Naisten miesmaku on kyllä ihmetyksen aihe...

  • Viestiketjun aloittaja Judge_Dredd
  • Ensimmäinen viesti
"ap"
No tarkempaa tietoa sitten, ulkonäköä ny en osaa kuvailla

1) Luonteeltaan päämäärätietoinen, reilu ja rento. Siis asiat hoidetaan rennosti, mutta kunnolla. Äänestää Kokoomusta. Ihan sosiaalinen tapaus, tosin kestää joskus hetken tuntemattomien kanssa.

2) Flegu, mutta ei missään nimessä tyhmä. Lukenu kaikennäköistä, ehkä aika "turhaakin". Fiksu siis sinällään, mut ei mitään päämäärätietosuutta. Lukiolaisena-20v äänestänyt Kokoomusta, mutta kun on valunut luuseriksi niin äänestääkin nyt vihreitä. Kertoo aika paljon.
 
[QUOTE="ap";26305768]No tarkempaa tietoa sitten, ulkonäköä ny en osaa kuvailla

1) Luonteeltaan päämäärätietoinen, reilu ja rento. Siis asiat hoidetaan rennosti, mutta kunnolla. Äänestää Kokoomusta. Ihan sosiaalinen tapaus, tosin kestää joskus hetken tuntemattomien kanssa.

2) Flegu, mutta ei missään nimessä tyhmä. Lukenu kaikennäköistä, ehkä aika "turhaakin". Fiksu siis sinällään, mut ei mitään päämäärätietosuutta. Lukiolaisena-20v äänestänyt Kokoomusta, mutta kun on valunut luuseriksi niin äänestääkin nyt vihreitä. Kertoo aika paljon.[/QUOTE]

:xmas: Nyt loppuu sanat.
 
Kaksi miestä, kumman ottaisit:

Mies 1) 28v, korkeakoulututkinnon omaava kaveri, joka on oman alansa hommissa (IT) vakituisessa hyväpalkkasessa duunissa. Urheilullinen, mitat 182cm/78kg, huumorintajuinen. Pitää omista asioistaan huolta, mutta osaa vaihtaa viihteellekkin. Etsii naisseuraa vakavissaan ihan paritumistarkoituksessa.

Mies 2) 27v, yliopisto-opinnot keskeyttänyt tyyppi, joka vetää varastopätkäduunia siellä sun täällä. Vapaa-aika menee tietokoneella pelatessa tai sitten baareissa/bileissä surffaten, mitat 190/95, ylimääräistä piisaa, mut ei ny mikään läski kummiskaan. Ei ilmeisesti etsi parisuhdetta, mutta joka viikonlopulla tuntuu olevan kännisäätöä muijien kanssa.

Nii-in. Sitähän luulis, että tää mies 1 olis kovempi sana, mutta paskan marjat. Tää kakkostapaus vie "kaikki" naiset, vaikka kunnioittaa niitä nollan verran. Pelkkinä panopuina pitää, mutta se tuntuu naisiin vetoovan.

Mikä on nykynaisissa vikana?
kumpikaan ei natsaa, mikä on nykymiehissä vikana??
 
[QUOTE="ap";26305768]1) Luonteeltaan päämäärätietoinen, reilu ja rento. Siis asiat hoidetaan rennosti, mutta kunnolla. Äänestää Kokoomusta. Ihan sosiaalinen tapaus, tosin kestää joskus hetken tuntemattomien kanssa.[/QUOTE]

=Takakireä suorittaja, jonka tämänviikkoinen projekti on ihmetys siitä, miksi kaikin puolin onnettomampi kaveri skoraa kaikki naiset. Pyöräyttää asiat mielellään Excelin kautta, tai tekee ainakin listoja ranskalaisin viivoin.

