Naisten miesmaku on kyllä ihmetyksen aihe...

  • Viestiketjun aloittaja Judge_Dredd
  • Ensimmäinen viesti
"oli karkki"
[QUOTE="ap";26305768]No tarkempaa tietoa sitten, ulkonäköä ny en osaa kuvailla

1) Luonteeltaan päämäärätietoinen, reilu ja rento. Siis asiat hoidetaan rennosti, mutta kunnolla. Äänestää Kokoomusta. Ihan sosiaalinen tapaus, tosin kestää joskus hetken tuntemattomien kanssa.

2) Flegu, mutta ei missään nimessä tyhmä. Lukenu kaikennäköistä, ehkä aika "turhaakin". Fiksu siis sinällään, mut ei mitään päämäärätietosuutta. Lukiolaisena-20v äänestänyt Kokoomusta, mutta kun on valunut luuseriksi niin äänestääkin nyt vihreitä. Kertoo aika paljon.[/QUOTE]

reps, eka meinasin ottaa ykkösen mut tää ratkasi, kakkonen siis :D
 
"ap"
kuullostaa ihan siltä että olisit kateellinen.. Ja tiesitkö että hyvä työ ja iso palkkapussi ei ole kaikille se elämän tärkein sisältö...
Mä voin olla tolle tyypille kateellinen jostain, voin jopa sen myöntää. Olen kateellinen millainen übersupliikki se osaa olla. Ja miten hyvät jutut, ainakin joidenkin naisten mielestä (ei kaikkien) sillä on.

Mut mä en oikeesti ole kateellinen sille siitä, että se joutuu vääntämään varastopätkäduunia. Ja se on kyllä itte sanonut, että "olishan sitä 18v hakenut köyttä jos ois nähnyt että tämmöstä paskaa 28v vääntää, mut eiköhän tästä vielä ylös päästä."

ELi ei kaveri tosiaan haluis tommosessa tilanteessa elää. Hyvä työ ja iso palkkapussi on AINA parempi kuin paska työ ja paska palkka. Turha ny perusasioista vääntää. Se on sitten eri jos joku uhraa töilleen kaiken, että onko se sitten hyvä... mut mun mielestä se ei oo mielekästä että älykäs "akateemistasoinen" ihminen vääntää varastoduunissa.
 
[QUOTE="ap";26305901]Mul on semmonen tunne, että moni mies on oikeesti aika kokoomuslainen, mutta vihermeininki vetoo naisiin. Ja emmäkään mikään vihreiden juttujen vastustaja oo. Kokoomuksella on noi jutut mukana, ei oo pelkkä yhden asian liike. Itteasiassa omassa duunissa edesautan sitä, et energiaa yms. säästyisi.

No ei tosta ny sen enempää. Kunhan vaan tajuut, että en oo mikään ökymeiningin kannattaja. [/QUOTE]

Mulla on semmonen tunne, että jos mua jututtamaan tuleva mies alkaisi ensimmäisten joukossa avautua puoluekannastaan pitäen sitä pariutumisen, pelkän parittelun tai minkäänlaisen tuttavuuden kannalta merkityksellisenä asiana, niin jäis se juttu mun osalta siihen.

Pitäkää palikkana vaan, mutta mä en ole niin innostunut politiikasta, että olisin ensitreffeillä kiinnostunut siitä, miknä puolueen jäsenkirja löytyy miehen yöpöydän laatikosta.
Enemmänkin niin, että jos on puusilmäisesti yhden puolueen kannattaja, niin se on mun mielestä vähän suppeaa.
 
kaikki energia näyttää kuluvan ykkösen työperäisen kunnianhimon ja kokoomuslaisuuden arvosteluun

eikö ketään haittaa kunnioituksen puute ja naisten huono kohtelu kakkosella?
no kokoomuslaisuus on mun mielestä henk koht vähän arvosteltavaa :D no ei, en vaan itse ole oikealla tai kokoomuslainen arvoiltani. sittenkun kakkonen tulee tänne puhumaan suhteestaan naisiin ja kunnioituksestaan tai kunniouttamattomuudestaan niin katotaan uudelleen. Toistaiseksi oon saanu vaan ykkösen tulkintoja kakkosesta.
 
"ap"
Mulla on semmonen tunne, että jos mua jututtamaan tuleva mies alkaisi ensimmäisten joukossa avautua puoluekannastaan pitäen sitä pariutumisen, pelkän parittelun tai minkäänlaisen tuttavuuden kannalta merkityksellisenä asiana, niin jäis se juttu mun osalta siihen.

