Keskenmenon jälkeen kuumeilevat ***Keväällä***

Terve vaan! Saanko liittyä seuraan?
Olen 34-v. yhden lapsen äiti. Taustaa sen verran, että ensimmäinen raskaus päättyi km 11/09 rv 11+3, toinen onnistunut raskaus, josta meidän poika 11/10 ja kolmas jälleen km rv 11+4, tapahtui tuossa viikonlopun aikana, että kovin on tuore juttu vielä :( Ollaan niin suunnattoman pettyneitä, että meille kävi taas näin! Muutama päivä ennen np-ultraa vaan alkoi vuoto ja uloshan se sitten tuli. Oireet tosin oli loppuneet jo pari viikkoa sitten, mutten vaan halunnut uskoa että siellä ei elämää enää ole. Olis vaan pitänyt mennä ultraamaan aikaisemmin, mutta turhapa sitä enään... Vuoto tuli ihan spontaanisti, eilen vielä varmistus asiaan gynen polilla, raskausmateriaali oli tullut pihalle ja sain 2 cytotecia, jotta limakalvonkin tulo vauhdittuisi.

Nyt sitten odotellaan, koska saatais alkaa uutta raskautta yrittämään. Meille on raskautuminen ollut kokoajan ihan älyttömän helppoa, eka oli itseasiassa hieman vahinkokin (keskeytetty yhdyntä...), vaikka ihan kiva sellainen, kun oltiin päätetty muutenkin alkaa vuodenvaihteen jälkeen yrittää :) Nämä kaksi seuraavaa sitten tärpänneet heti ekasta yrityskerrasta. Eli siinä ei ongelmia, mutta sais ne kyllä sitten pysyä sisälläkin.... Mulla on käytössä Klexane, oli toisesta raskaudesta lähtien, kun mulla on hyytymistekijöissä lievästi kohonnut riski veritulppaan. Ylipainoa on sen verran jäänyt noista raskauksista, että tähän viimeiseen raskauteen selvisikin, ettei Klexane-annos ole riittävä, eli voi olla että johtuis siitä sitten koko keskenmeno... :( eli kun seuraavan kerran tulen raskaaksi, niin aloitetaan isommalla annoksella.

Nyt vaan mietin, että jaksetaanko odottaa se, että raskaustesti on nega ennen uutta yritystä, vai aletaanko vaan heti yrittää. Lekuri suositti odottamaan, vaikka mitään kaavintoja ei tarvinut tehdä. Miten te muut, oletteko aina odottaneet ennen uutta yritystä?

Tulipas pitkä sepustus... Niin että miten on, huolitteko joukkoonne? :)

cannes
 
cannes tervetuloa ja pahoittelu :hug:

Meille annettiin lupa yrittää heti, eli odottelua ei tarvinnut. Tästäkin on ristiriitaista tietoa, mitä lueskelin km jälkeen. Toiset ehdottaa odottamista puhtaasti siitä syystä että seuraavan raskauden määritys olisi helpompaa, toiset taas siitä syystä että raskautuminen on helpompaa mutta niin myös riski km kun paikat ei ehkä ole vielä valmiit kiinnittymiseen.

Kerran kaavintaa ei ole tehty niin eikun uutta yrittämään vaan... kaverilla km jälkeen ei tullutkaan menkkoja vaan oli raskaana heti saman tien ja matkassa pysyi kaveri loppuun asti :) ...
 
Cannes :hug: Pahoittelut!! Voi, miten väärin se on, että meitä on näin paljon! Mulla myös hyvin tuore keskenmeno eli tapahtui myöskin viime viikonloppuna, tosin viikkoja oli vasta kuudes menossa. Ymmärrän hyvin miltä tuntuu, tai varmaan sinusta tuntuu pahemmaltakin, kun raskaus oli jo noinkin pitkällä.

Mä olen ymmärtänyt, että jos kohtu on hyvin tyhjentynyt, niin ei olisi uudelle yrityksellekään mitään esteitä. Meillä on ainakin yritys täydessä vauhdissa heti tässä kierrossa. Mulla oli kyllä hcg laskenut tosi hyvin eli oli eilen enää 7. Tosin, jos lääkäri on nähnyt sun tilanteessasi jotain sellaista, ettei heti voisi yrittää, niin varmaan on hyvä kuunnella - siis jos perusteet on olemassa. Meille tosiaan lääkäri sanoi ettei estettä ole, ja tarkoitus on tehdä inseminaatiokin tähän kiertoon.