[QUOTE="ap";26305768]2) Flegu, mutta ei missään nimessä tyhmä. Lukenu kaikennäköistä, ehkä aika "turhaakin". Fiksu siis sinällään, mut ei mitään päämäärätietosuutta. Lukiolaisena-20v äänestänyt Kokoomusta, mutta kun on valunut luuseriksi niin äänestääkin nyt vihreitä. Kertoo aika paljon.[/QUOTE]

=Monen alan nippelitietous on jalostunut hyväksi yleissivistykseksi, jota ryydittää joviaali olemus ja sopiva määrä "renttuutta". Ei ole umpimielinen murehtija, vaan pikemminkin hyvä ja kuunteleva keskustelija.

Ole hyvä, problem solved and case closed. :)
 
[QUOTE="ap";26305768]No tarkempaa tietoa sitten, ulkonäköä ny en osaa kuvailla

1) Luonteeltaan päämäärätietoinen, reilu ja rento. Siis asiat hoidetaan rennosti, mutta kunnolla. Äänestää Kokoomusta. Ihan sosiaalinen tapaus, tosin kestää joskus hetken tuntemattomien kanssa.

2) Flegu, mutta ei missään nimessä tyhmä. Lukenu kaikennäköistä, ehkä aika "turhaakin". Fiksu siis sinällään, mut ei mitään päämäärätietosuutta. Lukiolaisena-20v äänestänyt Kokoomusta, mutta kun on valunut luuseriksi niin äänestääkin nyt vihreitä. Kertoo aika paljon.[/QUOTE]

Tämä, ottaen huomioon että olet itse tuo 1), ei kyllä millään tasolla nostanut sinun pisteitäsi.


Ihan jo alkeeksi, minusta kertoo ihmisesta aika paljon sellainen, jos itseä täytyy kohottaa yrittämällä alentaa muita.
 
Viimeksi muokattu:
Jos etsisin miestä "pariutumistarkoituksessa", en tod.näk. huolisi kumpaakaan.

Jos taas en etsisi miestä missään mielessä, ja molemmat olisivat ns. tyrkyllä, tai jopa etsisin miestä hetken huviksi....
Tarttuisin siihen joka on hauskempi, ottaa maailman vastaan sellaisena kuin se on, vaikuttaa rennolta ja siltä että on sinut itsensä kanssa, eikä epätoivoisesti ole välttämättä etsimässä tai hakemassa yhtään mitään.
Tässä tapauksessa se varmaankin sitten olisi se kakkosena mainittu "luuseri" (pointsit siitä että yliopisto on kesken, jos se on kuitenkin sinne alkujaan päässyt niin ei kai se aivan aivoton idiootti voi olla?), eikä ensimmäisenä mainittu, takakireä täydellisyyden tavoittelija.
 
"ap"
Kyse ei oo siitä, ettenkö mä sais naisia. Taatusti saan ihan siinä missä tää tapaus kaksi. Mutta kuitenkin ihmetyttää, että tässä meidän yhteisessä tuttavapiirissä (siis emme ole mitään kavereita, tunnemme kavereiden kautta) hän vaikuttaa olevan naisten suuresti ihailema. Vaikee selittää, mutta jotenkin ihmeellisesti se menee.

Eikä tartte ottaa kaikkee kirjaimellisesti, toki mä vähän vedän mutkia suoriksi. Sitähän oli esim. toi Kokoomus-Vihree-juttu. Se vaan on niin, että mitä omaa tuttavapiirii kattoo, ni ne jokka pärjää äänestää Kokoomusta ja ne jokka ei, jotain muuta (vihreet, SDP, vasemmisto lähinnä).
 
[QUOTE="ap";26305814]Kyse ei oo siitä, ettenkö mä sais naisia. Taatusti saan ihan siinä missä tää tapaus kaksi. Mutta kuitenkin ihmetyttää, että tässä meidän yhteisessä tuttavapiirissä (siis emme ole mitään kavereita, tunnemme kavereiden kautta) hän vaikuttaa olevan naisten suuresti ihailema. Vaikee selittää, mutta jotenkin ihmeellisesti se menee.

