Jos miehestä ei kuulu kolmeen päivään mitään

  • Viestiketjun aloittaja AnnaQ
  • Ensimmäinen viesti
AnnaQ
Unohtaisin.
Miksi sit toinen antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut jos ei ole,seksin perään ei ole koska siihen ei ole mahdollisuutta. Päätin "testata" ja katsoa kauanko menee ennku ottaaa yhteyttä ja nyt jo 3päivää mennyt eikä pihaustakaan. Toisaalta jos se ajattelee etten minä ole enää kiinnostunut koska tietää sen et olen kun olen kertonut.
 
se on se
Miksi sit toinen antaa ymmärtää olevansa kiinnostunut jos ei ole,seksin perään ei ole koska siihen ei ole mahdollisuutta. Päätin "testata" ja katsoa kauanko menee ennku ottaaa yhteyttä ja nyt jo 3päivää mennyt eikä pihaustakaan. Toisaalta jos se ajattelee etten minä ole enää kiinnostunut koska tietää sen et olen kun olen kertonut.
Vaikea mikä kiinnostaa, kyllä tiedät itsekin. Pelaa korttisi nyt hyvin. Älä ota itse yhteyttä. Se ottaa jos haluaa ja jos ei niin anna olla.
Älä juokse kenenkään perässä.
 
AnnaQ
Vaikea mikä kiinnostaa, kyllä tiedät itsekin. Pelaa korttisi nyt hyvin. Älä ota itse yhteyttä. Se ottaa jos haluaa ja jos ei niin anna olla.
Älä juokse kenenkään perässä.
En haluis jättää tätä näin,ees jäähyväiset olis mukava saada niin tietäs et se oli siinä. toisaalta e haluais et se ajattelee et lopetin yhteydenpidon noin vaan mutta jos otan yhteyttä niin sit se olen taas minä joka oyyi yhteyttä.
 
AnnaQ
Mä niin olin varma et tässä olis ollut jotain enempikin...et nyt se olis napsahtanut kohilleen,on niin kurja olo ja ikävä! Ei mulle vaan suoda onnea enää koskaan,miksei kukaan tajua et mä oisin paras mitä vois saada!! Kaikki pettäjät ja pelehtijät kyllä saa kumppanin, mutta ihminen joka ei ikinä tekis niin ja rakastais toista sellasena kun on niin ei ,se vaan saa tyytyä rippeisiin jos niiihinkään.
 
AnnaQ
[QUOTE="vieras";27596319]Anna olla. Se olis ottanut yhteyttä jos olis ollut kiinnostunut.[/QUOTE]

Kummallisia nuo miehet...miksi ei voi sitten sanoa jos ei ole kiinnostunut niin olis säästynyt kummankin aika vai onko sitten niiin et kun tietää tasan miten siitä tykkään niin haluaa jallitella.
 
vvvv
Mulla oli aikoinaan vastaava tilanne. Sitten kuitenkin otin itse yhteyttä ja ollaan nyttemmin oltu yhdessä yli 13 vuotta. Mies oli vaan niin ujo, ettei ottanut yhteyttä... oli ajatellut että minä en olisi enää kiinnostunut. JOten rohkeasti vaan soitat ja ehdotat tapaamista.
 
AnnaQ
Mulla oli aikoinaan vastaava tilanne. Sitten kuitenkin otin itse yhteyttä ja ollaan nyttemmin oltu yhdessä yli 13 vuotta. Mies oli vaan niin ujo, ettei ottanut yhteyttä... oli ajatellut että minä en olisi enää kiinnostunut. JOten rohkeasti vaan soitat ja ehdotat tapaamista.
No se on kyl kertonut olevansa ujo....onko sit oikeesti ni en tiiä,ei kyl minusta ole vaikuttanut. Tosin jotain totesin niin meinas et häntä ihan ujostuttaa kun olen niin suorasukanen. Mut olen niin saanut tarpeekseni ja omat kolhut pelimiehistä et en enää erota sellasia todellisista helmistä.
 
