ja sut mä haluan tavata myös!Kaunishäntäinen orava (?), Kepsis, Miu Mau, jassåå, Anatolia, Björn, Beep, LauhkeaLehmä, Lunatic ja ja ja...
Niin monia ihania palstalaisia olis.. :heart:
ja sut mä haluan tavata myös!Kaunishäntäinen orava (?), Kepsis, Miu Mau, jassåå, Anatolia, Björn, Beep, LauhkeaLehmä, Lunatic ja ja ja...
Niin monia ihania palstalaisia olis.. :heart:
Kyllä voisin tavata sinut, mikä ettei, olet aina ollut herttaisen oloinen tyyppi täällä mitäsnytillä, sellainen tosi ystävän oloinenKyl mie voisin tavata vaikka ketä mut tuskin oon niin mielenkiintoinen että kukaan haluis irl tavata..netissäkin lähinnä tapan kaikki tylsistykseen..
Enkä alkuun mahtais saada ees sanaa suustani.
Kaupassa tosin yritän tiirailla ihmisiä miettien kuka niistä mahtaa palstailla
:OAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26322256:Hmm. Vain kaksi. Vaikkapa Lilii, Lunatic, Huspati Huta (mikä nyt sitten olikaan viimeisin nikki), Rieputarallaa. Kyllä, en osaa laskea :saint:
Tahtoisin myös nähdä päättömän, siis ihan vain nähdä, että pääsisin eroon siitä vuosia jatkuneesta mielikuvasta, jossa päätön=isoveljeni. Jutut on ilmeisesti niin samanlaisia, että mielleyhtymä tulee aina
Taidat olla ainoa miespalstailija, jonka oikeasti uskon olevan miespalstailija. Ihan mahtavasti ohi aiheen.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26322288:
Minäkin selvästi uskon, jos kerran mielleyhtymä tulee isoveljeen :xmas:Taidat olla ainoa miespalstailija, jonka oikeasti uskon olevan miespalstailija. Ihan mahtavasti ohi aiheen.
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;26322318:Minäkin selvästi uskon, jos kerran mielleyhtymä tulee isoveljeen :xmas:
Petri Paavolan kotisivut. Kaikesta on sanottavaa, mutta sitä varsinaista asiaa on yllättävän vähän.Alkuperäinen kirjoittaja Häh;26321410:Häh.
Tekisi mieli ihan periaatteesta sanoa jotain, mutta eihän sillä ole mitään väliä.Taidat olla ainoa miespalstailija, jonka oikeasti uskon olevan miespalstailija. Ihan mahtavasti ohi aiheen.
Elä sano.Tekisi mieli ihan periaatteesta sanoa jotain, mutta eihän sillä ole mitään väliä.