Eikä tartte ottaa kaikkee kirjaimellisesti, toki mä vähän vedän mutkia suoriksi. Sitähän oli esim. toi Kokoomus-Vihree-juttu. Se vaan on niin, että mitä omaa tuttavapiirii kattoo, ni ne jokka pärjää äänestää Kokoomusta ja ne jokka ei, jotain muuta (vihreet, SDP, vasemmisto lähinnä).[/QUOTE]

Te olette tuttuja, mutta ette kavereita, ja silti osaat sanoa kummalla teistä (sinulla, tietenkin) on isompi elin? :confused:
 
[QUOTE="ap";26305814]Kyse ei oo siitä, ettenkö mä sais naisia. Taatusti saan ihan siinä missä tää tapaus kaksi. Mutta kuitenkin ihmetyttää, että tässä meidän yhteisessä tuttavapiirissä (siis emme ole mitään kavereita, tunnemme kavereiden kautta) hän vaikuttaa olevan naisten suuresti ihailema. Vaikee selittää, mutta jotenkin ihmeellisesti se menee.

Eikä tartte ottaa kaikkee kirjaimellisesti, toki mä vähän vedän mutkia suoriksi. Sitähän oli esim. toi Kokoomus-Vihree-juttu. Se vaan on niin, että mitä omaa tuttavapiirii kattoo, ni ne jokka pärjää äänestää Kokoomusta ja ne jokka ei, jotain muuta (vihreet, SDP, vasemmisto lähinnä).[/QUOTE]
Mitä pärjääminen sinulle tarkoittaa?
 
"ap"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26305825:
Te olette tuttuja, mutta ette kavereita, ja silti osaat sanoa kummalla teistä (sinulla, tietenkin) on isompi elin? :confused:
No oommä sen saunassa nähny yksis bileissä. Kauheen erikoista sen pitäs olla.
 
"ap"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26305826:
Mitä pärjääminen sinulle tarkoittaa?
No lähinnä sitä, että on hoitanut (tai on hoitamassa) opintojaan loppuun. Tää kaveri siis aloitti ensin lukemaan tietojenkäsittelytiedettä, mut siit ei tullu mitään. Sit siirtyi surffailemaan valtiotieteelliseen ja luki sitä sun tätä, lähinnä ei mitään. Tuet sitten kai loppu ja kaveri jätti opinnot.

Ei tässä pelkkä raha ratkase. Mut on se ny aika surkeeta, että sählää opintonsa ja sitten säätää varastopätkää paskapalkalla.
 
"vieras"
[QUOTE="ap";26305814]Kyse ei oo siitä, ettenkö mä sais naisia. Taatusti saan ihan siinä missä tää tapaus kaksi. Mutta kuitenkin ihmetyttää, että tässä meidän yhteisessä tuttavapiirissä (siis emme ole mitään kavereita, tunnemme kavereiden kautta) hän vaikuttaa olevan naisten suuresti ihailema. Vaikee selittää, mutta jotenkin ihmeellisesti se menee.

Eikä tartte ottaa kaikkee kirjaimellisesti, toki mä vähän vedän mutkia suoriksi. Sitähän oli esim. toi Kokoomus-Vihree-juttu. Se vaan on niin, että mitä omaa tuttavapiirii kattoo, ni ne jokka pärjää äänestää Kokoomusta ja ne jokka ei, jotain muuta (vihreet, SDP, vasemmisto lähinnä).[/QUOTE]

No, nyt kun vedit tähän politiikan mukaan, niin täytyy sanoa, että poliittisen kantasi vuoksi itse kiinnostuisin enemmän kakkosvaihtoehdosta.

t. yhden ammati itselleen jo hankkinut nykyinen yliopisto-opiskelija, joka pärjää elämässään, mutta äänestää silti vasemmistoa ;)
 
nnn
ap, olet hassu:).....ei naisia kiinnosta itseänsä pönkittävä mies...tai mun tuntemia naisia ainakaan. Ehkä noin yleisesti, toi 2 vaikuttaa naisten mielestä kiinnostavammalta, koska kuvauksen mukaan rennompi tyyppi. Itselleni vetoaisi paremmin tuo 2 jo ihan siksikin, että mielestäni kokoomusta äänestää omituiset ihmiset, sellaiset koti-uskonto-isänmaa-ihmiset. Että ihan tuo kokoomuslaisuuskin riittää:)
 
"ap"
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26305863:
Olet mies, etkä vielä tiennyt että lepotilan koko ei korreloi ihan suoraan erektiossa olevan elimen kokoon? Vai mitä te siellä saunassa teitte?