"vieras"
Näitä lukiessani en voi olla muuta kuin kiitollinen, että seurustelimmem mieheni kanssa aikaan, jolloin kännyköitä löyyti lähinnä pakollisina työpuhelimina... järkihän tuosta "ei kuulu kolmeen päivään mitään - unohtaisin" menosta olisi mennyt :D
 
AnnaQ
[QUOTE="vieras";27596454]Miksi ihmeessä pitää pelailla???
Nyt, nainen, puhelin kouraan ja otat yhteyttä, tuohan on ihan naurettavaa!![/QUOTE]

No enhän mä oikeestaan pelaile vaan yritän selvittää ottaako oma-aloitteisesti yhteyttä kun minä olen yleensä se joka eka ottaa,se on ehkä pari kolme kertaa ottanut. Musta tuntuu vaan et se vastaa siksi ettei uskalla sanoa ettei oo kiinnostunut vaikka mahdollisuuden siihenkin olen antanut. Olen kuulemma ihana ja mukava ja mitä muuta vielä mut tarkottaako oikeesti sitä.
 
"vieras"
No se on kyl kertonut olevansa ujo....onko sit oikeesti ni en tiiä,ei kyl minusta ole vaikuttanut. Tosin jotain totesin niin meinas et häntä ihan ujostuttaa kun olen niin suorasukanen. Mut olen niin saanut tarpeekseni ja omat kolhut pelimiehistä et en enää erota sellasia todellisista helmistä.
Niinpä sinusta on tulossa kontrollifriikki.

Jos aina epäilee vedätystä ja pahinta, niin kyllä suhteet ovat painajaista myös sille toiselle osapuolelle.
 
"vieras"
Olen ollut aviomieheni kanssa naimisissa 3,5 vuotta ja olen raskaana. Asun olosuhteiden pakosta muualla. Hänestä ei kuulu välillä pariin viikkoon mitään, ei vastaa puheluihin eikä viesteihin... Tällaiseen tottuneena en pitäisi kolmen päivän vastaamattomuutta minään. Vaikka olisit vuosia naimisissa ja olisi lapsia niin miehestä ei koskaan ole mitään takuuta!
 
AnnaQ
[QUOTE="vieras";27596548]Näitä lukiessani en voi olla muuta kuin kiitollinen, että seurustelimmem mieheni kanssa aikaan, jolloin kännyköitä löyyti lähinnä pakollisina työpuhelimina... järkihän tuosta "ei kuulu kolmeen päivään mitään - unohtaisin" menosta olisi mennyt :D[/QUOTE]

eipä ole minunkaan kohalle ennen tälläsii sattunut,sillon kun aloitin erään miehen kanssa jonka kans oltiinkin monen monta vuotta ni se oli niin iisiä,numerot vaihettiin,mies soitti ,käytiin ulkona ja se oli siinä,huomattiin et meijän välillä kipinöi ja siitä asti oltiin päivittäin yhteydessä,monta ketaa päivässä ja viikot oli tuskaa kun ei nähty ja viikonloput oli niin ihania,kunnes päätettiin laittaa hynttyyt yhteen kunnolla. Nyt sit kun vapailla markkinoilla niin hitto tää on vaikeeta kun ei yhtään tiiä mitä saa ja ei saa sanoa tai tehdä tai mitä taas ehdottomasti pitäs tai ei pitäs.
 
Keittiönoita
eipä ole minunkaan kohalle ennen tälläsii sattunut,sillon kun aloitin erään miehen kanssa jonka kans oltiinkin monen monta vuotta ni se oli niin iisiä,numerot vaihettiin,mies soitti ,käytiin ulkona ja se oli siinä,huomattiin et meijän välillä kipinöi ja siitä asti oltiin päivittäin yhteydessä,monta ketaa päivässä ja viikot oli tuskaa kun ei nähty ja viikonloput oli niin ihania,kunnes päätettiin laittaa hynttyyt yhteen kunnolla. Nyt sit kun vapailla markkinoilla niin hitto tää on vaikeeta kun ei yhtään tiiä mitä saa ja ei saa sanoa tai tehdä tai mitä taas ehdottomasti pitäs tai ei pitäs.
On paljon ihmisiä, joilla on muitakin ihmissuhteita kuin orastava parisuhteen alku. Vanhemmat, sisarukset, ystävät, työkaverit, kenties kummilapsikin jne. Eli ihmisiä, joiden kanssa viettää aikaa ja joihin on yhteydessä. Lankapuhelinten aikaan soitit tai vastasit toisen soittoon vain ollessasi kotona, nykyisin pitäisi vastata kaupan kassajonossa, autossa, junassa, töissä, koiraa ulkoiluttaessa, kavereiden kanssa iltaa istuessa, baarissa, kirjastossa jne. Joskus voi tulla suoranainen "ihmissuhdeähky", jos on puhunut puhelimessa päivän aikana jo monen ihmisen kanssa. Ei yksinkertaisesti jaksa enää alkaa soittelemaan.