Morebabies, aika samoissa me sitten mennään, jos sun ovis osuu siihen mihin kuvittelet! Toivotaan, että hcg on laskenut niinkuin pitäiskin. Pidetään peukkuja!!

Tuosta ipnan kertomasta jutusta tuli mieleen, että nyt vois joku lapioida mulle pari kiloa jäitä hattuun... olen lukenut nimittäin ihan liikaa noita juttuja, joissa on heti keskenmenon jälkeen raskauduttu uudelleen. Ja niinhän sen nyt sitten tietysti kuuluu mun mielestä mennä mullakin. Voi sitä itkun, marinan ja kiukuttelun määrää, jos sitten pudotaankin kovaa ja korkealta! :D Joten please, potkaiskaa mua ennen kuin ehdin leijailla ihan liian korkealle...
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: ipna
cannes: tervetuloa ja isot pahoittelut keskenmenosta.

Wandii: en tiedä uskallanko lupautua vielä dpo 10 testiryhmään ;) siis sunnuntaille. Mieli tietenkin tekee testata, mutta luulen ettei siellä vielä mitään näy, jos on näkyäkseenkään. Pelottaa niin pirusti. Ehkä olen ladannut liikaa odotuksia tälle ekalle kierrolle. Olen raskautunut kolme kertaa melkein ekasta "laukaisusta", mutta esikoista aikoinaan tehtiin kolme vuotta. Nyt on vähän semmonen fiilis, että enhän mä voi kuvitella olevani niin onnekas, että nyt jo onnistuisi. Mutta ilmoitan, jos uskallan jo sunnuntaina, viimeistään tiistaina, dpo12, jos hermo kestää sinne asti...
 
cannes: tervetuloa ja isot pahoittelut keskenmenosta.

Wandii: en tiedä uskallanko lupautua vielä dpo 10 testiryhmään ;) siis sunnuntaille. Mieli tietenkin tekee testata, mutta luulen ettei siellä vielä mitään näy, jos on näkyäkseenkään. Pelottaa niin pirusti. Ehkä olen ladannut liikaa odotuksia tälle ekalle kierrolle. Olen raskautunut kolme kertaa melkein ekasta "laukaisusta", mutta esikoista aikoinaan tehtiin kolme vuotta. Nyt on vähän semmonen fiilis, että enhän mä voi kuvitella olevani niin onnekas, että nyt jo onnistuisi. Mutta ilmoitan, jos uskallan jo sunnuntaina, viimeistään tiistaina, dpo12, jos hermo kestää sinne asti...
:) Be brave sis! Toisilla tuntuu olevan tuo oire-oireyhtymä (oksettaa, paleltaa, tissit kipeät, tissit ei kipeät, kipuilee, jomottaa, särkee päätä, vatsa pömpöttää, hiukset kuivuu, valkovuotoa ei oo, valkovuotoa jumalattomasti jne.) Mutta mulla on tää testioireyhtymä. (Ovistesti, raskaustesti, uuu) Jos kierron joka päivälle sais tehä jonku testin, niin olispa ihana (lompakko ei vaan kestä...).
Rakastan sitä jännitystä ja vaikka ei alussa nyt tosiaan tuu niitä plussia, niin nega on vain ihan pieni kuoppa, koska se plussa on kulman takana, mut ei näy vielä. Jännitystä siis ilman pettymisen pelkoa. :D

Ja ainiin, Nellielli, mukaan vaan! Ei se mittään ota jos ei annakkaan!
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos hirveästi ihanista vastauksistanne ja omista kokemuksistanne :heart:

Minä paneudun huomenna paremmalla ajalla teidän juttuihin, luin kyllä kaikki mutta tällä hetkellä väsyttää niin paljon että en muista enää yhtään lukemaani :/

Sitä tosiaan piti, että kuinka pian teillä on alkanut menkat km:n / kaavinnan jälkeen? Onkos ovulaatio tullut ennen ekoja menkkoja ? Meille lekuri sanoi, että suositus on odottaa ne ekat kuukautiset ja sitten aloittaa uusi yritys, mutta mutta, voisiko sen aloittaa jo ennen?

