PMMP, tykkäätkö?

  • Viestiketjun aloittaja uusi löytö
  • Ensimmäinen viesti
uusi löytö
Mä en ennen voinut sietää, mutta nykyisin niillä on ihan useampiakin kivoja kipaleita ja niiden myötä tullut vanhempiakin kuunneltua. Sieltäkin on alkanut löytymään jotain :)
 
"vieras"
Tykkään ja oon aina tykännyt :) Uusin albumi oli kyllä pettymys, osa biiseistä oli pliisuja, joku jopa huono (esim. just se rakkaalleni). Tuntuu et tältä levyltä puuttui se jokin mistä oon aiemmassa tuotannossa pitänyt.
 
tykkään tosi tosi paljon, ja edellinen levy (veden varaan) oli aivan loistava. myös rakkaalleni on munmielestä hyvä, sanotuksiltaan ainakin. jotenkin se tuo sen rakkauden arkisen, jopa raadollisen puolen esille.

uusi levy muutne on jäänyt hiukan pliisuksi. en tykkään olenkaan siitä biisistä missä mariska räppä mukana, enkä myöskään oikeastaan muista kuin Rakkaalleni, Kevään Valo, ja korkeasaari. se muu levy on aika plääh. samoin pmmpn eka levy oli sellasta rääkymistä.
 
me likes!
Omia suosikkibiisejä levyittäin:

Kuulkaas enot: Niina, Kesä-95, Poika
Kovemmat kädet: Kovemmat kädet, Matoja, Olkaa yksin ja juoskaa karkuun, Salla tahtoo siivet
Leskiäidin tyttäret: Joku raja, Kesäkaverit, Päät soittaa, Kohkausrock (PMMP:n paras levy ja Kohkausrock paras biisi!)
Veden varaan: Pariterapiaa, Merimiehen vaimo
Raukkaudesta: Korkeasaari, Koko show, Jeesus ei tule oletko valmis, Rakkaalleni, Tytöt.

Ja Puuhevonen-lastenlevy on yksi harvoista ensiluokkaisesti toteutetuista suomenkielisistä lastenlevyistä. Tälle toivoisin jatkoa, koska ihania lastenlauluja olisi vaikka kuinka :)
 

Yhteistyössä