Ja miksi minä keskustelen edes tästä aiheesta :confused:
Ei korreloikkaan, mutta tiedän sen siksi kanssa, että kuulin kun se sanoi jollekkin muijalle, että "sorry, ei meillä oo tulevaisuutta, mulla on alta 16cm". Ja mulla on yli. Ja toi sopii aika hyvin kans suhteuttenu niihin saunavelttomitoihin. Ja kyllä se lepotila ainakin vähän korreloi... vaikkei suoraan kerrokkaan.

Ja vaikka toi sen heitto oli vähän tsoukkia, niin voin vannoo, että kukaan mies ei missään tsoukissakaan heitä peniksen koosta herjaa.
 
"Vieras"
[QUOTE="ap";26305847]No oommä sen saunassa nähny yksis bileissä. Kauheen erikoista sen pitäs olla.[/QUOTE]

Noinkin koulutetun ja älykkään kaverin luulisi tietävän, että peniksen koko lepotilassa ei kerro sitä kuinka suuri se on erektiossa.
 
"ap"
[QUOTE="vieras";26305874]No, nyt kun vedit tähän politiikan mukaan, niin täytyy sanoa, että poliittisen kantasi vuoksi itse kiinnostuisin enemmän kakkosvaihtoehdosta.

t. yhden ammati itselleen jo hankkinut nykyinen yliopisto-opiskelija, joka pärjää elämässään, mutta äänestää silti vasemmistoa ;)[/QUOTE]

Mul on semmonen tunne, että moni mies on oikeesti aika kokoomuslainen, mutta vihermeininki vetoo naisiin. Ja emmäkään mikään vihreiden juttujen vastustaja oo. Kokoomuksella on noi jutut mukana, ei oo pelkkä yhden asian liike. Itteasiassa omassa duunissa edesautan sitä, et energiaa yms. säästyisi.

No ei tosta ny sen enempää. Kunhan vaan tajuut, että en oo mikään ökymeiningin kannattaja.
 
Eli siis oikeastaan voisi kirjoittaa myös:

1) Perustaa käsityksensä pärjäämisestä lähinnä ulkoisiin meriitteihin, ja arvottaa ihmisiä hyvin pitkälle sen perusteella, mikä on heidän koulutuksensa, ammattinsa ja tietyt kriteerit täyttävät meriittinsä. Kiinnostuneempi ulkoa ohjautuvasta määrittelystä, kuin sisäisestä. Persoonaltaan tuomitseva ja arvottava, uskoo statuksiin ja siihen, että tärkeintä on näyttää pärjäävältä eikä niinkään toimia oman, sisäisen äänen perusteella. Arvioi ja arvottaa ihmisiä sekä ulkonäköön että meriitteihin liittyen. Kokee elämän kilpailutilanteena. Vakava, ei osaa suhtautua itseensä tai muihin hyväntahtoisella huumorilla.

Kakkosesta teen syväanalyysin heti, kun hän erehtyy tulemaan palstalle kertomaan itsestään :saint:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mythago ja Isämies
[QUOTE="ap";26305872]No lähinnä sitä, että on hoitanut (tai on hoitamassa) opintojaan loppuun. Tää kaveri siis aloitti ensin lukemaan tietojenkäsittelytiedettä, mut siit ei tullu mitään. Sit siirtyi surffailemaan valtiotieteelliseen ja luki sitä sun tätä, lähinnä ei mitään. Tuet sitten kai loppu ja kaveri jätti opinnot.

Ei tässä pelkkä raha ratkase. Mut on se ny aika surkeeta, että sählää opintonsa ja sitten säätää varastopätkää paskapalkalla.[/QUOTE]

kuullostaa ihan siltä että olisit kateellinen.. Ja tiesitkö että hyvä työ ja iso palkkapussi ei ole kaikille se elämän tärkein sisältö...
 

Yhteistyössä