Mulle kyllä tuli suuri säikähdys tulehduksesta ja se kaavintakin, tällä hetkellä tuntuu että miten mä ikinä uskallan enää harrastaa seksiä.. ettei tulehdus uusi.. vaikka eihän sitä tiedä mistä se tulehdus on edes tullut. Jotenkin tällä hetkellä tuntuu vaan siltä, etten uskalla seksiä ajatellakaan. Kuinka pian kaavinnan jälkeen voi harrastaa seksiä muuten?

Tänään mulla on ollut ehdottomasti kaikista vaikein päivä. Aiemmin on tuntunut, että olen suht positiivinen kuitenkin, vaikka tietty nyt kovin surullinen ja pettynyt, mut jotenkin kuitenkin aatellu et tällä oli tarkotus. Tänään on tunteet ailahdellu laidasta laitaan, surusta, suuttumukseen, pettymykseen, epätoivoon.. :(

Miten te olette muuten selittäneet jo olemassa oleville lapsille keskenmenon, jos vanhemmat lapset ovat raskaudesta siis tienneet? Meillä typy odotti kovasti vauvaa, ja puhuu vieläkin koko ajan vauvasta, vaikka olen yrittänyt selittää että äitin masussa ei enää ole vauvaa. Kuinka selittää asia 2v lle?

Mut palaan huomenna.
Kiitos teille kaikille :heart:
 
salasei: meillä nuorempi 2v. ei ole tajunnut kumpaakaan raskautta eikä keskenmenoa eikä sitä edes kiinnosta. Vanhempi 3,5 v. taas ronkuu päivittäin meille vauvaa ja hänelle edellisestä raskaudesta ehdimme kertoa, kun kaikki oli hyvin rv 9+3. Ja sitten tottakai pakkohan oli kertoa keskenmenosta, me kerroimme ettei vauva vaan jaksanut kasvaa siellä äitin masussa. Joskus näin vaan käy. Olemme paljon käsitelleet kuolemaa mun vanhempien kuolemien takia ja neiti on sitä mieltä, että he ovat tähtenä taivaalla vahtimassa meitä. Kun isäni kuoli, hän oli sitä mieltä että mummulla oli niin kova ikävä, että tuffan oli pakko mennä hänen luokseen. Ja sitten kun tuli keskenmeno, itse selitti meille, että mummulla ja tuffalla oli meitä niin kova ikävä, että halusivat meidän vauvan sinne hoidettavaksi. En viitsinyt alkaa selittää vauvan ja alkion eroa, joten olin tyytyväinen että osasi itselleen selittää asian näin positiivisesti. Katselee aina tähtiä taivaalla ja kertoo, että siellä mummu ja tuffa hoitaa nyt meidän vauvaa. Jälkimmäisestä raskaudesta ei edes kerrottu, kun mulla oli niin vahva tunne siitä että menee kesken. No valitettavasti en saanut heitä hoitoon, kun oli se ultra, joten pakkohan oli selittää, kun näkivät mun itkevän. Sanoin vain, että tämäkin vauva oli liian heikko elämään ja tyytyivät siihen. Ja taas vanhempi neiti keksi, että se aikaisempi vauva tarvitsi itselleen leikkikaverin, niin kuin hänelläkin on pikkusisko.
 
KESKIVIIKKO 25.01.2012

HAAVEISSA ESIKOINEN

nellielli..................KM 08/11......................................KP 23/28-32
Micaela.................KM 11/10, 04/11............................KP 46/33
Idylli.....................KM 09/10, 10/11
taraolivia..............TM 11/11.......................................KP 16/?
kodehu.................KM 4/11, 8/11..................................KP 7/30-32
Evya.....................KM 06/11, 08/11, 10/11, 11/11, 12/11..KP 15/27
Scarleth................KM 1/12...................................... .......KP 5/28

HAAVEISSA TOINEN

kultakimpale2.....KM 03/09, 12/10.............................KP 43/30-35
diiselikissa..........KKM 11/11.....................................KP 8/?
beebe010...........KM 07/08, 11/11.............................KP 76/28-30
tiiru.....................KM 11/11...................................... KP 27/?
Dyra ................ KM 08/11, 09/11 ja 11/11 ................KP 46/28-31
rontti1...............KM 09/11, 12/11 ..............................KP 12/30-33
meadow............KM 10/11...................................... ...KP 22/28
Lilleri82.............KM 11/11...................................... ...KP 7/?
Fossiili..............KM 9/11, 01/12.................................KP ?
Miinä................KM 01/12...................................... ....KP ?
Salasei..............KM 09/09...................................... ...KP ?
Ipna.................KM 12/11...................................... . KP 23/30
Cannes.............KM 11/09, 1/12.................................KP ?

