Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Micaela Paljon, siis oikein valtavasti onnea! Kunnon plussahan tuo on, nyt vaan toivotaan että vahvistuu ! IHANAA :heart:

Ipna Sulla on ihana asenne, me like! Voisitko tartuttaa minuunkin tuon positiivisuuden?! Mä uskon vahvasti aina fiiliksiin, että sitä tietää kun tärppi käynyt, ja mä toivon kovasti että sun fiilikset pitää paikkansa!

Scarleth Hienoa että hoidot aloitettu ! Täällä peukut ja varpaat pystyssä!!! Sinulla on myös ihana asenne! :)

Toisten raskausuutisista
Mun ystäväpiirissä ollut viime vuosien aikana ihan tosi paljon raskautumisia ja tuntuu että joka viikko vähintään yksi tulee. Tietenkin pieni hetkellinen pisto aina tuntuu, silloin kun yritettiin kauan ja nyt etenkin keskenmenon jälkeen mutta äkkiä se fiilis mennyt ohi ja siitäkin huolimatta tietenkin olen onnellinen ollut läheisen puolesta!

Ainut mistä en osaa olla onnellinen ja mistä olen katkera, on yksi tuttuni. Yrittivät lasta, ekasta kierrosta tärppäsi. No, sittenpä hälle tarjoutui ilmainen risteily. Hän teki abortin että pääsee ryyppäämään. Olin niin vihainen, kun kuulin, vaikken silleen itse henkilöä hyvin edes tunne. Karvat npousee pystyyn viel'kin kun edes ajattelen.

Tuosta tärpistä ja "luovuttamisesta" Se on oikeesti niin legenda, että kun luovuttaa niin se tärppi tulee. niin kävi meilläkin tän raskauden suhteen, meillä esikko oli iloinen yllätys, silloin ei siis yritettykään ja tulin raskaaksi pillereistä huolimatta, siitä että olin pari pilleriä unohtanut kun oltiin reisusssa. Nyt tätä toista yritettiin yli vuosi. Mulla ei pää kestänyt enää ja lopetettiin yritys, ja yllätykseksi tein sit positiivisen raskaustestin. Mun hyvin läheinen ihminen myös kokenut saman, he yrittivät vuotta ensimmäistä lasta, kävivät kaikki hoidot ja lopulta heille sanottiin ettei voi tulla raskaaksi. Lopettivat, luovuttivat, käsittelivät asian että he eivät koskaan lasta saa. Sitten teki ilokseen positiivisen raskaustestin. :)
Ku osais vaan olla ressaamatta!


Oma napa Tänne voi päivittää kp4 . Km-kierto oli 30 tai 31 pitkä, saa nähdä miten tämä uusi. Toivottavasti palaisi siihen normaaliin 27-28. Ihanaa nyt voi hypätä ihan uuteen kiertoon, tää alkukierto on niin tylsä mut tosi äkkiähän tää kuitenkin aina menee, nyt jo menkat loppumassa.. kohta varmaan vois jo alotella tikuttelua. Minä päivänä te yleensä alotatte tikuttelun?

Greippimehusta ja muistakin poppaskonsteista saa kertoo,mulla kun ei niistä oikein kokemuksia/tietoa. Eli millon sitä greippimehua pitäs alkaa litkiä? Miten paljo sitä päivässä juodaan?

Mut plussapuhureita kaikille ja plussanneille tarrasukkia :heart:
 
salasein Hyi olkoon toi sinun tuttusi! Nousee itelläkin karvat pystyyn! Miten kehtaa tehdä abortin risteilyn takia.. ja jos vielä on yrittänyt lasta..hitto, mikä idootti! :mad: Greippimehua pitäis kai juoda ihan kierron alusta ovikseen saakka..lasillinen varmaan on sellanen hyvä määrä päivässä! :)

Omaa napaa...Aargh..tää kutina sen kun jatkuu, vaikka hiivalääkkeen laittanu nyt jo kahtena iltana..no, toivotaan, että se huomenna katois sit kun viimeisen satsin oon laittanu.. ja eilen ku laitoin asettimella sitä canestenin voidetta, niin en voinukaan laittaa sitä asetinta niin syvälle kun mahdollista, vaan tuntu aika voimakas polttelu munasarjojen kohdalla..samanlainen tunne kun aikanaan mulle joskus laitettiin kuparikierukka paikoilleen..lievempänä tosin..ja sit vaan otin asetinta ulospäin ja laitoin sen rasvan..en tiedä mikä juttu sekin sit oli.. : /
 
