielestä kimppakiva ja pettäminen on lähtökohtaisesti eri asioita, vaikka molemmissa harrastetaan seksiä.
  10. oli karkki

    Naisten miesmaku on kyllä ihmetyksen aihe...

    no kokoomuslaisuus on mun mielestä henk koht vähän arvosteltavaa :D no ei, en vaan itse ole oikealla tai kokoomuslainen arvoiltani. sittenkun kakkonen tulee tänne puhumaan suhteestaan naisiin ja kunnioituksestaan tai kunniouttamattomuudestaan niin katotaan uudelleen. Toistaiseksi oon saanu vaan...
  11. oli karkki

    tällä naisella on täydellinen kroppa

    Tää on kyl taas vähän offtopic (miten ihmeessä en osaa tänään keskustella aiheesta!) Uskoisin kyllä että miesten "ulkonäkövaatimukset" on joustavampia kuin naisten. Tosin nekin on kiristymään päin, ja myös miesten kokemat paineet ulkonäöstään ovat kaiketi lisääntyneet. tämä nyt ei ole ihan paras...
  12. oli karkki

    tällä naisella on täydellinen kroppa

    Aijaa, no selitin sit päin honkia, sori :)
  13. oli karkki

    tällä naisella on täydellinen kroppa

    Niin se olikin lähinnä sivujuonne, eikä siitä pitänyt alkaa vääntämään, huoh Ajattelin lähinnä asian niin että kukin ihminen toivottavasti pitää itse itseään sen verran haluttavana /kauniina tms, ettei hingu toistenlaisen vartalon perään. Itsestään ja omasta ulkonäöstään kuitenkin aina...
  14. oli karkki

    tällä naisella on täydellinen kroppa

    No en minä päätä mistä muut ihmiset pitävät, päätän sen mistä itse pidän :) Pidän omasta kropastani, en usko että vaihtaiisn sitä muun mallisiin kroppiin. Tosin tämä ei estä pitämää toisenkin mallisista vartaloista, ja onhan se kuvan nainen tosi hot.
  15. oli karkki

    tällä naisella on täydellinen kroppa

    No en minä kiellä miehiä pitämästä siitä mistä pitävät, toiset tykkää muhkummasta, ja toiset ei :D Siitä vaan. Tarkotin enemmän sitä että ITSE pyrin pitämään omasta vartalostani eniten sellaisena kuin se on, ilman että pidän itseäni kuikelona. (kiitti kaunis ilmaisu)
  16. oli karkki

    tällä naisella on täydellinen kroppa

    tykkään muuten, mut kuva on melko photoshopattu. mallin vartalo ei kyllä lainkaan ole kuten omani, itse olin 180 pitkä ja painan 69, tissit on sitä a kuppia. Enkä suostu pitämään tiimalasivartaloisia tai isotissisiä itseäni haluttavampana. komppaan myös niitä keskustelijoita jotka kiinnitti...
  17. oli karkki

    Paras ja kamalin ilmaisu seksille?

    paras on "harrastaa seksiä" kamalimpia on sit kaikki tyyliin nussia, hässiä, nusauttaa, heiluttaa peittoa ja mitä niitä nyt on. kaveri puhuoi kerran seksistä käyttäen ilmaisua halia alasti. en oo vielä ihan varma et tykkäänkö vai en.
  18. oli karkki

    Taloyhtiön pesukoneesta, mitä mieltä..

    noh, ei mua ärsyttäisi jos pyykit laitetaan koriin, pöydälle tai muuhun puhtaaseen paikkaan. tekisin nin itsekin jos olisin tullut pyykkitupaan laittamaan pyykkejä kun toisen kone on jo loppunut, kilttiä se vaan on. sitä en kyllä ymmärrä, että lattialle laitetaan toisen pyykkejä. itse olin...
  19. oli karkki

    Näkyykö suomipelit ilmaiseksi jostain? katsomosta tmv?

    aa okei, mut ihan lain mukaanki suomen pelit on ilmaiseksi näytettävä, samoin finaalit, ja kai jopa semifinaalit.

Yhteistyössä