HAAVEISSA KOLMAS

Whisky Peat.....KM 07/11.............................KP 9/30-35
Missa-76..........KM 04/11.............................KP 8/28-32
Pikkuinen12.....KM 08/11, 09/11, 11/11, 12/11...KP 33/27-46
morebabies.....KM 08/06, 03/09, 09/11, 01/12...KP 16 (km jälkeen)

HAAVEISSA NELJÄS

johnu......................KM 01/11, 06/11
Vaavimasu..............KM 08/10, 08/11.....KP 17/28-29
Mamiksi monelle.........KKM 10/11..........KP 31/38
Wandii...................KM 12/11................KP 29/32
M1n1......enkelivauva 12/10, KM 09/11....KP 9/?
Neiti-81...Gen. kesk. 12/08, KM 06/09, 06/10, 10/10, 11/10... KP 17/?

HAAVEISSA VIIDES

miss bamse..............KM 11/10.................................KP 15/28
Carolina30+.............KM 05/07, 06/10, 01/12.............KP ?

PLUSSANNEET

Tammikuu 2012: Koski, adora, Riikka90, _Lumi_, Fantteli

TAUSTALLA:

Bianca, Tipetsu, Sinderella, Too-ticki, KatieSadie, Alpa, Lara_84, Katie85, Nuunuu78, Mamulis, plug-in-baby, mammuzki, DingeLiDong, Filuuri, miinu92, maikkuliini, *kenguru*


2010 & 2011 plussanneet etusivulla!

Plussanneiden odotuspuolen pino
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen...-syksy-2011-a/
 
Viimeksi muokattu:
Cannes Tervetuloa ja pahoittelut keskenmenosta! :hug:

Wandii ja muu testailijakerho :) Täytyy sunnuntaina tosiaan kattoo miltä tuntuu fiilikset..mulla on kyl menkat alkanu välillä miten sattuu, et sitä ei tiedä vaikka nekin yllättäis jo viikonloppuna.. Nyt on ollu sellasta outo "tuikkimista" alavatsassa..siis sellasta, kun joku kevyesti tökkis tonne..ei satu, mut tuntuu oudolta..alkoi eilen iltapäivästä ja luulin sen jo loppuneen aamulla, mut nyt se taas jatkuu..ei tällasta oo ennen ollu..pelottaa, et joku pissatulehdus tulossa tai vastaava ku ihan hassu tunne..no, mistä tästä kropastaan tietää.. :D
 
Huomenta vaan kaikille!

Salasein, musta tuntuu että noi päivät voi vaihdella aika paljonkin. Mulla on yleisesti ottaen ollut keskenmenon jälkeen aamut aika vaikeita. Päivän mittaan sitä jotenkin tsemppaa itsensä kaikenlaisten positiivisten mielikuvien voimin, mutta yön jälkeen asia on kaikessa kamaluudessaan heti ekana mun mielessä, ja kun ei ole vielä ehtinyt heräämisen jälkeen saada noita positiivisia "pakkokeinoja" päälle, niin mieli on jotenkin suojaton ja itku tulee aamulla heti herättyä aika helposti.

Mulle on aika vaikea juttu, ettei ole vielä yhtään lasta entuudestaan. Keskenmeno heittää taas takaisin samaan nollapisteeseen josta aloitettiinkin. Tuntuu, että olen tahinut tämän asian kanssa jo pitkään, ja mitään edistysaskelia ei olla saavutettu. Lääkärin mielestä asia on toisin: hänestä alkanut raskaus oli jokatapauksessa positiivinen signaali. Siihen on yritettävä uskoa.

