tällä naisella on täydellinen kroppa

  • Viestiketjun aloittaja "Vanja"
  • Ensimmäinen viesti
"Anne"
[QUOTE="Vanja";26274676]Kyseessä siis Kelly Brooks. Naisena ihan kuolaan tuon perään. Onneks mullakin on samanlainen tiimalasivartalo täällä läskin alla, joten nyt teen kovasti töitä ja kesän lopuilla mullakin on tuommonen kroppa ja pysyy koko loppuelämän. Nyt 160cm/65kg :)

http://www.sauceforthoughts.dreamhosters.com/wp/home/.mashenka/edwardlcohen/sauceforthoughts.dreamhosters.com/wp/wp-content/uploads/2011/12/Kelly_Brooks_03.jpg[/QUOTE]

Minullakin tiimalasi, mutta noissa kiloissa olisin jo tasapaksu tolppa. Kilot ei kerry yhtään edukkaasti, vaan menevät reisiin ja vyötäröön. Pehva ja tissit on aina vakiot vaikka lihaa kertyisi :/ Pidän siis itseni about 10kg pienemmässä painossa.
 
"Anne"
[QUOTE="Minni";26274956]Seksikäs vartalo kuvan naisella. Miestäkin pyysin tulla katsomaan, sanoi että seksikäs on, ennemmin tollanen kun 50-60 kg A-B kupin omaava luuviulu :D[/QUOTE]

Jopas on taas yleistykset hyi. 50-60kg painoinen ei välttämättä ole varsinkaan tuollaisessa pituudessa mikään luuviulu :D ja jos hyvin on käynyt niin ei myöskään a tai b kupin tiseillä aina varusteltu. Itse olen 53kg ja kaukana luuviulusta, olen tiimalasivartaloinen, löytyy tissiä ja lanteita.
 
"Anne"
[QUOTE="Anne";26275306]Minullakin tiimalasi, mutta noissa kiloissa olisin jo tasapaksu tolppa. Kilot ei kerry yhtään edukkaasti, vaan menevät reisiin ja vyötäröön. Pehva ja tissit on aina vakiot vaikka lihaa kertyisi :/ Pidän siis itseni about 10kg pienemmässä painossa.[/QUOTE]

Luin huolimattomasti. Luulin että kuvan lady painaa 65 mutta se olikin ap.
 
noooo
http://celebseeker.hubpages.com/hub/Kelly-Brook-bikini-photos-are-too-hot-to-watch

Näissä kuvissa toi Kellyn vartalo on muuten mun mielestä paljon parempi, kun ei ole rintsikoilla nostettu rintoja niin tyrkylle.
 
tykkään muuten, mut kuva on melko photoshopattu. mallin vartalo ei kyllä lainkaan ole kuten omani, itse olin 180 pitkä ja painan 69, tissit on sitä a kuppia. Enkä suostu pitämään tiimalasivartaloisia tai isotissisiä itseäni haluttavampana. komppaan myös niitä keskustelijoita jotka kiinnitti huomiota laihojen ihmisten nimittelyyn palstalla: olet sitten laiha tai lihava, aina se sattuu kun omaa vartalotyyppiä haukutaan.
 
Ja totako ei ole duunattu tietokoneella? :LOL:

Taas yksi haukkumanimi laihoille, keksittekö vielä monta lisää??
On varmaan muokattu, mutta ne H&M:n bikinkropat on tehty kokonaan tietokoneella ja lyöty vaan päät sitten jatkoksi. Siitä oli joku juttukin tossa talvella.

Ja olen itsekin hoikka, ei siinä mitään. Mua saa ihan vapaasti kutsua rippakintuksi, jos siltä tuntuu. Saatan kyllä itsekin kutsua muita välistä erilaisilla nimillä. Ihan iisisti nyt vaan.
 