Micalea ensimmäisenä mulle tulee mieleen kaksosraskauden mahdollisuus ;-), ihanaa nyt oot ainakin todella tukevasti raskaana ja toivotaan että tarrasukkia riittää!

nellielli testaa testaa ;-), mä haluun nähdä sun positiivisen testituloksen!!!

salasein mä aloitan tikuttamaan jostain 11-12 kp kohdalla (mulla on yleensä 30 pv kierto ei kyllä aina mutta suunnilleen) tästä kierrosta bongasin oviksen vasta 19 pv kohdalla. Sun tapauksessa aloittelisin testaamisen varmaan 10-11 kp kohdilla.

Kyllä karvat nousevat täälläkin pystyyn että ryyppäämisen takia teki abortin!!! Tuossa tapauksessa olisin kyllä toivonut vain pitkää yrittämistä abortin jälkeen... AARHG!!!

Postiivista asennetta tänne kaikille ja lisää plussa uutisia sekä raskaustesteistä ja ovistesteistä! Mä olen edelleen sitä mieltä että tärppi on käynyt täällä... no sitten tipahdetaan maanpinnalle kovaa maaliskuunalussa jos näin ei käynyt, tai uuteen yritykseen vaan...
 
ipna oot niin ihanan positiivinen! :D tänään olis vasta mahdollisesti dpo7 joten ei kyl testissä näkyis mitään..ja en kyl edelleenkään usko, et oon raskaana..luulen, että ne menkat kyllä alkaa ihan ajallaan! ihmettelen vaan tätä hiivaa ja sitä tunnetta, kun sen asettimen laitoin paikalleen.. ihme touhua mulla kyl nyt! :headwall:
 
micaela ihanaa!!! :heart: isot onnittelut :kiss:

Täällä on kyllä niin positiivistä porukkaa, ootte kaikki aivan ihania. Tänne on aina tultava lukemaan teidän kirjotuksia vaikka itse harvakseltaan kirjottelen, niin täällä roikun yhä =)

Mulle saapi päivittää vihdoin KP1/35.
Viime kierrossa en siis bongannut ovista vaiks tikkuja tuhlasin vähän liikaakiin, nyt ei muutaku lisää tilaamaan :)
Nyt ois pari päivää aikaa miettiä et alotanko clomit ite omin luvin (lääkäri sano et oota 6kk....) mut en malta oottaa ja niitä kun mulla vielä ois käytettävissä. Noh, ehkä järki voittaa tän taiston ja luotan et ovuloin kun kerta menkatkin alkaa ihan ittestään :)

Terv. Lilleri
 
Micaela, ihana digitestitulos!! Onnea! :heart:

nellielli, koskas ajattelit testata? :popcorn:

ON: Mä täällä odottelen, että koska alkaa jotkut helvetilliset Puregonin sivuoireet. Toistaiseks ei vielä mitään, onneksi - lukuunottamatta ihan helvetin äreää mielialaa mutta sitä nyt on jatkunut jo hetken :ashamed: Saas nähdä heittääkö mies mut pihalle ennen kuin ollaan päästy edes punktioon saakka...
 
Scarleth :D en oo aatellu asiaa, koska en usko olevani raskaana..ja siis tänään vasta dpo7, joten ei voi vielä testissä näkyä mitään..ja lähetään tosiaan lauantaina aamuyöstä lontooseen, että varmaan se testaaminen sitten menee aika pitkälle..ellen ota testejä mukaan reissuun.. :D ja en usko, että vielä perjantainakaan dpo9 näkyisi siis yhtään mitään...mä yritän pysyä nyt vaan sillä fiiliksellä, etten raskaana oo ja ne menkat sieltä tulee kyllä! :) koska petyn ihan sairaasti jos toiveita nostattelen yhtään tässä..

ja eiköhän se sun mies ymmärrä, että hormonit jyllää ja siks oot äreänä! :)
 
nellielli, voihan se joo olla, että reissussa ei kannata miettiä testaamista - ellei sitten ole ihan varma, ettei mene reissu pilalle JOS tulos onkin nega. Toivotaan tietenkin sulle plussaa!!

Joo toivotaan että mies ymmärtää. Kyllä nämä hoidot on ajoittain vähän kuormittavia parisuhteelle. Ei hirveästi ainakaan jaksaisi samaan aikaan muuta kuormaa elämässä, mutta sitähän ei aina pääse valitsemaan mitä kaikkea muuta sattuu ja tapahtuu samaan aikaan.
 