Jos edellinen suhteesi kesti monta vuotta, et liene ihan teinityttö enää. Eikä tämä mies ole enää mikään teinipoika vaan aikuinen mies, jolla on jo omat harrastuksensa, kaveripiirinsä, menemisensä ja tapansa. Hän on ehkä mies, joka mielellään viettää aikaa kanssasi ja voisi jopa kuvitella jotain vakavampaakin suhdetta kanssasi, mutta hänellä on muutakin elämää kuin sinä. Niinkuin useimmilla aikuisilla ihmisillä on. On muuten aika ärsyttävää, jos viettää jonkun ystävänsä kanssa aikaa ja tämä vilkuilee 10 minuutin välein kännykkäänsä ja/tai näpyttelee tekstareita. Tällainen ihminen käytöksellään osoittaa, ettei ole tippaakaan kiinnostunut siitä seurasta, missä sillä hetkellä on vaan olisi mieluummin jossain ihan muualla. Sen vuoksi on aika epäkohteliasta muita kohtaan, jos ei malta keskittyä siihen seurueeseen, jonka kanssa on viettämässä aikaa.

*muoks* Jos mies sun ottaessasi yhteyttä ja ehdottaessasi tapaamista suostuu tapaamiseen, niin on se silloin susta kiinnostunut. Sitten, jos alkaa toistuvasti tulla erilaisia syitä, miksei tänään sovi, eikä huomenna eikä ensi viikon lopustakaan oikein vielä tiedä, niin sitten voi jo ajatella, että ei taida olla kovin kiinnostunut.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
AnnaQ
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27596627:
On paljon ihmisiä, joilla on muitakin ihmissuhteita kuin orastava parisuhteen alku. Vanhemmat, sisarukset, ystävät, työkaverit, kenties kummilapsikin jne. Eli ihmisiä, joiden kanssa viettää aikaa ja joihin on yhteydessä. Lankapuhelinten aikaan soitit tai vastasit toisen soittoon vain ollessasi kotona, nykyisin pitäisi vastata kaupan kassajonossa, autossa, junassa, töissä, koiraa ulkoiluttaessa, kavereiden kanssa iltaa istuessa, baarissa, kirjastossa jne. Joskus voi tulla suoranainen "ihmissuhdeähky", jos on puhunut puhelimessa päivän aikana jo monen ihmisen kanssa. Ei yksinkertaisesti jaksa enää alkaa soittelemaan.

Jos edellinen suhteesi kesti monta vuotta, et liene ihan teinityttö enää. Eikä tämä mies ole enää mikään teinipoika vaan aikuinen mies, jolla on jo omat harrastuksensa, kaveripiirinsä, menemisensä ja tapansa. Hän on ehkä mies, joka mielellään viettää aikaa kanssasi ja voisi jopa kuvitella jotain vakavampaakin suhdetta kanssasi, mutta hänellä on muutakin elämää kuin sinä. Niinkuin useimmilla aikuisilla ihmisillä on. On muuten aika ärsyttävää, jos viettää jonkun ystävänsä kanssa aikaa ja tämä vilkuilee 10 minuutin välein kännykkäänsä ja/tai näpyttelee tekstareita. Tällainen ihminen käytöksellään osoittaa, ettei ole tippaakaan kiinnostunut siitä seurasta, missä sillä hetkellä on vaan olisi mieluummin jossain ihan muualla. Sen vuoksi on aika epäkohteliasta muita kohtaan, jos ei malta keskittyä siihen seurueeseen, jonka kanssa on viettämässä aikaa.

*muoks* Jos mies sun ottaessasi yhteyttä ja ehdottaessasi tapaamista suostuu tapaamiseen, niin on se silloin susta kiinnostunut. Sitten, jos alkaa toistuvasti tulla erilaisia syitä, miksei tänään sovi, eikä huomenna eikä ensi viikon lopustakaan oikein vielä tiedä, niin sitten voi jo ajatella, että ei taida olla kovin kiinnostunut.
Toki sillä on oma elämä ja omat menot,lapset,lemmikit,iäkkäät vanhemmat ym. Mikään teini en ole ja mies minua jonnin verran vanhempi. Onhan minullakin omat menot ja elämä mutta nyt vaan kun toinen on iskostunut sydämeen niin tällänen hiljaiselo tuntuu tuskalta ja varsinkin kun en varmaksi voi tietää mitä se minusta ajattelee. Samaa mieltä kyllä siitä et näin känny aikana on kyl ihan hirveetä kun tuntuu et se on ihan velvollisuus olla aina tavoitettavissa ja kun siinä puhelimessa on kaikki sosiaaliset mediat niin karkuun et pääse. Sitten taas kännykkä tekee myös sen et jos siihen ei toinen vastaa niin sitten päässä vilisee kaikki pahimmat ajatukset,onko se ajanut kolarin,onko ryöstetty,onko toisen luona ym. Lankapuhelin aikaan kaikki oli helpompaa,todellakin.

