tällä naisella on täydellinen kroppa

  • Viestiketjun aloittaja "Vanja"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Anne";26275778]Eikä viittaa. Hän ei suostu pitämään, eli hän, hän itse.[/QUOTE]

Viittaako se "haluttavuus" siis kirjoittajaan itseensä, hänen omaan itseensä suuntautuvaan haluunsa? Sori, nyt ollaan kyllä jo aika lailla aiheesta sivussa. :)
 
"Anne"
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26275827:
Viittaako se "haluttavuus" siis kirjoittajaan itseensä, hänen omaan itseensä suuntautuvaan haluunsa? Sori, nyt ollaan kyllä jo aika lailla aiheesta sivussa. :)
Kyllä minä ymmärsin että hän itse ei halua ajatella niitä muita itseään haluttavampina.
 
ok
[QUOTE="Vieras";26274706]Ja sitten odotellaan ensimmäisiä pömppis- ja turhan paksu reidet- huuteluita :/[/QUOTE]

No eipä ole toistaiseksi tullut, jostain syystä kuitenkin vertailtu "kuivan kesän oraviin" "luuranko-henkareihin" yms, puhuttu halveksuvasti a-kuppisista 50 kiloisista naisista..

Miten se onkin just näinpäin? Kukaan ei ole sanonut, että ennemmin tuollainen kuin 150 kg lyllerö.
 
[QUOTE="Anne";26275860]Kyllä minä ymmärsin että hän itse ei halua ajatella niitä muita itseään haluttavampina.[/QUOTE]

Niin se olikin lähinnä sivujuonne, eikä siitä pitänyt alkaa vääntämään, huoh

Ajattelin lähinnä asian niin että kukin ihminen toivottavasti pitää itse itseään sen verran haluttavana /kauniina tms, ettei hingu toistenlaisen vartalon perään. Itsestään ja omasta ulkonäöstään kuitenkin aina kannattaa olla iloinen ja ylpeä, elämä on silloin paljon mukavampaa.
 
Viimeksi muokattu:
"Vieras"
[QUOTE="Anne";26275860]Kyllä minä ymmärsin että hän itse ei halua ajatella niitä muita itseään haluttavampina.[/QUOTE]

Niin koska umpimielisesti jankkaa muiden mieltymysistä.

eikai kukaan tarkoita, että itse haluaisi itseään tai naapurin koira haluaisi jos sanoo että "minä olen haluttavampi kuin joku muu"? Siinä melko suorasti viitataan muiden miesten halujen kohteena olemiseen.
 
"vieras"
No eipä ole toistaiseksi tullut, jostain syystä kuitenkin vertailtu "kuivan kesän oraviin" "luuranko-henkareihin" yms, puhuttu halveksuvasti a-kuppisista 50 kiloisista naisista..

Miten se onkin just näinpäin? Kukaan ei ole sanonut, että ennemmin tuollainen kuin 150 kg lyllerö.
Halutaan markkinoida uutta naisystävällisempää kurvikasta ihannetta. Tosiasiassa sekin ihanne vetää naisen vielä ahtaammalle. Enää ei riitä se, että pysyy suht koht kuosissa, vaan pitää olla iso peppu ja isot rinnat, muuten ei ole kerrassaan mitään. Niin, voihan aina mennä leikkaukseen, sillätavalla tämän uuden kurvikkaamman, naisystävällisemmän kropan voi saavuttaa, jos ei luonnostaan liho oikeista kohdista.
 
  • Tykkää
Reactions: oli karkki
[QUOTE="Vieras";26275893]Niin koska umpimielisesti jankkaa muiden mieltymysistä.

eikai kukaan tarkoita, että itse haluaisi itseään tai naapurin koira haluaisi jos sanoo että "minä olen haluttavampi kuin joku muu"? Siinä melko suorasti viitataan muiden miesten halujen kohteena olemiseen.[/QUOTE]

Aijaa, no selitin sit päin honkia, sori :)
 
[QUOTE="vieras";26275901]Halutaan markkinoida uutta naisystävällisempää kurvikasta ihannetta. Tosiasiassa sekin ihanne vetää naisen vielä ahtaammalle. Enää ei riitä se, että pysyy suht koht kuosissa, vaan pitää olla iso peppu ja isot rinnat, muuten ei ole kerrassaan mitään. Niin, voihan aina mennä leikkaukseen, sillätavalla tämän uuden kurvikkaamman, naisystävällisemmän kropan voi saavuttaa, jos ei luonnostaan liho oikeista kohdista.[/QUOTE]