Scarleth Mä vahvasti epäilen, että oon raskaana, koska tosiaan viime kierrossa en ainakaan ovuloinu..joten epäilen, etten nytkään sitten ovuloinut..mutta eihän sitä varmaksi tiedä koskaan..ja häiritsee vaan toi hiivatulehdus ja se, että lääkkeen laittaminen asettimella tuntui ikävältä, mitä ei koskaan ennen ole tapahtunut.. mutten tiedä sitten..ja harkitsin jo hakevani maitohappobakteereita alapäähän, et jos tämä "hiiva" johtuisikin siitä..eli jos ei olisikaan kyseessä hiiva..

Voimia sulle! :hug: toivottavasti sitä muuta kuormaa tohon päälle ei tulisi!
 
Scarleth oota vaan kun oot raskaana, silloin vasta nuo mielialat vasta heitteleekin ;-). Ei taida miehes vielä ymmärtänyt mihin soppaan on lusikkansa laittanut!

Lilleri82 mä en halua masentaa mutta menkat voi tulla silti vaikkei ovuloisikaan. Toivotaan kuitenkin että alat ovuloimaan... clomeista en osaa sanoa yhtään että kannattaako niitä ominpäin alkaa syömään. Sanoiko lääkäri syytä miksi pitäisi odotaa puolivuotta? Kuulostaa kovin pitkälle ajalle...

nellielli katos Micaelakin sai plussan jo dpo 10 niin etkös säkin voisi jo sunnuntaina testailla ;-)!

Micalea aika ihanaa jos kaksoset tulisi ;-)!!!

).( Viikon päästä mäkin pääsen testailemaan, sillon ei ehkä vielä mitään näy mutta testaan kuitenkin ainakin ovistestillä... Mulla on kaksi raskaustestiä jäljellä joten niitä yritän pantata ehkä vähän myöhemmäksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Micaela
Keskiviikko 22.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Scarleth..35v......KM 1/12........................................KP 3/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 6/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11....................KP 12/28-30
Hannahi1...........KM 12/11......................................KP 13/28-30
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11..............KP 19/28-30
jenksula...37v....TM 10/11.......................................KP 21/24-28
nellielli..26v.......KM 08/11......................................KP 25/28-32
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

Lilleri82..30v......KM 11/11.......................................KP 1/35
Salasei..............KM 09/09.......................................KP 4/30
Mame31..32v......KM 12/11.....................................KP 6/26
kultakimpale2.....KM 10/08, 3/09, 12/10...................KP 11/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 12/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11............................KP 12/30-33
tiiru..................KM 11/11......................................KP 13/?
meadow............KM 10/11......................................KP 20/28
Ipna..31v...........KM 12/11......................................KP 22/30
Toivotonko.........KM 11/11, KKM 1/12.......................KP 26/27
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 34/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12........................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

morebabies..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 10/?
Filuuri................KKM 1/12......................................KP 17/28
Missa-76............KM 04/11......................................KP 36/28-32
Whisky Peat........KM 07/11......................................KP 37/30-35

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö..29v..KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 8/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11.........................KP 9/30
Vaavimasu..KM 08/10, 08/11.........................................KP 20/28-29
Wandii..32v..KM 12/11...................................................KP 21/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 22/34
johnu..........KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10.............................................KP 14/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81, Micaela

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
lilleri: hmmmh, sanotaanko näin, että kyllä mä varmaan aloittaisin clomit ihan omin päin jos yhtään epäilisin etten ovuloisi. Mutta en ilman ykkä seurantaultraa uskaltaisi syödä, joten siihen se mun syöminen sitten kosahtaisi heti :LOL:

micaela: superhieno digitulos, lisäsin sit plussanneihin omatoimisesti tuolla tuloksella :) Nyt jäädään sitten odottelemaan miten tulos tuosta muuttuu. Kyllä mullekin tuo kaksosten mahdollisuus nousi mieleen. Kyllähän munasolu voi jakautua, siitähän identtiset kaksoset syntyy, vaikka olikin vaan yksi folli. Tai sitten on vaan kiinnittynyt tosi aikaisin ja siksi aikainen plussakin.

nellielli: nythän se maitohappokuurin voisit käyttääkin, kun ei ole väliä sillä, että meneekö liian happamaksi ympäristö siittiöille. Tosin en tiedä kuinka kauan se vaikutus kestää? Voisi tehdä kyllä ihan hyvää munkin käyttää se kuuri pois. Mulla oli myös heinäkuussa tuo samainen tulehdus mikä sulla, mutta johtui kai siitä että kierrukan langat oli leikattu niin lyhyeksi, että niitä ei edes näkynyt. Ärsyttivät siis kohdunkanavaa ja siitä tulehdus.

ipna: luota tunteeseen onnistumisesta!!!