Pitäkää palikkana vaan, mutta mä en ole niin innostunut politiikasta, että olisin ensitreffeillä kiinnostunut siitä, miknä puolueen jäsenkirja löytyy miehen yöpöydän laatikosta.
Enemmänkin niin, että jos on puusilmäisesti yhden puolueen kannattaja, niin se on mun mielestä vähän suppeaa.
No en todellakaan jauhais tommosista. Ja ei mulla oo mitään Kokoomuksen jäsenkirjaa ja enkä mitenkään aattele että naisen pitäis äänestää Kokoomusta tms. Ja tietenkin toi "paritumisjuttu" oli vaan heitto. Emmä ny kiiluvasilmäsenä oo tuolla vaimoo hakemassa vaan rennolla meiningillä silmät auki.
 
"Mila"
no kokoomuslaisuus on mun mielestä henk koht vähän arvosteltavaa :D no ei, en vaan itse ole oikealla tai kokoomuslainen arvoiltani. sittenkun kakkonen tulee tänne puhumaan suhteestaan naisiin ja kunnioituksestaan tai kunniouttamattomuudestaan niin katotaan uudelleen. Toistaiseksi oon saanu vaan ykkösen tulkintoja kakkosesta.
Emmä usko että se kakkonen tulee tänne mammapalstalle uikuttamaan naisten huonosta miesmausta. Mä luulen, että sillä on parempaa tekemistä :) Alkoi heti kiinnostaa tää kakkostapaus, ykkönen ei alkuunkaan. Tunnen muutaman miehen molemmista kategorioista ja kun lukee rivien välistä, niin ei epäilystäkään: kakkonen on varmaan mahtava tyyppi, jolla tosin saattaa olla pari asiaa elämässään vähän hakusessa, mutta kenties hän vielä itsensä löytää.

Ykkönen onkin sitten löytänyt itsensä jo 16-vuotiaana ja pysyy samassa ikuisesti... Oi kuinka kiinnostavaa...
 
[QUOTE="ap";26305954]... mut mun mielestä se ei oo mielekästä että älykäs "akateemistasoinen" ihminen vääntää varastoduunissa.[/QUOTE]

Työhommissa tarvitaan muutakin kuin älykkyyttä. Tarvitaan sosiaalisia kykyjä, sitkeyttä, joustamista, pitkäjännitteisyyttä.

On ihan oikein, että henkilö jolta monet vaadittavat ominaisuudet puuttuvat, tekee varastoduunia.
 
hoi aapee
Muista aapee se, että nainen rakastuu korvillaan, eli kunhan suollat naisen korviin sellaista tekstiä mistä hän tykkää, totuuden kanssa sillä ei tarvitse olla mitään tekemistä, niin voit olla varma että naisia riittää joka sormelle.
 
"vieras"
[QUOTE="Mila";26306017] kakkonen on varmaan mahtava tyyppi, jolla tosin saattaa olla pari asiaa elämässään vähän hakusessa, mutta kenties hän vielä itsensä löytää.[/QUOTE]

Näitä paria asiaa tuleva vaimo sitten yrittää parantaa kakkosessa. Näitä pikkuvaimokkeiden purkauksiahan palsta on täynnä.:D
 
"Mila"
[QUOTE="vieras";26306073]Ottaisin sen, kumpi sais minut nauramaan, ulkoisista seikoista viis :)[/QUOTE]

Veikkaan, että kakkonen veisi tässä voiton 6-0. Tosin ykkönen on saanut minut nauramaan tänään, mutta vähän väärällä tavalla.
 
  • Tykkää
Reactions: Heartless Bitch
mmmm..
Kyllä mä voisin ton ykkösen ottaa... Jos siis ei ole liian tärkeilevä ja semmonen aivan liian tosikko mies... Sehän kuullostaa vähän mun nyk. mieheltä... Onneksi meillä mä oon se joka ottaa elämän vähän rennommin ja hassuttelee, niin ajan kanssa mun mieskin on "oppinut" sellaiseksi! ;)
Mä vaan jouduin aikoinaan iskemään sen baarista, kun eihän se olisi mulle tullut mitään puhumaan...

Että ällös huoli ap! Meitä on niin moneksi!!!!
 
