Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

micaela ihanaa, siitä se haamu lähtee vahvistumaan! =)

vaavimasu oviksen yhteydessähän voi tulla vähäistä verenvuotoa, jospa se ovis vaan jäi huomaamatta?

ON: eilen yllätti ovisplussa ihan puun takaa. Juuri kun olin täällä valittanut ettei testissä saa näkyviin edes kunnon haamua. Eilen oli jotain tuntemuksiakin, mitä nyt huomasin siitä alta kun koko kroppaa jomotti kovan treenin ja alkavan flunssan jäljiltä. Kaikki limat vaan puuttuu ja tosiaan en ole edes varma eilisitä tuntemuksista kun illalla oli koko kropassa sellainen olo kun olis jäänyt jyrän alle. Ainut lima tulee nenästä, mutta sitä ei varmaan lasketa. :snotty:
 
Micalela selkeä haamuhan tuo on !!! Onnea :heart: !!!! Nyt vaan isosti tarrasukkia!

Filuuri sä tuut sitten päivän mun perässä oviksen suhtten eli piinaviikot alkoi!! Mulla oli vähän samat ongelmat että ei ovista näkynyt ja kuulunut vaan tuli myöhemmin kuin oletin.
 
Niin vielä tuosta.. Taas tuntui tulevan pikkasen veristä vuotoa kun pyyhin.. Ettei sitten vaan ole näin lyhyt kiertoja menkat ala. Minulla ovis yleensä on niin kipeä, että sitä ei voi olla huomaamatta.. ja nyt en sitä kyllä ole huomannut.. Toki jos ajattelis että ovis ois ollu esim 13 pv niin voihan se olla mahollista että olis jotai kiinnittymisvuotoakin jo, mutta en jaksa uskoa..
Ikinä ei ole näin kierrot heitellyt kyllä että olis ollut näin myöhään ovis.. liekkö sitte hormoonit päin seiniä.. No ei auta ku odottaa mitä tuleman pitää.. Edelliset menkatki oli toooosi pitkät. kesti yhteensä vuoto varmaan viikon.. sillon edellisessä kierrossahan sain aikasemmin kaks haamujen haamua ja sitten negan ja sitten menkat että en tiiä onko nyt jotai pielessä.. primaspaneja en oo tässä kierrossa syöny ku ajattelin että alotan vasta oviksesta, mutta kun en sitä ole havainnut niin en ole etes alottanu vielä..
 
Micaela Ei tuo mikään haamu ole vaan viiva. Onnea!



Täällä 6,5vkoa tyhjennyksestä eikä menkoista tietoakaan. Aktiivista yritystä ei ole ollut, mutta ei ehkäisyäkään. Peitot heilunut kerran viikossa.. Parin viikon päästä jos ei menkkoja ole näkynyt, teen testin jotta tietää edes osin missä mennään. Sillon voisi sitten alkaa soittelemaan lääkärillekin.
 
Juu..Tarkistelin tossa kiertoja.. Edellinen kierto oli vain 26pv ja ovis oli tasan kp 13.. Sitten tässä kierrossa jos nyt alkais menkat niin ovis ois ollut jo kp9!!! Että en nyt kyllä osaa yhtään aatella mitä tää on.. Pitää seurata ja meinasin kyllä että jos soittelis isompaan sairalaan eikä omaan neuvolaan kun ei ne sieltä ota tosissaan..
En ole uskaltanu etes arvailla mitään oireitakaan kun ei sitä ovista ole tuntunut..
Mulla onneks huomennaki vasta iltaan meno työharj niin voin huomennakin soittaa.. jos pian onki hormonit heittäny kuperkeikkaa niin saiski jotai hoitoa jo..
 
Micaela: onnea isosti! Hienoja uutisia kertakaikkiaan :)

Filuuri: täällä samanlainen ovis-yllätys puskan takaa.

ON: Mulla on kahdet menkat tulleet lokakuisen km jälkeen, edellisen kokonaisen kierron pituus 37. No, meinasin alkaa testailemaan ovista vasta kp22, kun viime kierrossa tuli kp24 plussa, mutta eilen aamulla herätessäni oli julmetun kipeä vasen munasarja ja jo viikonloppuna alkoi omituinen limailu. Tein piruuttanu testin ja sinnehän pärähti vahvat viivat (kp20), joista toinen oli sen näköinen kuin mun viivat aina kun ovis on jo mennyt, vähän "kulahtaneet värit" (mulla vertailuna tietty tallessa ed. kiertojen kuvat). Iltapäivällä tein uuden ja se oli edelleen haalistunut. Kivut oli tosi kovat :( Miehelle äkkiä pirautin, että tuo töistä tullessaan digitestin (en ole koskaan raaskinut aiemmin ostaa), että tiedän onko vaiko eikö vai menikö jo. Illalla sitten digittelin ja sieltähän se hymynaama tuli. Olis varmaan tullut jo ed. iltana, koska tikut haaleni iltaa kohti ja tänä aamuna oli enää hailakka toinen viiva. Summa summarum: olen niin onnellinen vaikkei tärppiä tuliskaan, että kierto on palautumassa, oviskivut ei kestä viikkoa (kuten kaksi aiempaa), vaan vajaan päivän. Kierto siis ilmeisesti kutakuinkin 33 tai 34 eli ENNALLAAN :)

Kuukautisten jälkeisten kipujen ja tiputtelun takia mulla on lähete polille, kun menkat kesti 6pv, mutta tuhrua ja pirullista alaselkä-menkkakipua toiset 6pv. Luulen, että kutsu käy parin viikon päästä, koska mulla on se ärhäkänpuoleinen endo enkä ole nää teini-ikäinen.