).( mulla kanssa hiiva edelleen kutisee, mutta käsittääkseni voi mennä muutama päivä lääkkeiden jälkeen. Täytyy kyllä varmaan kysäistä kohta lääkäristä, koska tämä kierre on alkanut kierrukan pois ottamisen jälkeen ja varmaankin raskauksien takia.
 
Viimeksi muokattu:
morebabies nyt lupasinkin itselleni et testit pois ja menkat alkaa jos alkaa. Kemiallisia mulla ollut ja senhän näkee sit myöhemmin. Mut nyt en stressaa enkä testaile kertaakaan tällä viikolla vaan odotan ensi viikkoonn milloin näen onko kehitystä oikeasti tapahtunut. Ja ainahan noihin digitesteihinkään voi luottaa, voihan se olla et oikeesti on 1-2 viikkoa vaikka heitti ton 2-3.

Katotaan kuinka käy, en haluaisi tänne enää palata vaan siirtyä lopullisesti odottajiin 2 vuoden jälkeen. Oon jo 2 kertaa käynyt odottajissa ja aina tänne takaisin tullut. Toivotaan parasta :cool:
 
ipna mä uskon kato itekkin et vaiks menkat tuloo niin en siltikään ovuloi itsestään, toivon kyllä :p Lääkäri sano vaan et puolen vuoden yrittämisen jälkeen voidaan alkaa puhumaan hormooneista ym muista jos en ole tullut raskaaksi. Tietenkin uskoi että kun on synnyttänyt niin, hormoonitoiminta muuttui... mä en jaksa uskoa siihen. Kun se kerta nähtiin et viime kierrossa en ovuloinut.
Eli taidanpa clomit vetästä tässä kierrossa ainakin... ja jos en siltikään ovuloi niin antaa sit olla taas yks kierto norm. ja sit soitan omalle gynelle, joka aikasemmin määräsi clomit mulle kun alettiin ekaa yrittään (kävin nyt terveyskeskuksen ä.plklla kun oli tää keskenmeno/tm sillon marraskuussa).
Ja JOS ovuloisin ja JOS tärppäis, niin taitais tulla aika sama laskettuaika kun esikoisella oli/on. Eli joulukuussa syntynyt :heart:
 
ipna mä vaan oon sunnuntaina lontoossa, et saa nähä tuleeko sinne raahattua ees testejä mukaan ja muistaako siellä koko testaamista.. ;)

morebabies Niin siis sullakin ollu se emätintulehdus sillon heinäkuussa? Mä kyl taidan tänään hakee sen maitohappokuurinkin..en oo ikinä ottanu, et jos se auttais nyt ettei noita hiivoja sit tulisi heti perään..ja syön kyl ihan maitohappobakteereja nyt muutenkin.. mua vaan jänittää, et kun se asettimen laittaminen syvälle eilen vähän sattui, ettei vaan ois jotain vakavampaa..aargh..ärsyttävää..menis ny vaan tää kutina ohi ennen reissua!
 
Micalea mä niin toivon että siirryt pysyvästi odottajien listalle ja oon tosi onnellinen sun puolesta!

Lilleri82 jos mulla ei olisi mennyt kesken niin mulla olisi ollut sama laskettu aika kuin esikoisella oli. No jos tästä tärppää niin tuleekin marraskuun lapsi sitten :). Toivottavasti alat ovuloimaan!!!

).( kohta alkaa mun oirehulluus eli kyttäilen ja mietiskelen oloani ja oireita. No nyt ei vielä ole mitään... tai no yks juttu että tuolla kohdussa ois vasemmalla puolella alhaalla sellaisia pieniä viiltoja(ei ehkä kovin kuvaava kun ei siis oikeasti ole kipeitä) ollut nyt oviksesta asti. Eli ei siis voi olla mitään kiinnitymisjuttujakaan kun on vasta dpo 3. Mä en ole kovin kärsivällinen odottelija... tällä kertaa mulla ei ole niitä outoja unia kuten viimekierrossa :)
 
Micaela Kyllä siellä taitaa kaksi salamatkustajaa olla! :heart::heart: Nyt vaan rennosti, äläkä stressaa!! Toivottavasti saisit nyt jäädä pysyväsit odotuspuolelle!

