tällä naisella on täydellinen kroppa

  • Viestiketjun aloittaja "Vanja"
  • Ensimmäinen viesti
"Tiger"
Olen juuri saman mallinen kuin tuo, mutta minulta puskevat luut enemmän esiin eivätkä rinnat ole noin suuret, harmillisesti. En tajua kuka tätä kroppaa voi haukkua. Naisella pitää olla kunnon lantio eikä mikää semmone ettei se erotu kylkien laihuudesta. : D On se kumma kun nykyään kaikkien naisten pitäs olla kukkakeppejä, että ei sais halveksivia katseita tai paskanpuhumista selän takana. Itellä kokemusta siitä että muodottomat kukkakepit jauhaa paskaa. ^^ Itse ainakin valitsisin sen että mieluummin vähän liikaa lantiota kuin liian vähän. Hyvä kroppa on mielestäni sellainen josta erottaa kunnolla lantion. :)) Jos tuommosen kroppasia alettas ottaa enemmän malliksi nii meikähä vois yrittää hakea! :DD Ja reidet on just sopivat, ei niittenkää tarvi mitkää tikut olla. ^^
 
"vieras"
Kelly Brook on kaunis, mutta noin hyvin jakautunut rasva aika harvinaista. Rintoihin vaan ja alaosaan. Kellyllä on täysin litteä vatsa ja ei hölly mistään. Mulle tuo olisi siis mahdoton yhtälö.
 
"Vieras"
Onhan tuo kaunis vartalo, mutta kieltämättä tykkään omasta 50-kilosesta rungosta enemmän :) Itsellä on kuitenkin lannetta ja rintaakin. Mut makunsa kullakkin, niinhän se menee :) Kyllä niin miehissä kuin naisissakin löytyy niin hoikemmista kuin muhkeammista tykkääviä.
 

Yhteistyössä