Kai sitä täytyy sit rohkaistua sen verran et ottaa yhteyttä ja kysyä suoraan missä mennään...mulla kun ei riitä enrgia tälläseen. Niin paljon saanut paskaa niskaan edellisestä ja sit pelimiehet vedättäny niin pelottaa et tääkin on sellanen mut ei siinä kai auta kun ottaa riski ja kysyy suoraan,se joko kirpasee ja satuttaa tai sit se voi olla parasta mitä kohille voi tulla. Sisälläni olen alusta asti tuntenut et tää on SE JUTTU.
 
AnnaQ
Nakutin jo viestin mutta en pystynyt lähettämään...vaikka ikävä on kova! Jotenkin en vaan pysty vaikka haluan,en halua antaa sellasta kuvaa et roikkuisin. Ja silti itken täällä silmät päästäni ikävissäni. Miten voi elämä olla näin vaikeeta tai miksi siitä pitää tehä näin vaikeeta.
 
Keittiönoita
Nakutin jo viestin mutta en pystynyt lähettämään...vaikka ikävä on kova! Jotenkin en vaan pysty vaikka haluan,en halua antaa sellasta kuvaa et roikkuisin. Ja silti itken täällä silmät päästäni ikävissäni. Miten voi elämä olla näin vaikeeta tai miksi siitä pitää tehä näin vaikeeta.
Tee jotain, mikä vie ajatuksesi muualle :) Mutta ehkä sun kannattaa miettiä sitäkin, miksi et halua antaa sellaista kuvaa, että roikkuisit, kun kuitenkin roikut? Jos kuulut niihin ihmisiin, jotka tarvitsevat jatkuvaa huomiota ja päivittäistä yhteydenpitoa, niin et sä kovin kauaa jaksa esittää jotain muuta. Jos yrität esittää ja mies sen vuoksi ajattelee, että tuossapa mukava ja fiksu nainen, kun ei heti takerru, niin entä sitten, kun et enää pystykään esittämään toisenlaista? Silloin teistä kumpikin on tuhlannut aikaansa väärään ihmiseen ja kumpikin pettyy. Mun mielestä suhdetta ei kannattaa pitkittää teeskentelemällä olevansa jotain muuta kuin mitä on, koska kukaan ihminen ei jaksa loputtomiin teeskennellä.
 
  • Tykkää
Reactions: päätön
AnnaQ
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27597015:
Tee jotain, mikä vie ajatuksesi muualle :) Mutta ehkä sun kannattaa miettiä sitäkin, miksi et halua antaa sellaista kuvaa, että roikkuisit, kun kuitenkin roikut? Jos kuulut niihin ihmisiin, jotka tarvitsevat jatkuvaa huomiota ja päivittäistä yhteydenpitoa, niin et sä kovin kauaa jaksa esittää jotain muuta. Jos yrität esittää ja mies sen vuoksi ajattelee, että tuossapa mukava ja fiksu nainen, kun ei heti takerru, niin entä sitten, kun et enää pystykään esittämään toisenlaista? Silloin teistä kumpikin on tuhlannut aikaansa väärään ihmiseen ja kumpikin pettyy. Mun mielestä suhdetta ei kannattaa pitkittää teeskentelemällä olevansa jotain muuta kuin mitä on, koska kukaan ihminen ei jaksa loputtomiin teeskennellä.
En tarvitse jokapäivästä huomiota tai yhteydenpito vaan vastauksen siihen onko mies oikeesti kiinnostunut vai ei,tuhlaanko aikaani sellaiseen mikä ei koskaan tule toteutumaan. En ole koskaan esittänyt mitä en ole joskus se on ollut hyvästä joskus pahasta. Mä olen vaan IHASTUNUT ja IKÄVISSÄNI.
 

Yhteistyössä