Ipna Luota omiin tuntemuksiin! Kyllä sitä vaan jostain tietää että tärppi on käynyt. =)

nellielli Toivottavasti lääkkeet auttaisi ja voisit nauttia Lontoosta täysin rinnoin... :)

salasein Mä testasin jo eilen kp9 ovista kun oli vähän ovistuntemuksia. Sain Davidin testillä haamun, eli ei vielä ole ovista. Greippimehua suositellaan juotavaksi kp1:stä ovikseen asti lasillinen päivässä. Sen jälkeen vissiin enää suositella koska limakalvo paksuuntuisi liikaa?? Tästä en ole ihan varma. Jotkuthan suosittelevat itse greipin syömistä mehun sijaan, kun se on "tuhdimpaa" tavaraa... :LOL:

Scarleth Odotahan vaan kun raskaushormonit alkaa jylläämään, niin miehesi on ostamassa keskellä yötä kaupungin toiselta puolelta ainoasta aukiolevasta kaupasta/kiskasta suolakurkkuja ja vaniljajäätelöä kun sun alkoi tekemään sitä mieli... :LOL:
 
  • Tykkää
Reactions: ipna
M1n1, noin se varmaan menee, ehkä se on hyvä että mieskin taas palauttaa mieleen millaista on yrittää elää hormonihirviön kanssa :LOL:

AIka malttamattomana mä kyllä täällä piikkieni kanssa höyryän. Onneksi ylihuomenna on eka ultra ja ens viikon alussa toinen - menee tämä aika jotenkin rattoisammin, kun on tasaiseen tahtiin jotain hoitoon liittyvää tapahtumaa. Kaikesta omituisesta tässäkin kyllä oppii nauttimaan :p
 
Jopas täällä on taas tullu juttua, hyvä niin vaikei kaikkee jaksanukaan ihan ajatuksella lukee:LOL:
Micaelalle hurjasti onnea plussasta, jospa siellä kaks matkalaista sit ois ;) Ite näin yks yö unta, että meillä oli kaksoset. Olin ostanu kahdet haalarit (erinäköset) ja siitäkös kauhee kina lapsosille synty kumpiko kumman ottaa:D
Ja tietty muillekin jos plussia on ollu, oli se sit raksaus- tai ovisplussa, plussa kumminkin :)

).( odotellaan odotellaan. Tänään oli nappi nummero seistemän vuorossa. Viimek menkat alko jo kuudennen jälkeen, mikä lie omituisuus kierto ollu. Nyt sitten kun toivois, että ois alkanu niin ei. Varmaan antaa odotuttaa oikein yliajalle. Pääasia kuitenki, että alkaa :D Ei vaan sais kauheesti venyä ettei siirtopäiv sattuis viikonlopulle. Oon tehny laskelmat, että jos alkaa silloon kun yleensä terojen jälkeen niin just pitäis viikolle siirron sattua riippuen tietty kuinka tuo limis jaksaa kasvaa.
Mieskin on täällä ihan sekasi. Harvase päivä kyselee millon alotan ne toiset napit. Ei sillä meinaa millään mennä jakoon, että menkkojen alettua :D Taitaa sitäkin vähän jänskättää ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Micaela
Tulipa mieleen noista Micaelan kaksosista (siis sehän on nyt jo päätetty että kaksi niitä siellä on :D :D ); vähän hassua, mutta mä oon aina haaveillut kaksosista ja nyt ajattelin ivf:n yhteydessä mankua lääkäriltä, että siirrettäis kaksi alkiota. Niin ei kai nykyään läheskään aina tehdä ja ehkä lääkäri käännyttää mutkin moisesta ajatuksesta pois. Oon kuitenkin käsittänyt, että Suomessa kaksosraskaudet menis ihan hyvin ja mulla ei tosiaan olis mitään kahta vauvaa vastaan (kuuluisia viimeisiä sanoja ihmiseltä, jolla ei ole kokemusta yhdenkään vauvan yövalvomisista ja syötöistä..... :D)
 
  • Tykkää
Reactions: nellielli

Yhteistyössä