Hakutulokset

  1. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Hei taas pitkästä aikaa! Täällä on sairastettu oikein urakalla, koko perhe ja oltu vuoron perään sairaalassakin.. vieläkin kipeitä mut ehkä jo ihan elävien kirjoissa.. Eipä siis kovin oo voimia ollu mihinkään. Ehkäpä nyt alkais elämä voittaa ja ois aikaa ja voimia ja intoa taas...
  2. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Micaela Paljon, siis oikein valtavasti onnea! Kunnon plussahan tuo on, nyt vaan toivotaan että vahvistuu ! IHANAA :heart: Ipna Sulla on ihana asenne, me like! Voisitko tartuttaa minuunkin tuon positiivisuuden?! Mä uskon vahvasti aina fiiliksiin, että sitä tietää kun tärppi käynyt, ja mä...
  3. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Tuun taas vaan omanapaisesti, mut pakko joutua nukkumaan kun aamulla hautajaisiin meno. Mutmut, täällä tuli just äsken vessareissulla sit "ihan kunnolla" verta. Ei siis pönttöön eikä pikkareihin asti, mut pyyhkiessä kuitenkin paperiin, ihan kirkasta verta. Että onko nää nyt menkat? En...
  4. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Hei, eiks täällä ollu puhetta et ovistestit näyttäis menkkojen lähestyvän? Mä en oo koskaan aiemmin tällästä kuullu, mut nyt eilen ja tänään tehdyt ovistestit näytti molemmat aika selkeetä haamua, et tarkoittaisko se sitä et ne menkat ois oikeesti jo lähistöllä? :P Kuin kaua aikasemmin ne...
  5. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Hieps, täällä on ollut hiljaista. Tässä edelleen niitä ekoja menkkoja malttamattomana odotellaan, niin eipä oikein asiaakaan ole ennen kuin tosi toimiin päästään. :/ Sais kyllä kohta jo tulla! Toivottavasti ei hirveesti kierto sotkeennu.. sillo viime viikolla olin siellä jt-ultrassa ja...
  6. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Moi pitkästä aikaa. Meillä sitten hajosi kone ihan kokonaan, hohhoi, hyvä oli yhtäkkiä repiä parin sadan sähköntasauslaskun lisäksi rahat uuteen koneeseen.. Täällä on niiiiin paljon tekstiä, että ihan pari viimeistä sivua vasta kerkesin lukea, täytyykin syventyä kunnolla kohta, Evya...
  7. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Moikka moi taas! Sain kun sainkin tänään lähetteen HCGn mittaukseen kun soittelin neuvolaan muissa asioissa ja kyselin voiko olla jo mahdollisesti ovis ja että vosiko sen hcg:n mitata. Ja iltapäivällä sitten sain tuloksen, tosin neuvolassa oli puhelimessa joku ihme tyyppi jolta en saanut...
  8. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Moikka! Hirveesti on tullut taas tekstiä ! Mulla meni kone rikki, niin en oo päässy linjoille, puhelimella käyny aina nopsaa lukemassa mut tällä on niin ärsytys kirjoittaa etten oo viittiny. Mut tänään pitäis kone korjaantua et jospa sitä tänään, toivon! Mut sellasta on nyt pakko...
  9. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Tänne onkin tullut paljon tekstiä ! :) Tosi kiva kun on niin aktiivista porukkaa, mä yritän tässä pikku hiljaa kans aktivoitua kirjoittamisen saralla, lueskelen kyllä moneen kertaan päivässä ja sirä kautta vähän teihin yritän "tutustua", on sitte helpompi jutskailla täällä :) Kiitos teille...
  10. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Kiitos hirveästi ihanista vastauksistanne ja omista kokemuksistanne :heart: Minä paneudun huomenna paremmalla ajalla teidän juttuihin, luin kyllä kaikki mutta tällä hetkellä väsyttää niin paljon että en muista enää yhtään lukemaani :/ Sitä tosiaan piti, että kuinka pian teillä on alkanut...
  11. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

    Moikka! Mahtuisko mukaan uusi pikku kakkosta kuumeileva? Täällä 21vuotias nainen, tyttö 09/09 ja yritys aloitettu kesäkuussa 2011. Sitten tärppäsikin,marraskuussa tein positiivisen testin ja voi sitä onnea. Pahoinvointi oli hurjaa, samoin väsymys, mutta olihan se ihanaa. Vatsa kasvoi...
  12. S

    Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***syksyllä***

    Moikka! Mahtuisko mukaan uusi pikku kakkosta kuumeileva? Täällä 21vuotias nainen, tyttö 09/09 ja yritys aloitettu kesäkuussa 2011. Sitten tärppäsikin,marraskuussa tein positiivisen testin ja voi sitä onnea. Pahoinvointi oli hurjaa, samoin väsymys, mutta olihan se ihanaa. Vatsa kasvoi...
  13. S

    <3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

    Moikka! Mahtuisko mukaan uusi pikku kakkosta kuumeileva? Täällä 21vuotias nainen, tyttö 09/09 ja yritys aloitettu kesäkuussa 2011. Sitten tärppäsikin,marraskuussa tein positiivisen testin ja voi sitä onnea. Pahoinvointi oli hurjaa, samoin väsymys, mutta olihan se ihanaa. Vatsa kasvoi...

Yhteistyössä