Naisten miesmaku on kyllä ihmetyksen aihe...

  • Viestiketjun aloittaja Judge_Dredd
  • Ensimmäinen viesti
On se kyllä kauhean ikävää että ihmisillä on ihan omat kriteerit puolison tai panon haussa, olisihan se hienoa jos koulutus ja työpaikka takaisi menestyksen markkinoilla, olisi varmaan monella enemmän motivaatiota opiskella sitten enemmän... :LOL:
Opintotukisysteemikin voitaisiin kokonaan lakkauttaa, kun palkkioksi tulisi pesää eikä
tuollainen avuton summa rahaa.
 
Kepsis
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26306353:
Opintotukisysteemikin voitaisiin kokonaan lakkauttaa, kun palkkioksi tulisi pesää eikä
tuollainen avuton summa rahaa.
Olisi eri "korvausasteet"... Pettinkiä kun saat kurssin vain läpi, hyvästä pesää ja kiitettävästä sitten kimppaseksiä. Mitä enemmän kiitettäviä sitä enemmän fetissejä mukaan halun mukaan.
 
"vieras"
Valitsisin sen kenen jutut naurattavat minua ja kenen seurassa on helppoa olla. Koulutuksella tai painolla/pituudella ei niin merkitystä vaan sillä että tyypin seurassa viihtyy.
 
"Jaa"
Oiskohan niin, että tapaus 1 on vähän myöhässä? Parhaimmat naiset on jo viety ja seurustelevat. Siksi tapaus 2 vaikuttaa suurelta hurmurilta, koska kevytkenkäisemmät naiset ovat jäljellä.
 
verew
onkos nämä kakkosen pokaamat naiset olleet hakemassa parisuhdetta vai pariutumista? Vaikka oletus onkin, että kaikki naiset kaipaa parisuhdetta, niin sehän ei ole totta, sitten on helpompi meidänkin pokata kakkosta, kun sen voi heittää käytön jälkeen menemään.

Mut jos parisuhdetta mielisin, niin ykkönen, jos muuta eroa ei olisi.
 
"tete"
Todennäköisesti ykkösellä on todella huonot jutut.

Vaikka kaikki elämän osa-alueet olisi hiottu täydellisyyksiin, mitä apua niistä on jos mahdollinen kumppani juoksee karkuun jo ennen kuin on niihin päässyt tutustumaan.

Itse olen jokaisen mieheni valinnut perusteilla kenen kanssa on kivaa ja kenessä on jotain maagista/mystistä, jotain mikä herättää uteliaisuuden ja on pakko jäädä selvittämään miehestä lisää.

Siinä kakkosmiehessä on vain sitä jotain,todennäköisesti on hauskempi sälli.
 
[QUOTE="vieras";26306452]Enpä yhtään enää ihmettele miksi palstalla vingutaan aviomiesten kusipäisyyttä: naisilla on geeneissä alttius rakastua renttuihin.[/QUOTE]

Ehkä niinkin, mutta minusta kusipäisyys ja renttuus eivät kulje käsikädessä. Minusta kusipäisyyttä on esim sellainen, että pitää muita luusereina heidän työpaikkojensa perusteella, esim.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26306522:
Ehkä niinkin, mutta minusta kusipäisyys ja renttuus eivät kulje käsikädessä. Minusta kusipäisyyttä on esim sellainen, että pitää muita luusereina heidän työpaikkojensa perusteella, esim.
MOT
 
"ilo"
Mä tunnen menestyviä juristeja, jotka eivät äänestä Kokoomusta. :D

Että joo, ihan vaan turhuuteen tarttuen. Itse aiheeseehan toi mun kommentti ei liittynyt juuri lainkaan.
 
Rapala
[QUOTE="ilo";26306564]Mä tunnen menestyviä juristeja, jotka eivät äänestä Kokoomusta. :D

Että joo, ihan vaan turhuuteen tarttuen. Itse aiheeseehan toi mun kommentti ei liittynyt juuri lainkaan.[/QUOTE]

Niin mäkin. Ne on suomenruotsalaisia ja ne äänestää RKP:tä.
 
"Älämölö"
Mun mies oli aikoinaan yliopiston drop out. Ei löytänyt omaa alaa ja toisaalta hänellä oli kyllä monenmoisia ongelmia, osa juontui lapsuudesta, osa oli syntynyt sitten muuten. Hirveän fiksu hän oli silti ja sen hänestä kyllä aisti heti. Hän teki 30-vuotiaana juuri tuommoisia pätkähommia.

Rakastuin kuitenkin tähän mieheen ja aika pian asuimmekin saman katon alla. Nyt hän on 40v ja kahden lapseni isä. Hän on suorittanut korkeakoulututkinnon vanhemmalla iällä. Ihan unelmahommiin hän ei ole päässyt, mutta on kuitenkin suht. koht. tyytyväinen.

En koskaan ajatellut, että hän olisi luuseri. En tiedä tästä vertailukaksikosta kauhean tarkasti, mutta kuvailun perusteella ykköstapaus on kaikkea muuta kuin positiivinen tapaus.
 
Rapala
[QUOTE="ilo";26306759]Ovat äänestäneet Keskustaa ja Vihreitä. Usko tai älä.[/QUOTE]

No maalaisjuristeista monikin voi äänestää Keskustaa. Sama ihminen ei kyllä kovin usein äänestä toisissa vaaleissa Keskustaa ja toisissa Vihreitä. Kunnallisvaalit, pressanvaalit yms. selkeemmin henkilövaalit on sitten erikseen.

Toisaalta aika moni nykyään äänestää ihan sekundäärisiin syihin ja mielikuviin perustuen ("se on niin aito", "se ei oo homo", "se on homo"), joten eihän sitä tiedä. Uskoisin kumminkin, että yleensä juristeilla on keskivertotallaajaa parempi haju politiikasta.
 
"ilo"
No maalaisjuristeista monikin voi äänestää Keskustaa. Sama ihminen ei kyllä kovin usein äänestä toisissa vaaleissa Keskustaa ja toisissa Vihreitä. Kunnallisvaalit, pressanvaalit yms. selkeemmin henkilövaalit on sitten erikseen.

Toisaalta aika moni nykyään äänestää ihan sekundäärisiin syihin ja mielikuviin perustuen ("se on niin aito", "se ei oo homo", "se on homo"), joten eihän sitä tiedä. Uskoisin kumminkin, että yleensä juristeilla on keskivertotallaajaa parempi haju politiikasta.
Osalla on juuret maaseudulla, osalla ei. Näissä kaupunkilaisissa oli juurikin Vihreitä äänestäneitä, ne, joilla on juuret maaseudulla, äänestivät Keskustaa. Totta puhuen valmistun itsekin OTM:ksi vuoden kuluttua, enkä minäkään äänestä Kokoomusta. En ole koskaan äänestänyt (mikä varmaan omalla kohdallani selittyy pitkälti maalaisjuurillani). :D
 

Yhteistyössä