"ninni"
Aloittajan tapa kuvailla miestä numero 2 kertoo hänestä aika paljon, eikä todellakaan mitään positiivista. Tuo poliittinen näkökulma asiaan on viimeinen pisara. Aikamoinen "turn-off" pitää itseään pärjäävänä, oikeassa olevana kokoomuslaisena ja laittaa kaikkia muita puolueita äänestävät luusereiden kastiin. Miehellä numero 1 ei ole minkäänlaista "sydämen sivistystä", mikä ainakin itselleni on paljon tärkeämpää kuin kirjoista opiskeltu sivistys. Numero 1 vaikuttaa kapeakatseiselta ja empatiakyvyttömältä tyypiltä = me no like.
 
"huoh"
[QUOTE="ap";26305847]No oommä sen saunassa nähny yksis bileissä. Kauheen erikoista sen pitäs olla.[/QUOTE]Jokainen mies tietää ettei siitä voi päätellä minkä kokoinen taikasauva on touhukunnossa. Vai stondikset päälläkö saunassa poitsuporukassa olitte?
 
"lähettäjä"
Itse olen tyyppi nro. 1 kanssa parisuhteessa ollut kauan enkä ymmärrä naisia joita kiehtoo tuo tyyppi nro. 2, mutta makunsa kullakin.

Teetkö millaisen ensivaikutelman? Sehän se ratkaisee paljon. Jos olet itseäsi täynnä kun olet saavuttanut elämässäsi niin paljon, niin se ei kyllä ole mikään houkutin. Tottakai omista saavutuksistaan saa olla ylpeä, mutta nöyryys on myös hyvästä. Ehkä tuo tyyppi nro. 2 ei niin sitten tuo sitä esille mitä työksensä tekee ja paljonko on kouluja käynyt jne...?

Mutta naisia vaivaa aivan selvästi jokin, itse tunnen jopa sellaisen tyypin joka ei pysty seurustelemaan miehen kanssa jolla on senttiäkään "ylimääräistä" vyötäröllä, ei vaikka olisi luonteeltaan kuinka mahtava tahansa. Ja tämä nainen ei itse kyllä ole mikään prinsessa. :/
 
tjaah
Valitettavasti kakkonen kuulostaa paljon paremmalta. Ehkä olen sitten päästäni vialla oleva nykynainen :) MUtta syyt...

Pituus painosuhde kakkosella parempi. Ykkönen kuulostaa enemmän laihalta kuin urheilulliselta. Ulkonäkö tosin on sivuseikka. Se, mikä ykkösessä todellisuudessa mättää, on helppous. Naisetkin kai kaipaavat haasteita....
 
tjaah
kaikki energia näyttää kuluvan ykkösen työperäisen kunnianhimon ja kokoomuslaisuuden arvosteluun

eikö ketään haittaa kunnioituksen puute ja naisten huono kohtelu kakkosella?
No, parempi naisten kuinnioituksen puute, kuin että katsoo alaspäin lähes kaikkia muita kuin itseään, kuten kokoomuslaisilla tapana on. Sitä paitsi itseeni kohdistuvaa arvostelua naisena siedän, mutta yleistä suppeakatseisuutta ja mustavalkoisuutta en.
 
No, parempi naisten kuinnioituksen puute, kuin että katsoo alaspäin lähes kaikkia muita kuin itseään, kuten kokoomuslaisilla tapana on. Sitä paitsi itseeni kohdistuvaa arvostelua naisena siedän, mutta yleistä suppeakatseisuutta ja mustavalkoisuutta en.
Noh noh, eivät kaikki kokoomuslaiset katso muita alakanttiin. Ap:n kohdalla ongelma minusta on muualla, kuin puoluekannassa. Enemmän juurikin siinä, että arvioi muita luusereiksi yms.

Kun ihminen on tyytyväinen itseensä ja valintoihinsa, ei tarvitse alentaa muita.
 
tjaah
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26306294:
Noh noh, eivät kaikki kokoomuslaiset katso muita alakanttiin. Ap:n kohdalla ongelma minusta on muualla, kuin puoluekannassa. Enemmän juurikin siinä, että arvioi muita luusereiksi yms.

Kun ihminen on tyytyväinen itseensä ja valintoihinsa, ei tarvitse alentaa muita.
No joo... Turhan rankka yleistys :D Mutta pointin kuitenkin tein selväksi :)
 
Kepsis
On se kyllä kauhean ikävää että ihmisillä on ihan omat kriteerit puolison tai panon haussa, olisihan se hienoa jos koulutus ja työpaikka takaisi menestyksen markkinoilla, olisi varmaan monella enemmän motivaatiota opiskella sitten enemmän... :LOL:
 

Yhteistyössä