"vieras"
[QUOTE="Minni";26274956]Seksikäs vartalo kuvan naisella. Miestäkin pyysin tulla katsomaan, sanoi että seksikäs on, ennemmin tollanen kun 50-60 kg A-B kupin omaava luuviulu :D[/QUOTE]

Kerropa sille miehellesi, että kuvan nainen painaa juuri tuon verran. ;) Saisitte vähän selvempää katsantokantaa noihin painojuttuihin ettekä haukkuisi tuon painoisia luuviuluiksi.
 
"Vieras"
tykkään muuten, mut kuva on melko photoshopattu. mallin vartalo ei kyllä lainkaan ole kuten omani, itse olin 180 pitkä ja painan 69, tissit on sitä a kuppia. Enkä suostu pitämään tiimalasivartaloisia tai isotissisiä itseäni haluttavampana. komppaan myös niitä keskustelijoita jotka kiinnitti huomiota laihojen ihmisten nimittelyyn palstalla: olet sitten laiha tai lihava, aina se sattuu kun omaa vartalotyyppiä haukutaan.
Kannattaisi ottaa rennommin, et sinä varmasti mitään menetä vaikka totuus onkin että suurempi osa miehistä pitää pyöreämuotoisesti uhkeasti kuin kuikelosta. Jokaiselle on ottajansa, tuskin sun tarvitsee olla maailman napa?
 
pilipali
Googlettamalla löysin naisen painoksi 57 kg.

Löysin myös "parempia" kuvia, joissa ei näytä yhtään niin pehmoiselta. Näissä kuvissa mielestäni paremman näköinen kun alun kuvassa, vaikka siinäkin okein kaunis vartalo.

http://www.dailymail.co.uk/femail/article-2097694/Kelly-Brook-models-New-Look-Valentines-day-lingerie-collection.html
 
[QUOTE="Vieras";26275451]Kannattaisi ottaa rennommin, et sinä varmasti mitään menetä vaikka totuus onkin että suurempi osa miehistä pitää pyöreämuotoisesti uhkeasti kuin kuikelosta. Jokaiselle on ottajansa, tuskin sun tarvitsee olla maailman napa?[/QUOTE]


No en minä kiellä miehiä pitämästä siitä mistä pitävät, toiset tykkää muhkummasta, ja toiset ei :D Siitä vaan.

Tarkotin enemmän sitä että ITSE pyrin pitämään omasta vartalostani eniten sellaisena kuin se on, ilman että pidän itseäni kuikelona. (kiitti kaunis ilmaisu)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Isämies;26275417:
Voiko tuon itse päättää noin helposti? :confused: Jos näin kerran on, niin minäpä päätän saman tien olevani vähintäänkin Pirkanmaan kuumin ja haluttavin mies, eli palstamammat jonoon vaan! :p
No en minä päätä mistä muut ihmiset pitävät, päätän sen mistä itse pidän :) Pidän omasta kropastani, en usko että vaihtaiisn sitä muun mallisiin kroppiin. Tosin tämä ei estä pitämää toisenkin mallisista vartaloista, ja onhan se kuvan nainen tosi hot.
 
"Vieras"
No en minä päätä mistä muut ihmiset pitävät, päätän sen mistä itse pidän :) Pidän omasta kropastani, en usko että vaihtaiisn sitä muun mallisiin kroppiin. Tosin tämä ei estä pitämää toisenkin mallisista vartaloista, ja onhan se kuvan nainen tosi hot.
Pyörrät puheesti

"Enkä suostu pitämään tiimalasivartaloisia tai isotissisiä itseäni haluttavampana. "

Tuolla viittaat _muiden_ haluihin ja mieltymyksiin.
 
"Anne"
[QUOTE="Vieras";26275769]Pyörrät puheesti

"Enkä suostu pitämään tiimalasivartaloisia tai isotissisiä itseäni haluttavampana. "

Tuolla viittaat _muiden_ haluihin ja mieltymyksiin.[/QUOTE]

Eikä viittaa. Hän ei suostu pitämään, eli hän, hän itse.
 

Yhteistyössä