Harmia lisää sekin, että samaan aikaan kun yrittää selvitä raskaushormonin aiheuttamista tunnekuohuista, pitää taas tunkea suusta alas clomeja jotka ei mielialan heittelyissä ainakaan auta :headwall:

No, valivali.... olihan mulla asioita kuitenkin paljon hyvinkin, kai :) Jospa sitä taas keskittyisi tähän yrityskiertoon, jossa olen PÄÄTTÄNYT plussata, nih! :D

Wandii, sulla on niin ihanan positiivinen asenne tähän jännäämiseen ja testailuun, että voisitko jotenkin tartuttaa siitä rippusen muhun? Mä haluaisin ajatella juuri noin, siis uskoa siihen, että plussa on joka tapauksessa kulman takana vaikkei tulisikaan heti tässä kierrossa....
 
nellielli: mullahan oli siinä viime raskaudesa just tuollaista omituista tunnetta, siis ennen plussausta. Eli tuntui muttei sattunut, parhaiten tunsi spinningissä kun nousi hölkälle. Kohtu tuntui omituiselta, sen olemassa olosta oli jotenkin tosi tietoinen koko ajan.

scarleth: Tsemppiä sinne! 1. keskenmeno on se pahin, kun ei niitä lapsia ole viemään ajatuksia muualle. Toisaalta nyt tietää mitä menettää, mutta se vauvakuume on vaan niin paha kun valtaa koko pään. Siihen vielä clomien sivuvaikutukset päälle, muistan ne niin hyvin vaikka on 4 vuotta siitä, kun mä söin.

micaela: jippii!!

).( kyllä se ovistesti reagoi vielä raskaushormoniin, koska tänään edelleen vahvempi testiviiva kun kontrolli. LASKE, LASKE, LASKE HCG!!!
 
Viimeksi muokattu:
Uusille tervetuloa ja :hug: ! Ollaanpas saatu viimeisen kuukauden aikana valitettavan monta kohtalotoveria :ashamed:

Ipna, Nellielli ja Scarleth lohduttavaa kuulla, etten ole ihan yksikseni näitten piinailujeni kanssa! Yhtään nipistystä, vihlaisua ja vilunvärettä ei ole varmasti jäänyt tässäkään kierrossa huomaamatta. Pitäisi varmaan alkaa pitää päiväkirjaa näistä oireiluista, niin olisi jotain, mille naureskella seuraavassa kierrossa :D

Oireista puheenollen, tissit alkaa taas olla kipeytymään päin, jee! :cool: onpahan edes pikkiriikkinen syy toivoa sitä plussaa tähän kiertoon...

Micaela ootko testaillut nyt muutamaan päivään?

Morebabiesille puhaltelen nyt päinvastaisesti o-testeihin viivan haalenemisia! Kovastihan tuo hcg:n lasku teitä odotuttaa... : /
 
morebabies Toivotaan nyt, et se hcg laskee, että pääsette uuteen yritykseen!! Ja itelle tuli kans mieleen, et voisko olla raskaus aluillaan, mut ei vaan uskalla toivoa tai miettiä asiaa, koska sit tipahtaa niin korkeelta taas ja jos alkaa elätteleen pikkusen toiveita, niin ihan varmana ne menkat sieltä tulee.. :|

Ja Wandiin asenne on kyl kohdillaan! Aivan ihanaa positiivisuutta! :heart:

micaela Wuhuu! ;) Onko ny tosiaan testejä tullu tehtyä?

Evya Peukku tissien kipeytymiselle! :)
 
cannes tervetuloa ja otan osaa keskenmenon vuoksi. :hug:

salasein Meille lääkäri sanoi että pitää odottaa jälkitarkastukseen ennen kuin voi harrastaa seksiä ilman kortsua. Ilmeisesti sen takia ettei tule tulehduksia. Mulle tehtiin geneettinen keskeytys ja jouduin kaavintaan. Uuden yrityksen olisi saanut aloittaa ensimmäisten menkkojen jälkeen kun ultrassa löydettiin vielä yksi riekale joka vuoti sitten menkkojen myötä pois.
Meidän esikoinen oli kahta kuukautta vajaa 3 vee kun tyttäremme syntyi kuolleena rv38+1 (12/10). En oikein tiennyt mitä kertoa toiselle kun oli odottanut kuin kuuta nousevaa että saa pikkusisaruksen. Kerrottiin sitten että vauva meni tähdeksi taivaalle. Sitä ennen kuoli ensiksi isäni ja sen jälkeen isoäitini, niin esikoinen totesi että vaari ja isomummi hoitavat nyt vauvaa taivaassa. Hän nukkui aika huonosti ja oli pitkään itkuinen. Varmisteli koko ajan ettei vaan häntä jätetä yksin mihinkään ja tuleehan äiti varmasti kaupasta takaisin yms. Tästä keskeytyksestä ei tiedä mitään. Ehkä aavisti jotain muttei ole kysynyt mitään. Ja jos vielä tulen raskaaksi niin kerrotaan vasta sitten kun on aivan pakko... Eli sitten kun on aika lähteä synnärille.. =) Noh, ehkä vähän aikaisemmin..