Pitkää pinnaa kaikille piinailijoille, missä vaiheessa olettekin! Minä piinailen seuraavat pari viikkoa: kp21/34...saa päivittää :)
 
Tiistai 21.2.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN


Scarleth..35v......KM 1/12........................................KP 2/28
kodehu..28v.......KM 4/11, 8/11................................KP 5/30-32
Evya..24v..........KM 06/11, 08/11, 10/11....................KP 11/28-30
Hannahi1...........KM 12/11...................................... KP 12/28-30
duello..28v........enkelivauva 2/09, KM 12/11..............KP 18/28-30
jenksula...37v....TM 10/11........................................KP 20/24-28
nellielli..26v.......KM 08/11.......................................KP 24/28-32
Micaela..26v.......KM 11/10, 04/11.............................KP 26/33
Idylli.................KM 09/10, 10/11

HAAVEISSA TOINEN

Mame31..32v......KM 12/11.....................................KP 5/26
kultakimpale2.....KM 10/08, 3/09, 12/10...................KP 10/30-34
Dyra ................KM 08/11, 09/11, 11/11, 1/12, 2/12..KP 11/25
rontti1..28v........KM 09/11, 12/11............................KP 11/30-33
tiiru..................KM 11/11......................................KP 12/?
meadow............KM 10/11.......................................KP 19/28
Ipna..31v...........KM 12/11......................................KP 21/30
Toivotonko.........KM 11/11, KKM 1/12.......................KP 25/27
diiselikissa..33v..KKM 11/11.....................................KP 33/?
Lilleri82..30v......KM 11/11......................................KP 34/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12...............................KP ?
Miinä................KM 01/12.......................................KP ?
Salasei..............KM 09/09......................................KP ?
Cannes..34v.......KM 11/09, 1/12...............................KP ?
pupu75..36v.......KM 1/12.........................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

morebabies..31v..KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12........KP 9/?
Filuuri................KKM 1/12.......................................KP 16/28
Missa-76............KM 04/11........................................KP 35/28-32
Whisky Peat........KM 07/11.......................................KP 36/30-35

HAAVEISSA NELJÄS

dyddö..29v..KM 5/05,9/06,1/07,11/09,enkelityttö 1/11,1/12..KP 7/30-33
M1n1..33v...enkelivauva 12/10, KM 09/11..........................KP 8/30
Vaavimasu..KM 08/10, 08/11..........................................KP 19/28-29
Wandii..32v..KM 12/11...................................................KP 20/32
Mamiksi monelle..37v..KKM 10/11...................................KP 21/34
johnu..........KM 01/11, 06/11

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse.......KM 11/10.............................................KP 14/28

PLUSSANNEET:

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli
Helmikuu 2012: Unelma kolme, Carolina30+, Neiti -81

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*, iitu85, beebe010, P12, taraolivia

2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Micaela tuohan on tosi tukeva viiva noilla päivillä, yhtään ei tartte tihrustella. Onneksi olkoon! :heart:

ON: tänään tuli ovistestiin vieläkin vahvempi viiva kun eilen ja nyt on ainakin julmetut ovistuntemukset alaselässä ja -vatsalla. Jos ei sitten ole joku kysta tai muu mukava, koska tällasta kipua en muista ihan heti olleen piiiiitkään aikaan. Onko teillä muilla vahvistunu ovistuntemukset km jälkeen? Kivaa, päästään piinailemaan yhdessä Ipna ja Mamiksi monelle, vaikka voihan olla, että mulla on ovis vasta huomenna kun en mä ymmärrä enää kroppani merkkejä ja testien tuloksia. Mutta suunnilleen samoihin aikoihin kuitenkin. :)
 
Micaela, tuo on kyllä niin mahtava juttu!!

Täällä ollaan ihan täpinöissään, eka Puregon-pistos takana ja hyvin meni eikä ollut vaikeaakaan :) Eka kontrolliultrakin jo perjantaina, toivottavasti silloin on jo vähän nähtävissä miten lääkkeet alkaa vaikuttaa. Jee, jaksan taas olla optimisti :) Enkä halua edes ajatella, millainen ranteet auki -fiils on, jos tämä hoito ei onnistu....
 
Filuuri siis mä en normaalisti tunne ovista en sitten millään tavalla, mutta km jälkeen tunnen edes jotain, eli hyvin paljon mahdollista että on vahvistunut!

Scarleth ihanaa... toivotaan nyt että tärpää hoidoilla!!!
 
No ei se tietenkään läheskään yhtä vahva oo kuin tuo toinen mutta kyllä se siinä luonnossa näkyy :) Toi kuva on vaan tosi huono..

Micaela hyvä: Eihän se dpo10 tarttekkaan olla tuo testiviiva saman vahvuinen, kuin tuo kontrolviivanen!:wave:
Kyllä tuo on SELKEÄ PLUSSA VIIVANEN:heart: näkee ilman suurentavia lasejahin!:cool:


Onnea ja tarraa masuasukille:kiss:

Kiitos kaikille! En hirveästi uskalla juhlia ennen perjantaita..
.
 
Viimeksi muokattu:
Micaela onnea, ihanaa! Kyllä siinä kaksi viivaa selvästi näkyy :heart:

Ja Scarleth, kiva lukea sun täpinöintiä. Toivotaan että tärppää heti! :)

).( Odottelen menkkoja alkavaksi ensi viikolla. Toivon ainakin, että keskenmenon jälkeen pysyis silti suht lyhyenä kierto. Viimeksi oli eka kierto 32pvää. En muista koska olisin viimeksi näin hartaasti odottanut niiden alkua. Ja vielä tarttis yrittää ne toisetki odotella, jollei lääkäri siinä välissä sitten totea paikkoja "valmiiksi".
 

Yhteistyössä