No voi kyynel, taas sorretaan naisia! Ihan tiedoksesi, että myös naiset preferoivat tietyntyyppisiä miehiä (mm. pitkiä, tummia, harteikkaita jne), mutta silti en ole kuullut yhdenkään näihin preferensseihin sopimattoman miehen murtuvan näiden "vaatimusten" alla. Tai olevan edes erityisen ahtaalla. Olisko kyse on siitä, että nämä "ahtaalle vedetyt" naiset ahdistuvat siitä, etteivät he vastaa täydellisesti niitä jonkinlaisen "universaalin miehen" naisille vyöryttämiä vaatimuksia?
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";26275901]Halutaan markkinoida uutta naisystävällisempää kurvikasta ihannetta. Tosiasiassa sekin ihanne vetää naisen vielä ahtaammalle. Enää ei riitä se, että pysyy suht koht kuosissa, vaan pitää olla iso peppu ja isot rinnat, muuten ei ole kerrassaan mitään. Niin, voihan aina mennä leikkaukseen, sillätavalla tämän uuden kurvikkaamman, naisystävällisemmän kropan voi saavuttaa, jos ei luonnostaan liho oikeista kohdista.[/QUOTE]

Tämän takia luonnollisuus on se valtti! Miksi muuntelette itseänne, ylenpalttinen meikkaus, posliinipillut, selkeä laihduttaminen johonkin muottiin näyttää epävarmuuden ja sen ettei kelpaisi luomuna.
 
pilipali
http://www.pinksquidclothing.com/blog/wp-content/uploads/2010/07/Kate-Moss-Style.jpg
Tuossa sellainen kroppa jonka omani haluan olevan. Ja itsellä tälläisen siron kropan ihannointi varmaan johtuu siitä, että itse olen luonnostani todella hoikka ja siro.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26275973:
No voi kyynel, taas sorretaan naisia! Ihan tiedoksesi, että myös naiset preferoivat tietyntyyppisiä miehiä (mm. pitkiä, tummia, harteikkaita jne), mutta silti en ole kuullut yhdenkään näihin preferensseihin sopimattoman miehen murtuvan näiden "vaatimusten" alla. Tai olevan edes erityisen ahtaalla. Olisko kyse on siitä, että nämä "ahtaalle vedetyt" naiset ahdistuvat siitä, etteivät he vastaa täydellisesti niitä jonkinlaisen "universaalin miehen" naisille vyöryttämiä vaatimuksia?
Tää on kyl taas vähän offtopic (miten ihmeessä en osaa tänään keskustella aiheesta!) Uskoisin kyllä että miesten "ulkonäkövaatimukset" on joustavampia kuin naisten. Tosin nekin on kiristymään päin, ja myös miesten kokemat paineet ulkonäöstään ovat kaiketi lisääntyneet. tämä nyt ei ole ihan paras indikaattori, mut syömishäiriöisiä miehiä on hoidettavana yhä enemmän.

Mut kaipa isämieskin tunnustaa kauneusihanteiden olemassaolon, ja sen että ne ovat aika yksipuolisia, jopa sairaita? Tiimalasikauneusihanne ei ole sen terveempi kuin nälkäkurkikaan.....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26276202:
Toki, mutta niistä ihanteista ahdistuminen (tunne siitä "ahtaalle vetämisestä") on kokonaan toinen asia.
Joo, ja miesten mielestä kaikkien naiset pitäisi näyttää kuitenkin sellaiselta :ashamed:
Ja ne, jotka eivät ole sellaisiksi syntyneet tai ole varaa leikata itsestään sellainen, eivät kelpaa.
 
-
Kiva kroppa, mutta jos nyt arvostelemaan lähdetään, niin tykkään tämäntyyppisestä vartalosta enemmän:



Kyllä jokaiselle kropanmallille on ottajansa, ja on ihan silkkaa typeryyttä väitellä siitä, millainen vartalo on kaunein! Makunsa kullakin, sanoi musti jne.
 
  • Tykkää
Reactions: Coffee Break
"AMa"



Tuossa photoshopatussa kuvassa on erittäin kaunis, tässä näyttää jo suoraansanottuna liian lihavalta ollakseen mielestäni täydellinen. Ei hän rumakaan missään nimessä ole, mutta itse tykkäisin olla hoikemmassa kunnossa.

Tässäkin keskustelussa on ollut paljon kukkakeppien haukkujia, mutta ymmärrättekö te, että suurimmalle osalle kilot ei kerry noin kauniisti? Itselleni ne tulevat tasan tarkkaan vatsaan ja käsivarsiin, jalat jäävät tikuiksi ja tissit ovat edelleen pienet. Siksi, jos en halua näyttää tikkupullalta, niin mieluummin pidän painoni 55kg ja olen "vinkuheinä", kuin ylpeilen jenkkakahvoilla ja alleilla.
 
Ap:n laittamassa kuvassa on kaunis nainen. Ainakin photoshopin jälkeen, "ennen"-tilanteesta on vaikea sanoa mitään.

Tosin mulla ei ehkä pää kestäisi asua tuossa kropassa, onneksi asun omassani.
 

Yhteistyössä