micaela Oireet kuulostavat lupaavilta! Toivottavasti se olisi se myöhäinen plussa. :heart:
 
Hahaa enää 4 päivää testaamiseen ;-)! Vaikka mäkin tahdonvoimalla yritän kovasti nyt kuvitella olevani raskaana. En kyllä korkealta tipahda vaikka en raskaana olisikaan... tämä odotus ei ole vaan mun vahvin puoli, pitäisi tietää varmaksi asia heti eikä vasta viikon päästä :D.

Micaela mä niin toivon sulle plussaa, kuten kaikille muillekin.

Mä yritin laskeskella miten plussat ja testaukset meni kun meidän esikoinen syntyi. Muistaakseni testaisin samoihin aikoihin kun mitä sunnutai on ja silloin ei näkynyt plusaa mutta 5 päivää sen jälkeen plussa pärähtikin näyttöön. Eli vaikka sunnuntaina negaa näyttäisi en heitä toivoa vielä kankkulan kaivoon :D.
 
Testasin viimeksi sunnuntaina ja hitto on kyllä rahaa noihin testeihin uponnut :D Päätin nyt olla testaamatta enempää, jos täti ei ennen ensi tiistaita kyläile niin sittenhän saan tietää tilanteen tiistaina kun varasin itselleni sen gynen. Mut kuten mä sanoin, tämä epätietoisuus on ihan hirveää ja oon onnellinen, on tulos täti tai jonkun ihanan alku, kunhan JOKU alkaa :D Mutta nyt pidättäydyn tiistaihin asti testaamatta jos ei menkat ala sitä ennen ;)
 
  • Tykkää
Reactions: ipna
_Lumi_ onnittelut :heart:

ja pahoittelut uusille :hug:
vaikka itse täällä vähemmän kirjoittelen niin lukemassa käyn ja vertaistuki on kyllä auttanut.

salasein mulla jokin tulehdus aiheutti keskenmenon rv16. Tulehduksen aiheuttajaa ei saatu selvitettyä lukuisista kokeista ja ultrista huolimatta. En vuotanut mutta oli kovat alavatsakivut ensin ja km oli spontaani. Sikiö eli vielä edellisenä päivänä. Minun piti olla 2 päivää sairaalassa antibiottitipassa ja söin sen jälkeen 2 antibiottikuuria.

morebabies kerroitte kauniisti lapsille kuolemasta.
Meillä 10v. tytär aamulla kertoi nähneen painajaista vauvasta. Muuten kyllä sanoi että ei enää ajattele niin usein vauvaa. Mulla ois ollu LA huomenna mutten kerro siitä lapsille etteivät sure. On ollut niin raskasta seurata lasten surua. Onneksi koulukuraatti auttoi asian käsittelyssä lapsia.

mamiksi monelle mulla kierto piteni keskenmenon jälkeen mutta myöhemmin lyheni viikolla.

Micaela sullahan jännät oltavat:) pidetään peukkuja

vielä omat uutiset...
minä sain aamulla plussan rtestiin:heart:
nyt jos kaikki menee hyvin niin meille tulee lokakuun vauva:heart:
 
Fantteli: oikein paljon onnea :) :) :)

Wandii: Thanks sis :) Hienosti sanottu. Yritän pitää mielessä, että tulossahan se plussa on, jossain vaiheessa.

morebabies: pikaista hcg-laskua sinne!

salasein: mulla alkoi menkat 10 viikkoa kkm jälkeisestä kaavinnasta, mutta 8. viikon kohdalla oli jo ovulaatio. Mulla oli menkat myös 5. viikon kohdalla, koska olin tosi kipeä ja vaaleanpunertavaa vuotoa esiintyi, mutta ei kunnolla limakalvoa mitä vuotaa, mutta siis säännöllisenä ovat tulleet, joskin viikon pidempinä kuin aiemmin.

ON: järkyttävä flunssa alkoi ihan puskan takaa eilen illalla. Nenä on aivan tukossa ja kirkkaan punainen. Nice. Alavatsakipua tänään jonnin verran ja yhtäkkiä hurjaa valkovuotoa...enteilee menkkoja siis :(
 

Yhteistyössä