Kaksi palstailijaa, ketkä haluaisit tavata - ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Vaikea yksittäin mitenkään alkaa sanomaan, että ketä haluaisi tavata tai tutustua. Täällä on niin valtavasti porukkaa jotka vaikuttaa mielenkiintosilta. Mutta ehkäpä Anatolia ja Kepsis olis ne mielenkiintosimmat, molemmilla hyviäkin mielipiteitä ja ajatusta antavia kommentteja.

Ammattivalittajan kattoon voisin mennä katselemaan hetkeksi, kuten moni muukin on jo todennut.
 
Kärpäseksi kattoon tahtoisin joko Rollolaisen, NinaTT:n tai Venakko Milannan luo,

livenä olisi kiva tavata ainakin Turkilmas, as if - äh, en jaksa luetella kaikkia, mutta siis kaikki, jotka on mun fb-kavereita + Olen tatuoitu jätkä! ja päätön.
 
Kyl mie voisin tavata vaikka ketä mut tuskin oon niin mielenkiintoinen että kukaan haluis irl tavata..netissäkin lähinnä tapan kaikki tylsistykseen..
Enkä alkuun mahtais saada ees sanaa suustani.

Kaupassa tosin yritän tiirailla ihmisiä miettien kuka niistä mahtaa palstailla :D
Kyllä voisin tavata sinut, mikä ettei, olet aina ollut herttaisen oloinen tyyppi täällä mitäsnytillä, sellainen tosi ystävän oloinen :)
 
Vaan kaksi? Ei käy, mä haluaisin tavata monta.
Ja sellaisia, ketä vielä en ole tavannut...

Anatolia. Koska en alkuun pitänyt koko palstapersoonasta yhtään. Ja sitten kuitenkin olen todennut olevani aika monesta asiasta samaa mieltä, vaikuttaa sellaiselta perusjärkiseltä tyypiltä, ja ne tuntuu täällä välillä olevan harvassa.

Ja ehkä Nina TT:n. Ihan siksi, että haluaisin nähdä paasaako se livenä yhtä fanaattisesti niitä aatteitaan.

Ja sitten ne tosi, tosi, tosi monta muuta, kenet mistäkin syystä tai ilman syytä. :D
 
Hmm. Vain kaksi. Vaikkapa Lilii, Lunatic, Huspati Huta (mikä nyt sitten olikaan viimeisin nikki), Rieputarallaa. Kyllä, en osaa laskea :saint:

Tahtoisin myös nähdä päättömän, siis ihan vain nähdä, että pääsisin eroon siitä vuosia jatkuneesta mielikuvasta, jossa päätön=isoveljeni. Jutut on ilmeisesti niin samanlaisia, että mielleyhtymä tulee aina :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26322256:
Hmm. Vain kaksi. Vaikkapa Lilii, Lunatic, Huspati Huta (mikä nyt sitten olikaan viimeisin nikki), Rieputarallaa. Kyllä, en osaa laskea :saint:

Tahtoisin myös nähdä päättömän, siis ihan vain nähdä, että pääsisin eroon siitä vuosia jatkuneesta mielikuvasta, jossa päätön=isoveljeni. Jutut on ilmeisesti niin samanlaisia, että mielleyhtymä tulee aina :D
:O
 

Yhteistyössä